Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z tistimi, ki pi?ejo v knjigici (na starih Mazdah) in ja je bil NGK kateri tip pa poglej.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z tistimi, ki pi?ejo v knjigici (na starih Mazdah) in ja je bil NGK kateri tip pa poglej.

 

Kaj pa model? Kar navadne ali kaj drugega k so neke laser line, iridium, v power, g power....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa model? Kar navadne ali kaj drugega k so neke laser line, iridium, v power, g power....

 

Pogledal sem v knjigici od 323f in isto pri xedosu kje rje pisalo NGK BKR6E-11 za Toyoto pa pi?e NGK IFR6T11 (te so iridium) in take kupil pa ni bilo problema, lahko pa experimentira? pa bo? videl ali je kaj druga?e ampak normalno se original najbolje obnese.

 

 

edit:

ebay da tote, da bi bile primerne

 

ITR6F13 (4477) NGK IRIDIUM ZUENDKERZE MAZDA 6 (GG) 2,0 141/147 PS BJ.2002-2007

 

preveri v knjigi ali ti pa?ejo potem pa ?e rabi? ?e dobro ceno pa lahko preverim za koliko jih dobim pri mojem dobavitelju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eto, berem direktno iz navodil za uporabo (mazda 6, 1.gen), za LF motor so specifikacije oz. oznake za v?igalne sve?ke iste kot za L3 (2.3 benz); LFG1 18 110 in odmik elektrode sve?ke 1,25 do 1,35 mm. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pogledal sem v knjigici od 323f in isto pri xedosu kje rje pisalo NGK BKR6E-11 za Toyoto pa pi?e NGK IFR6T11 (te so iridium) in take kupil pa ni bilo problema, lahko pa experimentira? pa bo? videl ali je kaj druga?e ampak normalno se original najbolje obnese.

edit:

ebay da tote, da bi bile primerne

 

ITR6F13 (4477) NGK IRIDIUM ZUENDKERZE MAZDA 6 (GG) 2,0 141/147 PS BJ.2002-2007

 

preveri v knjigi ali ti pa?ejo potem pa ?e rabi? ?e dobro ceno pa lahko preverim za koliko jih dobim pri mojem dobavitelju.

 

Pi?e: LFG1 18 110 oz NGK ILTR5A13G
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pretiravat, js pri bencinarjih do 100 kkm niti ne odvijem sve?ke(?e so IRIDIUM-Laser), tako al tako se menjajo na 100 kkm, pa imam 33 let prakse ?raufanje teh kant.

V?igalne ne bodo crknile kar tako, prej ti zjutraj ne bo zalaufal na vse cilindre, to je znak da so sve?ke podelale svoje.

Pri svojih 191+ KW, sem jih prvi? vzel ven pri 101 kkm in guess what, niti nisem pical-?telal, samo nove not pa gasa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pretiravat, js pri bencinarjih do 100 kkm niti ne odvijem sve?ke(?e so IRIDIUM-Laser), tako al tako se menjajo na 100 kkm, pa imam 33 let prakse ?raufanje teh kant.

V?igalne ne bodo crknile kar tako, prej ti zjutraj ne bo zalaufal na vse cilindre, to je znak da so sve?ke podelale svoje.

Pri svojih 191+ KW, sem jih prvi? vzel ven pri 101 kkm in guess what, niti nisem pical-?telal, samo nove not pa gasa.

 

Take: http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-2-0-NGK-...=item19d04ed365,

je to dobra cena?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.