Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V tujih novicah berem ?lanke o novih Led lu?eh, ki se pojavljajo ve?inoma na novih avtomobilih.

Ali ima kdo izku?nje s takimi lu?mi, kak?ne so pri nas dovoljene, ?e jih naknadno montira? na avto.

Kak?ni so postopki, da je taka stvar legalna ? Skratka, ?im ve? informacij.

TNX

Aleksander

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

V tujih novicah berem ?lanke o novih Led lu?eh, ki se pojavljajo ve?inoma na novih avtomobilih.

Ali ima kdo izku?nje s takimi lu?mi, kak?ne so pri nas dovoljene, ?e jih naknadno montira? na avto.

Kak?ni so postopki, da je taka stvar legalna ? Skratka, ?im ve? informacij.

TNX

Aleksander

 

predlagam da malo pobrska? forum vse je tukaj. za led liu?i je predpisano 'delovno' polje kje se lahko nahajajo ter kot svetilnosti + TUV certifikat, s tem dvojim lahko homologira? (vklju?eno mora biti stikalo - rele, ki jih izklopi ko se vklopijo zasen?ene.

 

Sam sem vgradil in homologiral tele, in so res dobro vidne podnevi

http://www.mimovrste.com/artikel/431002171...-daytime-lights

 

je tako - malo denarja malo muzike (se zarosijo, omeglijo.....) brez papirja pa mo?nost kazni

 

Mene zanimivo na cesti nikoli ne ustavijo, na carini pa velikokrat povpra?ajo, ker mi senzor za svetlobo preklopi iz dnevnih lu?io na zasen?ene ko zapelje? pod streho mejnega prehoda in so takoj vidne - prezentacija v ?ivo :) Policist ve?krat vpra?a, a so te lu?i naknadno vgrajene, Da so ampak tudi homologirane - vredu sre?no pot.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Do nedavnega sem imel montirane ledice, ki so jihvgradili pri Skornsku, cena skoraj 300 eur. Po slabihodveh letih se je ena orosila in cez nekaj casa tudi pregorela, tako da sem zaenkrat brez. Zadeva je drugace lepo funcionirala, luci si preklopil na auto in ki je bilo dovolj svetlo, so gorele samo ledice, ob stemnitvi pa so se prizgale zasencene luci, ledice pa so gorele z manjso svetilnostjo.

Sedaj me moti predvsem to, da moram rocno prizigati luci, kar mi prej ni bilo treba, pa moram reci, da so ledice avto kar polepsale.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Do nedavnega sem imel montirane ledice, ki so jihvgradili pri Skornsku, cena skoraj 300 eur. Po slabihodveh letih se je ena orosila in cez nekaj casa tudi pregorela, tako da sem zaenkrat brez. Zadeva je drugace lepo funcionirala, luci si preklopil na auto in ki je bilo dovolj svetlo, so gorele samo ledice, ob stemnitvi pa so se prizgale zasencene luci, ledice pa so gorele z manjso svetilnostjo.

Sedaj me moti predvsem to, da moram rocno prizigati luci, kar mi prej ni bilo treba, pa moram reci, da so ledice avto kar polepsale.

 

moje so gor od aprila 2012 in zaenkrat brez napakce. JA je komoditeta da avto sam preklaplja in ohranja xenonke - ampak se je treba spomniti da se ob de?evnih dneh ro?no preklopi, ko senzor ?e ne preklopi.

Veliko novih avtov se vozi naokoli v de?ju brez lu?i, ker so vozniki postali leni in zaupajo avtomatiki!!! (O tem nam Labi pridiga :) ) ampak meni klikerji zaenkrat ?e delajo in vklopim lu?i ko je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.