Skoči na vsebino

Klju? za naravnavanje ro?ne


Tibi

Priporočeno sporočilo

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda?i,

 

Imam Mazdo Xedos 6 ( ta ?voh ). Pri menjavi diskov so mi pri mehaniku izgubili "einsteller", gear adjust, lahko tudi klju? za nastavitev ro?ne zavore. Zanima me ali ima mogoće kdo od vas tak klju?, ki je vgrajen v ?eljusti zadnjih zavor.

Malo sem jezen na MEHANIKA, od MAZDE SE PA NE NAMERAVAM POSLOVITI, ker je ?udoviti avto min menim, da takih danes delajo ve?.

 

Hvala za pomo?

 

Sayonara

 

Tibor

 

wtf kaj? A te mal nateg....zadaj je samo zajla - ?e so pa mogo?e izgubili vijak ali vzmet ti jo naj pa zrihtajo, kaki mehaniki pa so.

in ?e menja? dike nimajo kaj pipat ro?ne, samo ?eljust da? dol

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zapelji do Simona Pelka, ti bo hitro uredil zadevo, gsm; 041 667 335, k tak?nim "mojstrom" pa jaz ne bi ve? hodil. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

Imam Mazdo Xedos 6 1,6. Avto ?e vedno dela brezhibno in bi ga rad ?e nekaj ?asa vozil. Zgodila pa se je nerodnost, ko so mi pei mehaniku ob menjavi prednjih in zadnjih diskov izgubili " einsteller" , gear adjust. Ro?no zavoro smo sicer nastavili ampak brez tega " klju?ka", ki je del zadnjih ?eljusti avtomatska regulacija ni mo?na-

 

Spra?ujem predvsem tiste, ki ste imeli Mazdo Xedos 6 oziroma naj bi ?el prav tudi klju? za Mazdo 626.

 

Malo pobrskajte po starem ?elezju.

 

Mogo?e se pa kaj dobi.

 

Z avtom sem sicer super zadovoljen in menim, da takih ne delajo ve?.

 

Sayonara

 

Tibor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da si enako vprasanje postavil ze pred cca. enim tednom in celo dobil ze nekaj odgovorov, sem temi zdruzil ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.