Skoči na vsebino

klima mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

imas avtomatsko ali rocno?

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

Pri meni avtomatska klima, kompresor se vklaplja in izklaplja ves ?as, ampak me sploh ne zanima. Avtomatika deluje odli?no.

Napisano

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

Pri klimi, ko hladi? kabino ventilator deluje vedno. Pri segrevanju pa nisem prepri?an.

Napisano

to vklaplanje in izklaplanje je (bedno) ampak normalno,s tem prepre?uje da nebi cevi zmrznile-nekaj takega!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

33112_1.png

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

JBG jim manka en kole??ek da bi to po?timal :angry:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

Za krmiljenje hladilnega kroga (v avtu) ima? ve? mo?nosti. Prva je on/off sistem, druga je variabilni volumen kompresorja, tretji pa regulator tlaka. Pri doma?ih klimah se pri inverter sistemih krmili tlak s hitrostjo delovanja elektromotorja.

 

Prva mo?nost je najstarej?a in dale? najbolj preverjena. Tako ima (vsaj moja) mazda.

Druga mo?nost ima precej bolj kompliciran kompresor in krmiljenje.

Tretjo mo?nost po mojih informacijah uporablja vsaj en od EU proizvajalcev (VW).

 

Po besedah mojega sogovornika je "naj bom vesel, da imam simpl sistem, ki se prakti?no nikoli ne pokvari".

 

Zadeve se da skoraj vedno naredit zelooooooooooooo elegantne, pa so potem lahko ali:

- drage

- ob?utljive

- oboje zgoraj hkrati :)

 

Aha... pozabil napisat glede ventilatorja:

- ker je kompresor samo on/off, ni nobene potrebe, da bi reguliral obrate ventilatorja.

 

Regulacija hitrosti vrtenja pri mo?nej?ih enosmernih motorjih je draga, ker ni preprosta.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

mogo?e delovanje kompresorja!?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma ne kompresor dela dobr

se slis glih tko ko zrak k pihhe tko za ene 2 sekunde ???

 

To ima vgrajeno zvo?no imitacijo lahkotnega zimskega vetri?ka ki se spusti iz gore Fuji, da potem ?e psihi?no bolj ?uti? to sve?o sapico. Ja,to so ti japonci. Mislijo na vse :D .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.