Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No sem se danes nekaj do Vrhnike zapeljal in sm reku ajde da probamo kolk gre in pulm pulm pulm ?tevc se ustavi pri 170 km/h in 5.500rpm, fantje pravim da gotovo, sm ti??u itak da v peti kk?n kilometr ali dva in se ni premaknil ma skoraj za ni? :ne vem: <_< ..in sm skor znoru, k tole gre res preve? premal. Res da je prej mela avto starej?a gospa ampak jest sm si mislu da je po cca. 2000km moje vo?nje avto ?e tolk ulaufan da bi moral it. :huh: Samo sem prepri?an da gre ve?, tole nekaj ni vredu.

Napisano

No omejitev je itak 130 km/h max...... :policaj:

 

Sicer pa mislim da v 2000 km avta ?e ne more? udelat.....moje mnenje....

 

Kolk ima pa tovarni?ko tvoja kon?no hitrost??

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

no ja no...ker ta avto prej verjetno ni vidu 170 km/h...verjetno se mora res ?e malo ulaufat...to da v ni?jih obratih ne potegne takoj sem se ?e navadil....samo sem pa prepri?an da se to ne sme ustavit pri 5.500 rpm glede na to da ma 90 konjev...sej mi ni da bi norel samo sprobal sem in to ni to. :ne vem: ..V navodilih za uporabo ne pi?e koliko je tovarni?ka kon?na na netu pa ?e nisem ni? na?el. :unsure:

Napisano

Po tovarniskih podatkih tvoja bi mogla it 173km/h od 0-100km/h pa 11.8s.

Kaksne gume pa mas (serijsko 175/70 13).

Po merilniku bi pricakoval vsaj 180km/h...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A sam tolk mal?? To me ?e twingo pusti na celi ?rti :angry:

Verjetno so tud gume krive, ker so 195/50/15

Sam ne ?tekam kako da se obrati ustavjo na 5.500rpm??? ..?e dale? od rde?ega polja, ker mam feeling da mi je lancer 1.5i 8v...bolj letel.

Napisano

Ja ma na 5500 rpm se ti ustavi v 5 brzini al v usaki sam do tolk???

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

ce bi imel 5 prestava prestavno razmerje vsaj 1:1 (proti diferencialu) potem bi lahk dosegel do rdecega polja...tko ti preostaja samo klanc navzdol.

Drugace pa se mi zdijo cist v redu obrati pri maksimumu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Recimo Forda ki sem imel tudi v peti ni hotel it nad temi obrati....pa? tako prestavno razmerje ima....kot ti je labi povedal.....tako da ni n? narobe.... :ouje:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Napisano

No, nasa s 73 konji gre na dovolj dolgi ravnini 180, po hribu navzdol je ze sla 190 in bi se a se mi je zasmilila, nalozena gre v avtocestni hrib vcasih komaj 120.

Koncno hitrost lahko zmanjsajo zamasen izpuh, preprazne gume, zamasen filter bencina ali zraka, zanic lambda, nasplosna zamorjenost motorja in se in se.

In kot si sam ugotovil so tokrat v igri tudi gume, na nasi se menjava iz 175 na 185 ze pozna.

Ne sekiraj se zaradi koncne. Da se v 2000 kilometrih motor se ni zdihal je tudi normalno, vecletna voznja na nizkih obratih naredi svoje. Sem imel avto, ki je sele po kaksnih 10 tisocih kilometrih normalne voznje zacel dobivat nazaj tovarnisko koncno hitrost.

99´ 323F 1.4

Napisano

Sej velik servis bo padu v jeseni tko da bomo vidli kako bo takrat. Mal nizka kon?na se mi je zdela za 85 konjev. sramezljiv

Guest BrainLess
Napisano

... ne se sekirat, jaz sem kupo avto od prve lastnice, avto pa pomoje ?e vedo ni da gre sploh blizu 4k obratov :hohoho:

 

po 1 leu vo?nje je pridobil na pospe?kih kon?na pa je ?e vedno :wacko::vskalo:

 

Sicer pa....

 

Meni je tud ?e 160 ?ist dovolj.... razen za malo adrenalina bi ga "na?panal" samo ve? kot 180 itq ne gre <_< (?E!)

 

LP

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.

 

?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.

 

 

 

 

p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl :policaj: na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni :vskalo: .

33112_1.png

Napisano

jah mal se dviguje sam tolk pa spet ne......sem ?e na za?etku probu tkole k sm ?el na dolensk pa je blo isto, samo takrat sem bil prepri?an da pa? zato k prej ni bil teran.

Ni se za bat da bi jest na avtocesti obra?al, tolk pa ?e sm pr seb :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moj gre tut ene tolk. Mah ne se sekirat ta avto itaq ni dirkalnik (na ?alost sem prepozno ugotovil). :P Je pa pomoje to ?ist realna hitrost za tako mo?an avto (Sunny 1.4 85 KM gre tut toliko).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

.... no ja, glede na to da mama isti motor ...

 

ti ga kr zlaufaj, jaz sem mojga tud 1 leto...

 

rezultat :

post-11-1127689077_thumb.jpg

Napisano

hehehehe ja samo to je blo z original 175/70 r 13 kolesi...

 

z 15" 195 ki sem jih mel pred tem mislim da nebi spravo tolko not :ne vem:

Napisano

Ma ne se sekirat, saj 170 tudi ni tako malo, samo lepo po?asi jo privajat na novega ?oferja, ?e jo bo? priganjal bo samo slab?e.

IPB Image
Napisano

Treba bo menjat motor, predlagam 1.8 GTR turbo, kot jo ima kolega iz posta pred mano!!! :)

 

Za takle motor se mi zdi to skoraj normalna hitrost, al pa tam nekje 180 dobrih po ?tevcu, ampak brez treninga noben atlet ne postavi svetovnega rekorda a ne?!

 

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

tako kot si rekel... zato pa mi je ?la dihtunga na pokrovu ko sem ga hladnega "?printal" pol pa beli dim izpod haube ko se je olje cvrlo na ma?ini ... :P
Napisano

Ja to je preverjen recept za uni?it motor! Mrzlega pa do daske, isto mi je uspelo pred leti na fotrovi Vectri, pa mi je bil zelo hvale?en :)))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

:prstgor::bravo:

Hehe zdaj imam ?portni filter in mam ziher 5 konjev ve?. Ni da ni. :jupiii:

Ampak se dejansko ?uti, da motor lep?e pospe?uje. Je pa seveda notranji filter (K&N). No mogoć bi bil ?e bolj?i Cold Air Intake ker zdaj ima avto serijsko ful dolgo napeljavo do filtra. To bo ?e treba po?mekat. Pol gremo pa 200, ko zamenjam ?e gume. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.