Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nasledn avto bo bencinar :)

 

Pismo ne vem ?e je ra?unica. Ampak no?em tukej te neskon?ne debate odpret :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Po ?em pa ve?, da se izvaja regeneracija?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Po ?em pa ve?, da se izvaja regeneracija?

 

trenutni porabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

Napisano

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

 

kdo ti je odstranil?
Napisano

Jaz sem tudi pri njemu delal in sem zadovoljen. Fejst dec..

 

LP

 

 

jonas ti je kaj ?al da si se tako odlo?il?

Ti je poraba kaj padla zdaj?

Napisano

?al mi ni :)

Poraba je pri meni ni?ja za kak?en liter..

Pa saj jaz osebno nisem zaradi porabe tega delal, va?no da ni ve? cukanja in tistih bednih regeneracij :D

No ja, pa ?e dobr potegne zdej :D

 

LP

Napisano

Jaz tudi vesel nasploh na vseh podro?jih :D :D :D

?e bo? kaj hodil po dolenski pa ?e bo? mel kako minuto ?asa javi da greva na kavo ali pa na kako enoto cvi?ka ;)

Napisano

Ja ve? da, imam v mislih, ampak zdaj pozimi je Mazda zapakirana v gara?i... tako da se vidimo, ko bo lep?e vreme :D

 

Mi bo? cifro stisnu na privat.. :P

 

LP

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

Napisano

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

 

 

 

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

Napisano

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

 

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

Napisano

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

 

 

 

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

Napisano

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

 

ja sej sem dal ecu batko-tu to narest. Pri kontaktu se v?ge in takoj ugasne.

Napisano

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

Napisano

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

 

 

To ne bo potrebe saj trdih delcev ne bodo merili v naslednjih 5-ih letih...

Vem iz prve roke :D

Napisano

Ne bodo ?e lep ?as merili ni?, ?e v nem?iji ni ni? govora o tem in vsi kar pridno me?ejo dpf-je ven iz avtov...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.