Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

da vpra?am ?e vas poznavalce.

 

Pred kratkim sem dal odstraniti DPF flter, pa me zanima katero olje priporo?ate za ta motor vnaprej. Do sedaj sem vedno to?il dexelio, zdaj pa me zanima ?e avtu lahko privo??im kaj bolj?ega:)

 

Hvala za mnenja.

 

mazda 6

120 CD, let. 2006

Napisano

Pozdravljeni,

 

da vpra?am ?e vas poznavalce.

 

Pred kratkim sem dal odstraniti DPF flter, pa me zanima katero olje priporo?ate za ta motor vnaprej. Do sedaj sem vedno to?il dexelio, zdaj pa me zanima ?e avtu lahko privo??im kaj bolj?ega:)

 

Hvala za mnenja.

 

mazda 6

120 CD, let. 2006

 

najprej povej pri komu in za kolko si ga odstranil, ter porabo :P Po moje lahko vlije? vsako dobro olje noter za dizle :D

Napisano

najprej povej pri komu in za kolko si ga odstranil, ter porabo :P Po moje lahko vlije? vsako dobro olje noter za dizle :D

 

 

pri Tunerc-u v Novem mestu. Ko?talo me je pa 250 evr?kov. Avto gre ko urca, za porabo moram pa ?e malo kilometrov narediti, da bom lahko ocenil.

Napisano

Kaj pa ra?unalnik?

Ti je izklopil tudi to, da ti lu?ka ne sveti?

 

Ra?unalnik je "izklopljen" oziroma program je modificiran. Pri zagonu kontrolna lu?ka DPF ?e vedno zasveti, nato pa ugasne tako kot prej. Kot sem ?e napisal, avto se popolnoma druga?e pelje, ni? ve? ni ob?utka kot da je motor zadu?en, rahlega pocukavanja pod nizkimi obrati, avto tudi zeelo lepo vezno pospe?uje, po mojem ob?utku je tudi nekaj konjev o?ivelo :notworth:

 

Cena je za moje pojme ugodna, sploh ?e pomislim koliko evrov sem zmetal stran za prisilne regeneracije na poobla??enem servisu, kjer so mi samo prodajali bu?e, kako naj vozim. Naj napi?em da sem dnevno na cesti 150 km, od tega 140 km na avtocesti, kje se motor vrti od 2500 - 3500 obr. Izjava na poobla??enem servisu ( po treh letih ) " ja to je pa res ?alostna zgodba okoli DPF in Mazd" mislim da pove vse.

Napisano

Tik po tehni?nem, a? Frik!

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Tik po tehni?nem, a? Frik!

 

Ne, tehnicni je bil lansko leto, letos je bilo samo podaljsanje.

 

Drugace pa na tehnicnem ne pricakujem tezav zaradi plinov.

Napisano

Ne, tehnicni je bil lansko leto, letos je bilo samo podaljsanje.

 

Drugace pa na tehnicnem ne pricakujem tezav zaradi plinov.

 

Saj plini niso problem, ampak sajasti delci in temu je namenjen filter, da lovi te delce.

Napisano

Saj plini niso problem, ampak sajasti delci in temu je namenjen filter, da lovi te delce.

 

Izpu?ni plini: Kontrola izpu?nih plinov je pomembna, saj vsako vozilo izlo?a dolo?en dele? nekaterih ?kodljivih plinov, kateri nastajajo ali zaradi slabega razmerja med gorivom in zrakom, slabe kvalitete goriva itd. Naj?kodljivej?a sta ogljikov monoksid ter du?ikov monoksid, zato je kontrola le teh vitalnega pomena.
Napisano

Izpu?ni plini: Kontrola izpu?nih plinov je pomembna, saj vsako vozilo izlo?a dolo?en dele? nekaterih ?kodljivih plinov, kateri nastajajo ali zaradi slabega razmerja med gorivom in zrakom, slabe kvalitete goriva itd. Naj?kodljivej?a sta ogljikov monoksid ter du?ikov monoksid, zato je kontrola le teh vitalnega pomena.

 

Ta komunikacija ne funkcionira med vama, vidim! :blink:

 

1. Kaj imajo veze izpu?ni plini z DPF?

2. Ali so sedaj z motorjem in na tehni?nem lahko te?ave zaradi saj (rabi? dimnikarja)?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ta komunikacija ne funkcionira med vama, vidim! :blink:

 

1. Kaj imajo veze izpu?ni plini z DPF?

2. Ali so sedaj z motorjem in na tehni?nem lahko te?ave zaradi saj (rabi? dimnikarja)?

 

Zveze nimajo nobene. Kar se ti?e izpu?nih plinov pa mislim da je po odstranitvi DPF- ja, motor bolj "eko", ker motor ni ve? zadu?en, lep?e te?e, izgorevanje je bolj?e.

 

Res pa de da iz auspuha ne letijo ve? ro?ice, ampak se malo pokadi ko pritisne? gas. Dizel pa?.

 

Kar pa ni kriterij kontrole izpuha.

 

ker ?e bi bil...bi bili avtoodpadi dosti bolj polni.

Napisano

Kar pa ni kriterij kontrole izpuha.

 

ker ?e bi bil...bi bili avtoodpadi dosti bolj polni.

 

Ne kli? hudi?a, ker se bo hitr kdo spomnu, da bi ?e tole kontrolirali.

33112_1.png

Napisano

kar sem bral, niti v Nem?iji nimajo ?e te kontrole. Sklepam, da ko se bodo oni to izmislili, bomo tudi mi kopirali v roku nekaj let..

Napisano

kar sem bral, niti v Nem?iji nimajo ?e te kontrole. Sklepam, da ko se bodo oni to izmislili, bomo tudi mi kopirali v roku nekaj let..

 

tam pri novej?ih avtih baje sploh ne merijo ve? plinov ampak preko OBDja preverjajo motorno elektroniko in v kolikor ni napak, ter vizuelno izpu?ni sistem zgleda ok je to tudi vse.

 

Pri nas pa ?e navijajo motorje, v?asih tudi po 10minut.

Tako da ni neke bojazni, da bi na?i za?eli merit ?e kaj dodatno, ?e ?e uporabljajo sistem, ki so ga v Nem?iji ?e skoraj upostili (pline merijo le ?e pri starej?ih vozilih).

Napisano

Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.

 

Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh :P

33112_1.png

Napisano

Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh :P

 

to je ravno kontra hvale...govorim o tem, da se pri nas vse da mimovrste :vskalo:

 

pejd spat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je ravno kontra hvale...govorim o tem, da se pri nas vse da mimovrste :vskalo:

 

pejd spat

 

ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji. :wub:

33112_1.png

Napisano

ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji. :wub:

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

TOREJ,

 

Katero olje po odstranitvi DPF ?

 

Jaz bi ti se vedno rekel predpisanega C1. Drugace pa 5w-30

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.