Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V tujih novicah berem ?lanke o novih Led lu?eh, ki se pojavljajo ve?inoma na novih avtomobilih.

Ali ima kdo izku?nje s takimi lu?mi, kak?ne so pri nas dovoljene, ?e jih naknadno montira? na avto.

Kak?ni so postopki, da je taka stvar legalna ? Skratka, ?im ve? informacij.

TNX

Aleksander

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

V tujih novicah berem ?lanke o novih Led lu?eh, ki se pojavljajo ve?inoma na novih avtomobilih.

Ali ima kdo izku?nje s takimi lu?mi, kak?ne so pri nas dovoljene, ?e jih naknadno montira? na avto.

Kak?ni so postopki, da je taka stvar legalna ? Skratka, ?im ve? informacij.

TNX

Aleksander

 

predlagam da malo pobrska? forum vse je tukaj. za led liu?i je predpisano 'delovno' polje kje se lahko nahajajo ter kot svetilnosti + TUV certifikat, s tem dvojim lahko homologira? (vklju?eno mora biti stikalo - rele, ki jih izklopi ko se vklopijo zasen?ene.

 

Sam sem vgradil in homologiral tele, in so res dobro vidne podnevi

http://www.mimovrste.com/artikel/431002171...-daytime-lights

 

je tako - malo denarja malo muzike (se zarosijo, omeglijo.....) brez papirja pa mo?nost kazni

 

Mene zanimivo na cesti nikoli ne ustavijo, na carini pa velikokrat povpra?ajo, ker mi senzor za svetlobo preklopi iz dnevnih lu?io na zasen?ene ko zapelje? pod streho mejnega prehoda in so takoj vidne - prezentacija v ?ivo :) Policist ve?krat vpra?a, a so te lu?i naknadno vgrajene, Da so ampak tudi homologirane - vredu sre?no pot.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Do nedavnega sem imel montirane ledice, ki so jihvgradili pri Skornsku, cena skoraj 300 eur. Po slabihodveh letih se je ena orosila in cez nekaj casa tudi pregorela, tako da sem zaenkrat brez. Zadeva je drugace lepo funcionirala, luci si preklopil na auto in ki je bilo dovolj svetlo, so gorele samo ledice, ob stemnitvi pa so se prizgale zasencene luci, ledice pa so gorele z manjso svetilnostjo.

Sedaj me moti predvsem to, da moram rocno prizigati luci, kar mi prej ni bilo treba, pa moram reci, da so ledice avto kar polepsale.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Do nedavnega sem imel montirane ledice, ki so jihvgradili pri Skornsku, cena skoraj 300 eur. Po slabihodveh letih se je ena orosila in cez nekaj casa tudi pregorela, tako da sem zaenkrat brez. Zadeva je drugace lepo funcionirala, luci si preklopil na auto in ki je bilo dovolj svetlo, so gorele samo ledice, ob stemnitvi pa so se prizgale zasencene luci, ledice pa so gorele z manjso svetilnostjo.

Sedaj me moti predvsem to, da moram rocno prizigati luci, kar mi prej ni bilo treba, pa moram reci, da so ledice avto kar polepsale.

 

moje so gor od aprila 2012 in zaenkrat brez napakce. JA je komoditeta da avto sam preklaplja in ohranja xenonke - ampak se je treba spomniti da se ob de?evnih dneh ro?no preklopi, ko senzor ?e ne preklopi.

Veliko novih avtov se vozi naokoli v de?ju brez lu?i, ker so vozniki postali leni in zaupajo avtomatiki!!! (O tem nam Labi pridiga :) ) ampak meni klikerji zaenkrat ?e delajo in vklopim lu?i ko je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.