Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

Napisano

A kdo ve kako se izklju?i sistem za nadzor tlaka v guma?

 

Menjal sem letne gume za zimske (pa? skupaj z plati??i) in sedaj seveda to utripa ker v teh ni senzora :)

Pogledal sem ?e je slu?ajno pri ma?ini varovalka, da bi samo varovalko odstranil....pa ni? Se to da nekako preprosto izklu?it in potem pomladi nazaj vklju?it, ali naj pa? gledam lu?ko celo zimo :)

 

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne da se, nekateri dajo ventile v predal.....

 

hehe mal te?ka bo, glede na to da so ventili na 18 feltnah :)

 

Ali je karkoli narobe ?e pa? lu?ke svetijo (in to ignoriram). Je to povezano ?e na kaj drugega in lahko nagaja? Recimo DSR (proti spodrsavanju), ...? Ali je to ?isto lo?eno in nima veze in pa? naj sveti?

Napisano

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prvic, ko pogresa ventile, zapiska... potem samo sveti... In menda ni nic narobe... edino precej mocno sveti rumena lucka :) ... in zna biti ponoci motece ... :) ?rno etiketo cez nalimas :) ...

 

heh ko sn iskal malo po tujih forumih se vedno pojavla "electrical tape over light" B)

 

No bom vidu koliko bo mote?e, druga?e se bom pa res poslu?il tega nasveta :)

 

Sem par mesecev nazaj menjal po?en ventil?ek in je 60 EUR. 240 EUR pa ne mislem dat za ventil?ke :vskalo:

Napisano

Po parih vzigih dalje, bo lucka samo gorela.. se avto ocitno sprijazne, da jih ni vec :) Mal je sicer motece, ker ena lucka potem skoz gori, ampak narobe ni pa nic..

Dodatne senzorje za zimske feltne se mi pa ne zdi ekonomicko kupovat...

 

LP

Napisano

Mene tud blazno mot tale lu?ka na zimskem kompletu!! :blink: Sem ?e razmi?lu kak se pride do ?tevca, da bi ga vn vzel in to re?u mal "lep?e" kot z trakom. :D A ve kdo kak ga vn vzet? :hudicek:

 

 

Odstranitev ?tevca in kako priti do komandnih lu?k ni nobena umetnost :D

Edino pazljiv mora? biti pri okrasnih letvah, da jih ne po?koduje?,...

Napisano

Vgradite si stikalo na lucki :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

Napisano

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

 

 

imel!

malo se je treba potrudit...

na levi in desni strani je treba najprej odstrant okrasne letve, nato odvija?it par vijakov...

dobro je ?e sta dva da ti eden pridr?i narazen armaturo drugi pa povle?e ?tevec (gre pa kar na tesno,...)

Napisano

Imam isti problem. Tudi mene zanima, kako se vzame vn ?tevec. Sem se pa pogovarjal z enim majstrom in se da kao avto reprogramirat na model, kateri nima senzorjev. Samo je rekel, da se ne upa, ker lahko potem avto niti ne v?ge. No ?e ima kdo kak?no sliko o demonta?i ?tevce se priporo?am.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem "snel" okrasne obro?e sam vijakov ni..

 

slikca:

 

 

Ne te obro?e!

Okrasna letev na armaturi... Pod letvijo so vijaki.

zgornji del ?tevca je pa samo nataknjen.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.