Skoči na vsebino

Kapitalni cepec

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 84
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

okej no one ?karice so ?le bl na tnko ... ostalo pa niti ni bil baw wau....

 

omejitev tle je drga? 100 :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ma ne se jebat kak?na vo?nja...?e tudi druga?e vsaj pribli?no podobno vozi? upam da ti ?imprej poberejo izpit.

 

Takemu mulcu bi verjetno ?e nabolj zaleglo da bi enkrat kakega "pravega" izsilil (tako kot je mazdo 6) in bi mojster lepo zapeljal za njim potem pa ene par vzgojnih okoli pese. :vskalo:

Napisano

Da nau kdo explodiral, vozte po pravilih in pometite pred svojim pragom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uh ?e je blo pa tole vredno odpirat teme in potencirat zadeve, kot da je konec sveta :ne vem:

 

Odkrit povedan sm pri?akoval kaj dost huj?ega, ker tole lahko vidi? VSAK dan in z VSAKO znamko, ?e le naredi? malo ve? kot 10km v celem dnevu. Pa ne da bi to kakorkol zagovarjal, sam dons ?e nisi pripravljen na kej tazga se raje sploh ne usedi za volan, ker je po eni strani tempo ?ivljenja tako hiter, da si marsikdo ne more privo??it 'pol?enja', po drugi pa tud ne smemo pozabit da smo ?e zmer na balkanu.

 

Tko kot smo ?e pri g.Lojzu ugotovil, se je bolj pametno prilagajat sprotni situaciji, predvsem pa reagirat ?imbolj z zdravo pametjo :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

a ni tole obvoznica = hitra cesta = 110

 

Severna je 100 loh da se motim

Pardon vzhodna....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Normalna vo?nja za moje pojme... ne razumem pa zakaj se vozite v ljubljani 95 na voznem in 100 na prehitevalnem da popizdi kak po?as prehitevate... in pol debel gleda folk ko po voznem prehitim pa pred njega in pol zna pospe?it pa pred mene pa mi bremzo ti??at pa mi mahat pa nwm kaj ?e vse... :lol:

 

zaklep ker tole ni blo ne 180, ne razmetavanje in ne nenehno izsiljevanje...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ni te razmetavalo, ampak je ?lo na centimetre, mazdi6 se zahvali, da je bil toliko bolj pozoren in razumen, da je zabremzal.

 

Kdo je bremzal.... nih?e ni bremzal. Sam na kameri se vidi, kot da bi, ker je v tistem trenutku avto v senci pod mostom in kamera prika?e kot, da bi se bremzne lu?i pri?gale ampak se ne - to so pozicijske lu?i.

 

Druga?e pa ja bilo relativno kriti?no samo tisto prehitevanje, ker bi se lahko ne iz?lo. Se pa poraja vpra?anje od kod je bilo toliko prostora na voznem pasu, da je sploh lahko to izpeljal.

 

Osebno se po prehitevanju takoj vra?am na vozni pas sploh, ko vidim nekoga za sabo. Ni va?no kako vozi tisti zadaj in ali se sam vozim na max dovoljeni hitrosti ali ne, bi se sam na mestu Mazde6ska vrnil na vozni pas takoj po prehitevanju prvega vozila saj tako narekujejo CPP. ?al pa ve?ina tega ne po?ne oziroma jih 90% nima pregleda kaj se dogaja na cesti oziroma kaj se dogaja zadaj - zato so ogledala.

 

Nikogar tukaj ne opravi?ujem s tem kar sem napisal niti ne obto?ujem, apeliram pa tudi na tiste, ki vidite samo napake drugih, da tudi pomislite kaj ga sami serjete oziroma se ne obna?ate ne po CPP ne po cestnem bontonu. In izkazalo se je to?no to za kar sem se najprej oglasil v tej temi, ko je ?lo za brezpogojni napad na Lumpija ... ni nujno vse tako kot nekdo napi?e oziroma potencira zadevo, ker nekaj je spremljati situacijo 50 -100m ali ve? zadaj ali pa biti za volanom in tukaj se je izkazalo da je kriti?en samo prvi del, drugo pa niti ne toliko, ?eprav tudi ne ?isto po predpisih. Samo tako kot jih je takrat kr?il Lumpi jih je tudi Mazda6ska, ker se ni vrnil na vozni pas, ?eprav bi se lahko.

33112_1.png

Napisano

Uh ?e je blo pa tole vredno odpirat teme in potencirat zadeve, kot da je konec sveta :ne vem:

 

Zato sem se pa prvi? tudi sam oglasil, ker nekaj je "ustno izro?ilo", kjer se lahko ?e doda marsikateri "okrasek" nekaj pa je dejansko video posnetek, kjer lahko vsak vidi kaj se je dogajalo.

 

z debelo so "ozna?eni okraski"

V petek, 30. avgusta popoldan, enkrat zve?er, si po vzhodni ljubljanski obvoznici pridrvel po levem pasu s hitrostjo 110 + X (jaz sem ?el 110, ti pa X hitreje, po moji oceni med 160 in 180 km/h), pred menoj je bila kolona na obeh pasovih (mimo izvoza Zalog), prehiteti si sku?al po desni, a je bil tik pred mano na desnem pasu nek avto, komaj si se izognil trku z njim, avto ti je razmetavalo ?ez oba pasova, da si se vrinil pred mene in potem naprej izsiljeval avtomobile diagonalno od levega do odstavnega pasu in nazaj.

 

In zato mi pa? ni cool, ?e nekdo kar tako na po?ez obto?i pa se nato spro?i ?e cel plaz graj ?eprav smo sli?ali samo eno plat medalje.

 

In ker je ?lo tukaj za direktno navajanje podatkov in zraven obkladanje z neprimernimi izrazi (Kapitalni cepec, brezupni primerek,..), je treba pa? malce potegnit ro?no zavoro.

33112_1.png

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.