Skoči na vsebino

Enomasni vztrajnik namesto dvomasnega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

If in doubt, flat out... 

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

 

Keri letnik mazde mas in tip motorja ? Pac moc in gorivo ...
Napisano

2004, 2.0, 100kw, 136hp, tip RF5C, dizl

 

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?
Napisano

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?

 

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

ampak mora? dati ?portno enomasno ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

Kaj pa na ebayu ni nic? Ja ma jst mislem dat sportno sklopko not kr bom vse dkp dvignu na 500nm + pa a pole obstaja tudi ksn bolsi vstrajnik pac "sportni" ?

Napisano

za taki navor jo bo dal narediti k sinterju, Vztrajik pa ti bodo v KLS-u naredili oni to delajo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Posteno .. no sej meni ni do tega da 1 2 3 kopa je bol za to da ma navor in zalima v sedez ;) .. ma to si na valckih tolk dobu al p box
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

 

Aja se neki pri kolkih kilometrih si dal ti ta cip not .. in kolk jih ima zdej ta tvoj avto ?
Napisano

kaj so irci kaj odgovorili?

 

Amm a to mene sprasujes nwm nisem se nc sprasavu zdej sm dobu se ono drugo cev za olje z britanije ka tle v slo bi mi prisla skori 100 ? .. zdej morem se intercooler vecji nabavt .. sam nwm a pole bo treba ki avto na valce dat al bo turbo preasure ravno tako ok .. sam un map senzor dam na druge cevi in priklopim a se kdo ki spozna glede tega ?
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

Napisano

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

 

Mimogrede z osnovnim cipiranjem se pridobi 80-100nm takoj :)

 

Btw ne rabim dokazovati sploh pa lepiti po forumu ze to da povem je dosti... ce pa ne verjames pa ne bom jaz slabo spal zaradi tega :harhar: Kdor pozna avto ve zakaj se gre :) Za druge pa mi dol visi nimam casa skenirat pa ga srat... :prstgor:

 

Ce menjalnik pa dif pa akse prenesejo enemu avstrijcu 622nm pa 241hp je vidim razloga zakaj meni neb... Samo da ma 2005 ki ima 6 prestav... blok, bati, gred... vse original...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.