Skoči na vsebino

Demonta?a klimatske naprave - na objektu


Grega_

Priporočeno sporočilo

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

post-288-1375596834_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

 

Je en postopek..sam nevem kaj in kako...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si lahko bolj natan?en: za ?igavo klimo gre. Ker ima vsak proizvajalec za odtenek druga?no orodje... In pa: kako bo? izsesal plin? Ga bo? kar izpustil v ozra?je? Saj na?eloma ni pretirano strupen, pa vseeno...

 

Na?eloma pa ni neka znanost. Sploh ?e je namenjena na odpad. Prvo odklopi? varovalke, nato ?e elektri?ne ?ice. Izsesa? plin (mogo?e ti prismo?i na posko? kak?en avtomehanik, ki ima sistem za dopolnjevanje klim - mislim, da lahko tudi prazni z istim sistemom), odklopi? cevi, ki povezujejo notranjo in zunanjo enoto in jih sname? dol. Previden bodi ?e pri odvodu kondenza iz notranje enote, ker se v tej cevi nabere mulj, alge,... in ti zadeva lahko lepo popacka zid. Elegantno re?i? tako, da s komprimiranim zrakom (navaden kompresor) spiha? to cev, preden se je loti?. Ni ravno pretirana znanost - ?e zna?... :P

 

Mi pa ni jasno, kako sta obe enoti znotraj. Gotovo si kaj pome?al. Ali pa ima "zunanja" enota odvod zraka skozi zid. Ker druga?e zadeva sploh ni smiselna. ?e povzamem tako, na grobo, v smislu "Klima za telebane": "zunanja" enota plin "ohladi" in komprimira, notranja pa plin uparja. In ?e ho?e? nekaj uparit, mora? dovajati toploto. Torej notranja enota iz prostora odvzema toploto, zunanja pa jo oddaja v ozra?je. ?e ima? obe komponenti znotraj, zadeva ni smiselna... :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima je v trgovskem centru...kot "zunaj" sem misli ni na zunanji strani objekta...v prostoru trgovine je notranja enota...?ez steno je pa zunanja enota (ampak v notranjosti trgovskega centa) - na hodniku pa?. Aha s plinom je tako...sem mislil da ko zapre? tiste ventila ostane plin pa? v zunanji enoti, odklopi? cevi in je to to. Klima je kaj pa vem kera...ker je nisem jest montiral...bom napisal sredi tedna. ?e je tole s plinom res tako bi pa moral majstra dobiti kot ka?e....sam me mal ?as hebe, sej mogo?e gor ostane, zvem do srede (kar bi vse skupaj zzeeloo oolaj?alo) Z elektrio ne bo problema...ker je kabel v ?tekar napelan :) klasika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

Zanimivo. To pomeni da se vedno crpa 'vase' plin kljub zaprtemu tokokrogu plina?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

 

 

Cist res je tako mi je en majstr pred kratkim tako klimo odmonteru in potem drugje zmonteru in ni bilo potrebno novo polnjenje ker je plin ostal v zunanji enoti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e instalacija ni predolga je plina itak vi?ka notri tako,da ostane za naslednjo monta?o.

Pri monta?i je pa potrebno zvakumirat sistem z ?rpalko,da ne ostane vlaga v sistemu.

Eni tega ne naredijo ampak samo spustijo plin skozi,da malo pihne ven na ventilu.

Delalo sicer bo samo jaz nebi reskiral,da mi po par letih zariba kompresor,?e ?e da? 1000? za klima napravo.

Pa izkoristek se tudi lahko zmanj?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trgovino na Vrhniki zapiram...sem pa nekaj pokompeziral z novimi lastniki ampak kao da kompresor ne dela, ampak jest mislim da samo ni nafilana.

 

no ?e bo? imel ?anso. za star?e i??em kako tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.