Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sodelavka ima Mazdo 323 1.6 letnik 2002.

 

Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.

 

Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.

 

Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.

33112_1.png

Napisano

senzor pretoka zraka, voda v bencinu,zabit bencinski filter,kak slab kontakt kje okoli ?ob,ka?na vacum cevka,....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.

 

Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.

 

Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Senzor na odmi?ni gredi, bo verjetno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Symon prodaja VSE rezervne dele za 200? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali pa vzigalna tuljava.

 

Nekak mi je to najbli?ja verjetnost - bomo videli kaj pravi serviser.

33112_1.png

Napisano

pomoje pa bo kriv te?ek karakter sodelavke :hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pomoje pa bo kriv te?ek karakter sodelavke :hudicek:

 

ah ne... ?e pa kera ni te?ka ne po karakterju ne po dejanski te?i pol je to ona.

33112_1.png

Napisano

ah ne... ?e pa kera ni te?ka ne po karakterju ne po dejanski te?i pol je to ona.

 

dej sliko da ocenimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dej sliko da ocenimo

 

to je dama v srednjih letih - ne vem ?e bo glih po tvojem okusu... ne nosi ?tiklov :P

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mogo?e ?e ti bo kaj pomagalo pri mojem 323 1.3 bencinarju je bilo isto avto je ?el zelo dobro naenkrat pa si je premislil in za?el cukat in kazalec za obrate v ?tant gasu je skakal torej ni imela mirnega teka v?asih je tudi ugasnila in ni ve? v?gala ene par sekund ponavadi glih na kri?i??u tam ko nebi smela :D menjal sem od lambde senzor pretoka zraka...Na koncu sem ugotovil napako bil je pokvarjen senzor za temperaturo zavorne teko?ine in dajal napa?ne podatke ra?unalniku ta pa naprej po menjavi tega te napake ve? ni

Napisano

Senzor na odmi?ni gredi, bo verjetno.

 

Pozabil napisat... Ajvar prav si imel, senzor na odmi?ni je ?el...

33112_1.png

Napisano

Pozabil napisat... Ajvar prav si imel, senzor na odmi?ni je ?el...

 

mogo?e kdo ve kje se ta senzor nahaja pri 2.5 V6, mam filling da je tut men ?ou rakom ?vi?gat <_<

Napisano

V razdelicu vziga. Dosedaj se nisem zasledil da bi ta kdaj crknil.

 

nvem kaj bi pol se lohk blo narobe, nadtavitev vziga ocitno ni, kokrkol obrnem fartajler kapo je isto, ko se zaug izklopi obrati full padejo, avto full trese, med voznjo tut cuka, nobenih pospeskov, ko spustim gas pa spet prititisnem obcasno celo so, nimam pojma kaj bi se lohk blo.

Napisano

Pozabil napisat... Ajvar prav si imel, senzor na odmi?ni je ?el...

 

Vcasih tud glup gorenjski hribovc kj ve. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vcasih tud glup gorenjski hribovc kj ve. :jezicek:

 

Tvoje tehni?ne nasvete vedno upo?tevam. :blush:

33112_1.png

Napisano

Javlja kaksno napako?

 

na ecu u bistvu nemorem peljat priklopit, ker ni registriran, tak da nimam pojma... zadeva pa dela nekak takle

 

Napisano

Zvok je tak kot da bi delal na 3 cilindre namesto na 6. Kaksna je kaj kompresija po cilindrih? Kaksne so svecke, ko jih potegnes iz motorja?

 

Ja ampak dela na 6, sm probu vsako sve?ko posebi izklopit in je blo slab?e. Tut kompresije nemorem zmerit, nimam napravce, mogla bi bit dobra saj so bli obro?ki zamenjani.

 

Sve?ke pa zgledajo takole (imajo pa max. 1000 prevo?enih km):

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.