Skoči na vsebino

Ljubljanska MX6


COBO

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav,

 

ob 24 urni avtopralnici v Ljulbjani ( ?i?ka ob avtocesti ) torej pri pralnici Parks1 STP KOMPAS ze nekaj casa stoji nepremicno Mazda mx6 crne barve LJ tablice -> se mi zdi da je 2.5 V6 model nisem pa preprican ( kako se prepricam ? ) . Ima zelo temna stekla zatroej pregled notranjosti ne pomaga.

 

Skratka zanima me ce kdo ve ali se omenjen avto prodaja ali karkoli glede tega. Na zunaj zgleda karoserijsko slabo ( celoten avto prebarvat druge ni ). Ima original platisca in dvojni izpuh. Ce kdo pozna lastnika oz ve ce se prodaja naj izdavi.

 

Hvala

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Honda bo ostala v family sam men se nasmiha fotrova mazda kero so mu zlo slabo ocenil pa je noce dat staro za novo . Zdej ce jo sam prodam za dost vec pol se mi obeta kak $$$ za tolele ce ne bo predraga. Astral vem da je sovjo kake 3 leta nazaj dilu za 980k ali celo 920k takrt sm ze mislu nabavit ampak se mi je takrat se kot "mulcu" zdelo 200 000 km UOOOOOOU pac :blink: zdej bi jo prec vzel. Tale je slabo ohranjena licarsko gledano samo celo pihnt ni tak dnar ce poznas licarja dobrga. Skratka se zmeraj info hunting. Hvala

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pa smo jo nasli http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=499652 .

 

Glede na to da je avto vozen cena ni slaba. Potrebno je strihanje celotnega avtomobila in menjava drocnika-ov. KAj kdo ve koliko $$ so ti drocniki in a je treba menjati komplet vse ? Hvala

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa smo jo nasli http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=499652 .

 

Glede na to da je avto vozen cena ni slaba. Potrebno je strihanje celotnega avtomobila in menjava drocnika-ov. KAj kdo ve koliko $$ so ti drocniki in a je treba menjati komplet vse ? Hvala

 

dro?niki so okrog 8-10 jurjev komad, pa 24 jih je :)

 

?e se menjajo, se menjajo vsi, ker drga?e te?ko najde? tiste prave, ki so res do konca crknili... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No izvedel da je najverjetneje "ventil v valju" ? ali nekaj takega. Skratka ventil je za zamenjat in ce ni prebilo bata torej da ruzhi potem ni hude skode oz ( 100k sit varjanta ) ce je pa prebilo se pa cena temu ustrezno poveca.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kje pa dobit take motorje v SLO... Verjetno nihce ne bo zdravega motorja prodajal. Drugo je tujina kjer pa spet nanese ulala. Izvedel sem da je GENERALKA na uradnem servisu z original mazda deli za tak motor 500 000 sit, kar je veliko ampak ne pa spet prevec za raznorazne lastnike xedos9k ki so ze dali tolikol. Ce samo pogledam pri sebi na hondici mi je sel menjalnik pri 128 000km ?zmeden? in je NOV kar 700k samo nisem nor da bom novega gor dajal. Bo ze...

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se spomni? kak mesec al pa dva nazaj se je prodajal razbit xedox6 2.0 v6 za 90ksit pa je bla ma?ina pa vse ostala tehnika ok!

 

Pa? ne sme? takoj kr prvemu pla?at kok ti re?e. Bratu so govorili da ho?ejo za menjalnik od 20 do 30 ksit, pol ga je pa eden nazaj poklical pa reku, da mu ga da za 10 ksit, ker bo druga? tak cel avto na odpad pelal.

 

Je pa res da je te?ko tako ma?ino v enem tednu najdit!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He,he...od kolega MX-6ka...Astral na tem forumu;eden od bratov Le?nik,ki delata folije na avte. Res zelo lep avto.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm...za eno mo?no razlago vem, vendar pa? ni glih za v javnost(ni pa ni? narobe z avtom, da ne bo kdo mislil), druga je ta, da je svoj ?as sanjal o MX-5ki;vsekakor avto vreden nakupa, kilometri so realni, v njegovi lasti pa ?e tudi kar nekaj ?asa...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mafijsko kul!! 18 col. :danzoman:

Samo kilometrov ma malo veliko ampak druga?e je pa res eden najlep?ih Mx-6 kar sem jih videl. Res lepa stvar. Cena? (no saj ne, da bi menjal ampak takole informativno iz firbca, ker druga? ne bi imel za registracijo) :hohoho:

COBO sam tole se pa spla?a pogledat, ?e si resen kupec. B) Ampak samo, ?e me bo? potem en krog peljal in bo? moj prijatelj. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma cena me najbolj zanima. Pomoje ne bo ravno nizka glede na to da so 18" nove. Jasz ce bi vzel bi vzel z original platisci in ne 18" ( ce je to mozno sploh ). Chakam na reply o ceni. Avto je bomba ni kaj. Samo ce bi se oldocil za nakup bi moral svoj skret prej porihtat in prodat. Bomo vidli...

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.