Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

zanimam se, da bi si v svojo mazdo 3, letnik 06, 1.6 bencin, 105 km vgradil sprednje meglenke. Zanima me koliko ? bi to zneslo, kaj vse potrebujem in ali je to te?ko narediti brez mojstra? Kje se spla?a kupiti meglenke, nekaj se m ledal na ebyu, pa me zanima ali ima kdo izku?nje s kokovostjo, ali je bolje kupiti pri nas (npr. Silux)? In ?e to bi prosil, da mi nekdo posreduje sliko katere meglenke potrebujem, ker nisem ravo 100%.

 

hvala

Napisano

Zdravo,

 

zanimam se, da bi si v svojo mazdo 3, letnik 06, 1.6 bencin, 105 km vgradil sprednje meglenke. Zanima me koliko ? bi to zneslo, kaj vse potrebujem in ali je to te?ko narediti brez mojstra? Kje se spla?a kupiti meglenke, nekaj se m ledal na ebyu, pa me zanima ali ima kdo izku?nje s kokovostjo, ali je bolje kupiti pri nas (npr. Silux)? In ?e to bi prosil, da mi nekdo posreduje sliko katere meglenke potrebujem, ker nisem ravo 100%.

 

hvala

 

Pozdravljen!

 

Pri Siluxu mamo ?lani kluba ?e dodatn 15% popust na izdelke... fino bi blo videt ?e sliko prednjega dela tvoje 3-jke, da se vidi kake meglenke potrebuje?. Kaj pa stikalo za meglenke je ?e pripravljeno? Druga?e se ga naredi aftermarket, ali pa ubavi? mehanizem od kake razbite, ki je imela prej vgrajene meglene :)

Napisano

Jst bi dal meglenke spodaj in ne v lu?, kot ima moja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Hmmm tole ma? stikalo samo za zadnjo, druga?e ima trojka na tej ro?ki 2 stopnji...prva stopnja je za prve meglenke (to kar je pri tebi za zadnje) ?e ena navzgor pa za zadnje....verjetno se zadeva zve?e na stikalo (levo) tam kjer ima? izklop za dsc ipd., mislim da mora biti ?e frej luft. Najceneje bo ?e dobi? iz razbite...fino pa je da prej preveri? ?e je napeljava ?e napeljana...pri japoncih je ponavadi tako da v?asih je bilo kablovlje potegnjeno (npr. imel sem pri Mitsubushiju tako, in prav tako pri 323 ba - ko smo klimo montirali), kako je pa pri trojkah pa ne vem...mal poglej ?e so kak?ni kabli pri odbija?u.....druga?e pa...a jih tako rabi?? tiste 5x na leto ko je megla.

Napisano

Hmmm tole ma? stikalo samo za zadnjo, druga?e ima trojka na tej ro?ki 2 stopnji...prva stopnja je za prve meglenke (to kar je pri tebi za zadnje) ?e ena navzgor pa za zadnje....verjetno se zadeva zve?e na stikalo (levo) tam kjer ima? izklop za dsc ipd., mislim da mora biti ?e frej luft. Najceneje bo ?e dobi? iz razbite...fino pa je da prej preveri? ?e je napeljava ?e napeljana...pri japoncih je ponavadi tako da v?asih je bilo kablovlje potegnjeno (npr. imel sem pri Mitsubushiju tako, in prav tako pri 323 ba - ko smo klimo montirali), kako je pa pri trojkah pa ne vem...mal poglej ?e so kak?ni kabli pri odbija?u.....druga?e pa...a jih tako rabi?? tiste 5x na leto ko je megla.

 

mislim, da napeljave ni, ?e pa ?e je, pa absolutno rabi? ro?ko od 3-jke, ki ima serijsko meglenke. Kot sm ?e omenu, 2. najcenej?a opcija je pa to, da se naredi aftermarket stikalo in se lepo zve?e. Ma? pa ravnotak?ne meglenke, ki jih je malo te?je dobit http://www.ebay.co.uk/itm/76-07-08-Mazda3-...=item5182a3862e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.