Skoči na vsebino

"Veliki" servis mazda 3


Priporočeno sporočilo

Zanima me nekaj glede velikega srevisa za mazdo 3, dizel. Pri nas je na uradnem servisu re?eno servis na 120.000 km. Hrvati pa na uradnem servisu garantirajo, da je ta velik servis treba narest po 10 letih ali po 200.000 km.

 

Kaj zdej dr?i? Je treba pri 120.000 narest velik servis? Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sicer ne bi ?kodoval podatek kater motor ima? v svoji in letnik vozila.

 

Druga?e pa bo kar dr?alo 120.000km oz. 5 ali 6 let (podatek se lahko razlikuje od modela do modela, glej servisno knjigo). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

 

Servis je lahko tut dost cenej?i, razen, ?e se ti gre zato da ma? vse servisno zavedeno ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

 

V 2.0 je jermen in sponar (cd143)

Za psa 1.6 pa nisem cist ziher ce je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kak?en nasvet kam ga peljat na servis, da bo dobro opravljeno in pravi?na cena? Potrdilo o servisu bi sicer imela, ni pa nujno da je uradni servis ker garancije itak nimam ve?.

 

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

 

home made je pa ?e ceneje :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tanja - Simon (Avto Pelko d.o.o.), bo pravi naslov zate, cifro pa ra?unaj okrog 500? oz. v primeru ?lanstva v Mazda klubu verjetno ?e ceneje. :cheers:

 

Sicer ti bo pa to?neje mojster Simon osebno povedal, saj je on pristojen za cene storitev; 041 667 335.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za pogledat interval,nekateri fordi s tem motorjem so meli jermen na 180k km tko da..... za gvi?no pa se pozanimat

 

Obenem pa je vedno (verjetno pri vsakem vozilu, ki ima jermen in ne verige) naveden ?e ?asovni interval, npr. 120.000 km ali 6 let, potem pa upo?teva? (naj bi) tisto kar prej nastopi od teh dveh spremenljivk. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.