Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav fantje,

 

Moja skoraj 4 leta stara M6 II ?e ka?e precej?nje rjavenje podvozja, zato sem razmi?ljal o dodatni za??iti.

 

Ima kdo kaj izku?enj, nasvetov glede za??ite podvozja, pragov, izpu?nega sistema. Baje naj bi dinitrol za??ita bila dokaj u?inkovita. ?e kdo pozna koga v LJ ali okolici, ki to dobro in u?inkovito naredi, se priporo?am za informacijo.

 

Hvala in lp

 

Lon?k

Napisano

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen,

 

Kako si zadovoljen z za??ito in koliko ?asa traja, oz kak?na je pogostost obnavljanja?

 

Kak?na je blibli?na cena te za??ite

 

Na podlagi lastnih izku?enj ti priporo?am naslednjo zadevo;

 

Tri Krone d.o.o http://www.tri-krone.si/

(Protikorozijska za??ita vozil)

 

?lani MK pa imamo ?e naslednji ugodnosti:

 

* 10% Popusta na storitev protikorozijske za??ite vozil po KROWN postopku

* 10% Popusta na prodajne artikle - spreje in olje KROWN

 

Napisano

Zadovoljen sem zelo, saj je avto 2003 letnik in na sebi nima nobene rje, kar je prava redkost med 6-kami. :cheers:

 

Cena je okrog 70 ? (na to ceno imamo mi potem ?e popust), frekventnost pa tako; npr. dela? v jeseni (ne sme biti de?evno vreme), potem pa ima? naslednjo pomlad le preventivni pregled, ?e vse ?tima. Kasneje jeseni ne rabi? ni? po?et. Sicer pa pokli?i mojstra Romana, ti bo iz prve roke povedal kako to gre. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi sam imam Mazdo 6 letnik 2004, ko sem jo kupil pred 4 leti sem jo 2 leti zaporedoma za??itil pri TRIKRONE in do sedaj nobene rje ?eprav naj bi bil ta letnik problemati?en glede rje. Priporo?am.

Napisano

Tudi 2007 je problemati?en, verjemi.

 

?e kli?em.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Popravljan je veliko bolje za??iten pred rjo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko smo ?e pri rjavenju, a kdo lahko razlo?i kje je tu logika. Original zadnji blatniki je po treh letih rjavel, zamenjani pa po treh letih B.P. Upo?tevat je treba , da pri zamenjavi pride do pregrevanja materjala zaradi varjenja, bru?enje spravi dol galvansko za??ito, na roke ?trihanje ni nikol tako kot tovarni?ko. Pa vendar je popravljen blatnik bolj odporen kot tovarni?ki. Ne najdem pravega odgovora kako je to mogo?e.

 

ker ga ne barva robot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.