Skoči na vsebino

Homologacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

kupil sem mazdo 6 2003 pa me zanimam kako bi pri?el do novega homologaciskega lista ker sem ga izgubil?

 

 

Obrni se na uvoznika >>

 

MAZDA MOTOR SLOVENIJA, d.o.o.

 

Kratek naziv: MMS, d.o.o.

Dolenjska cesta 242c, 1000 LJUBLJANA

Telefon:(01) 420 40 80

Telefax:(01) 420 40 88

Epo?tni naslov:info@mazda.si

Spletna stran:www.mazda.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

panoramska.jpg
Napisano

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

 

 

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

Napisano

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

Napisano

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

 

Pase v tisto mapco, kjer so navodila,... ;)

post-10-1370378184_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

 

huh ja, js bi tut kr znal met probleme s tem, ker je italijanskega izvora :closedeyes: si pa za vsako nanovo homologirano zadevo nardim ?e kopijo karton?ka za vsak slu?aj :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

spet se lahko temni prednja stekla :ouje: (13.-15. ?len)

 

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=1689

 

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

 

mogo?e zato, ker ?udn zgleda, ?e so samo zadnje zatemnjene :zvizga:

 

druga? se pa tut pono? vidi ven, sam not ne :P

Napisano

No zdj pa hitr homologerat vsi, ki mate ?e temnene prednje, preden si spet premislijo :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Grem se js temnit sprednje sipe..k grdo izgleda ce so sam zadnje... :notworth:

 

Totalno, ?imprej zrihtaj! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

When in doubt, duck it!

Napisano

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

 

o tem jaz govorim, propustnost pomeni ravno kontra zatemnjenosti, 30% temnej?e je to kar je ?e na avtu, ampak folije so pa ?ista tema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ker je 100 tem o homologaciji, bom uporabil kar to najmlaj?o (najmanj zastarano).

 

Torej, imam vpra?anje, ?e morda kdo ve kaj ve? o zadnjih spremembah pri homologacijah? Sam ?e nisem na?el ni? kar bi bilo ?rno na belem, sem pa sli?al, da po novem za dodatne dele na vozilu, ki imajo oznako in dokumente o primernosti za dolo?eno vozilo, da homologacija ni ve? potrebna. Obvezno je samo, da so papirji v vozilu, v primeru, da te ustavi policija.

 

Je kaj na tem?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

To misli? t?v certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji? ?e je to res, potem super in je en stro?ek manj, s temi homologacijami so itak samo kasiral. Kje pa si to zasledil?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pato, upam da dr?i in se bo VSAJ ENO zadevo v tej dr?avci DEBIL-okratiziralo oz. da bo manj birokratskih opravil in stro?kov. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

robertos, hvala za uporaben post... 

 

Za to utopi?no spremembo mi je povedal tast. Je voznik tovornjaka in ti ves ?as preverjajo zakone (zakone ki se ti?ejo ?oferstva), ?e se da kje kaj pri?parat :) Bom ga danes ko se vrne domov vpra?al kje je to zasledil. Bolj kot to da vrjamem, si ?elim, da bi bilo res, ker moram homologirat vzmeti.

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.