Skoči na vsebino

Mazda MX5 NA - Prodaja ali pomo?


roky999

Priporočeno sporočilo

Torej naj vam sporo?im da rde?ega vraga do nadaljnega ni ve?.... :(:( Danes sm pr?o v stik z na?o omiljeno policijo in zadeva se je kon?ala z izrednim teh. pregledom ki se je kon?al tako kot vsi pri?akujemo da se je ZAVRJENO z odvzemom tablic in 1000e globe...

sedaj je vpra?anje to... ali naj se avto proda za neko ceno , ali se raztavi ,ali se naj da v original stanje.

 

sedaj ?e se slu?ajno odlo?im za zadnjo opcijo potrebujem

 

original sprednji odbija?

original zadnji odbija?

vetrobransko steklo

orginal izpuh (ker nevem kje je homologiran ker NI)

popravilo zavor

popravilo izpu?nih plinov

 

tak d nevem sploh.... <_<<_<<_<<_<

.....:::::Red Devil:::::.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

original sprednji odbija? - homologiran (plo??ica je zraven v predal?ku med sede?ema)

original zadnji odbija? - homologiran (enako kot zgoraj)

vetrobransko steklo - to bo treba reklamirat pri mojstrih ki so odstranjeval vinjeto :punk:

orginal izpuh (ker nevem kje je homologiran ker NI) - homologiran remus,razen ?e so takrat pri homologaciji kaj mutili :ne vem:

popravilo zavor - plo??ice?

popravilo izpu?nih plinov - poiskat nek katalizator

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kolikor se bo? odlo?il za opcijo C, se pozanimaj kateri bli?nji odpadi v Avstriji imajo veliko Mazda kosov, se tja zapelje?, kupi? in zmontira?.

 

Katera opcija pa je tebi najljub?a in najbolj smotrna, pa se bo? seveda odlo?il sam. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejansko je res, glede na to da je teh avtov v sloveniji dokaj malo, se da dele bol? prodati, sploh ?e je celota vredna cca 1-1,5k?..

 

No, meni je bil vreden svojga dnarja in ?eprov so bli manj?i problemi, se za to ceno te?ko dobi kak?no bol?o miato :prstgor:

 

Kar se pa papirjev ti?e, mi je pa ?udno da pred tem ?tirje lastniki v petih letih nismo imel problemov, pa je bil avto vedno tak, zdj pa kr naenkrat komplikacije? kaj si u?pi?il na cesti, da so si te policaji vzel na piko? :harhar:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejansko je res, glede na to da je teh avtov v sloveniji dokaj malo, se da dele bol? prodati, sploh ?e je celota vredna cca 1-1,5k?..

 

No, meni je bil vreden svojga dnarja in ?eprov so bli manj?i problemi, se za to ceno te?ko dobi kak?ni bol?o miato :prstgor:

 

Kar se pa papirjev ti?e, mi je pa ?udno da pred tem ?tirje lastniki v petih letih nismo imel problemov, pa je bil avto vedno tak, zdj pa kr naenkrat komplikacije? kaj si u?pi?il na cesti, da so si te policaji vzel na piko? :harhar:

 

Ko sem jaz za njim peljal v nedeljo sem slisal same narodnjake iz avta....naglas. Ce se je po Gorenjski se tko vozu... :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah zakaj fotr ma citroena prevo?enih 400.000km zj (pri hi?i je od 70.000km) in ni nobenga problema... more pa bit neki ?imbolj vsakdanjega in da niti malo ne iztopa....

 

Clio Storia :) ... Ali Dacia Logan ... ali mogoce Kia Pride :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To! :notworth:

 

 

?al fantje z miatami sm pa ?isto zaklu?il ... avto ?e ga bom spravo d bo (recimo ok) me bo pri?o vrjetno okol 3k(za ta dnar bi mogla bit pa ?e kk?na NB v zlo ok kondiciji) tk d p vsej vrjetnosti bo ?la v kose....

 

 

In memoriam! :(

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

tnx za lepe slikce ;)

 

 

Tok ?asa ?akal in glih na ta avto naletu :)..

 

Res mi je ?al.. ni lepo sli?at kej takega..

 

 

lohk sam re?em d je blo lepo dokler je trajalo... ;)

.....:::::Red Devil:::::.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.