Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri M6 (letnik 11/2008) opa?am, da se mi zadnja (peta vrata), ki se elektronsko zatesnijo, odprejo ?ele pri 3-4 pritisku na gumb (?rn na zadnjih vratih). Prav tako sem opazil, da so se zadnja (peta) vrata 2x samodejno odprla - na sre?o v lastni gara?i, kljub temu, da sem avto predhodno zaklenil. Avto je ?e v podalj?ani garanciji, ki mi izte?e letos novembra.

Napisano

Pri M6 (letnik 11/2008) opa?am, da se mi zadnja (peta vrata), ki se elektronsko zatesnijo, odprejo ?ele pri 3-4 pritisku na gumb (?rn na zadnjih vratih). Prav tako sem opazil, da so se zadnja (peta) vrata 2x samodejno odprla - na sre?o v lastni gara?i, kljub temu, da sem avto predhodno zaklenil. Avto je ?e v podalj?ani garanciji, ki mi izte?e letos novembra.

 

Pejd na servis da ti zamenjajo tipko z lucjo vred. Meni je tudi tako delala dokler ni en dan cist crknala.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pejd na servis da ti zamenjajo tipko z lucjo vred. Meni je tudi tako delala dokler ni en dan cist crknala.

 

Tudi pri moji mazdi je bil enak problem - gumb je imel rahlo poro (guma je bila pretrgana) in vlaga vstopala v stikalo in povzro?ila enake te?ave kot pri tebi.

Zamenjano na servisu in sedaj ni ve? problema.

Pozdrav

Napisano

Isti problem, isti simptomi. Zadeva re?ena pred cca dobrim mesecem. Ra?unaj z delom vred cca 100?, ?e pa je v garanciji pa je itak menjava brezpla?na.

 

Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model. Gumb o?itno pada v stik, tako da za?asno, do menjave,re?uj po naslednjem postopku, ?e se bo nenadzorovano odpiral. Avto zakleni in nato zapri prtlja?nik, ?e pa ho?e? odpeljat pa najprej pri?gi motor, avto mora imeti spro??eno ro?no zavoro (pozor ne delaj tega na klancu) nato zapri prtlja?nik in ne uporabljaj ro?ne zavore med vo?njo oziroma stanjem pred semaforji.

33112_1.png

Napisano

 

Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model.

 

 

Meni se je pri karavanu tudi guma strgala... ampak se pod garancijo in so zamenjali celo stikalo ... Nisem imel pa problemov z odpiranjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po tej menjavi (ki je bila ?e v garanciji) odpiram prtlja?nik, ?e je le mo?no s gumbom na klju?u. Mogo?e bo gumb zdr?ou ve? kot le dve leti in pol.

Pozdrav

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

To so malenkosti, na katere hitro pozabis... ;) Taksne in drugacne zadeve so prisotne pri vec ali manj vseh znamkah...

 

 

ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)

 

Podobno je bilo tudi moje razmisljanje, ko sem to prvic videl ... Ima edino to prednost, da se medtem, ko je motor prizgan, ne da odpreti prtljaznih vrat... mozno da je zaradi takih barab, ki medtem ko cakas na semaforju, odpre vrata in ti kaj sune ven... Preden se zaves, kaj se je zgodilo, barabe ni vec ;) ... Med delovanjem motorja mora biti namrec zategnjena rocna zavora, da se da odpreti...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

jaz ma rocno vedno zategnjeno tudi na semaforjih

1. ne da se mi pritskat pedal zavore

2. ponoci, uni zadaj se mi lahko zahvalijo, ker jih ne slepim

 

ce je tak problem za barabe, pol je najboljs da se pritisne gumb pri vratih se pa se zaprejo vsa vrata in prtljaznik (ponavadi barabe ti odprejo vrata in ne prtljaznika )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz ma rocno vedno zategnjeno tudi na semaforjih

1. ne da se mi pritskat pedal zavore

2. ponoci, uni zadaj se mi lahko zahvalijo, ker jih ne slepim

 

ce je tak problem za barabe, pol je najboljs da se pritisne gumb pri vratih se pa se zaprejo vsa vrata in prtljaznik (ponavadi barabe ti odprejo vrata in ne prtljaznika )

 

:rispekt:

(enako tudi jaz)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

huh, en gumbek pa res ni za obe?at na velik zvon, da je to ne vem kak feler, sploh ?e ti ga garancijsko re?ijo.

 

Pri meni recimo do 135.000km omenjeni gumb (cca dober mesec nazaj), crknil en daljin?ek (cca dva, tri mesece nazaj) in ?isto na za?etku je rahlo pokalo vodilo vozni?kega sede?a.

 

To so tri majhne napake v slabih petih letih - meni osebno se to zdi odli?en rezultat in mo?no dvomim, da bi ga lahko katerakoli druga znamka z lahkoto ponovila. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Bil na servisu, ugotovljena zarezana gumica, naro?en nov del, re?eno bo v podalj?anem garancijskem roku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.