Skoči na vsebino

Enomasni vztrajnik namesto dvomasnega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

If in doubt, flat out... 

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

 

Keri letnik mazde mas in tip motorja ? Pac moc in gorivo ...
Napisano

2004, 2.0, 100kw, 136hp, tip RF5C, dizl

 

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?
Napisano

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?

 

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

ampak mora? dati ?portno enomasno ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

Kaj pa na ebayu ni nic? Ja ma jst mislem dat sportno sklopko not kr bom vse dkp dvignu na 500nm + pa a pole obstaja tudi ksn bolsi vstrajnik pac "sportni" ?

Napisano

za taki navor jo bo dal narediti k sinterju, Vztrajik pa ti bodo v KLS-u naredili oni to delajo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Posteno .. no sej meni ni do tega da 1 2 3 kopa je bol za to da ma navor in zalima v sedez ;) .. ma to si na valckih tolk dobu al p box
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

 

Aja se neki pri kolkih kilometrih si dal ti ta cip not .. in kolk jih ima zdej ta tvoj avto ?
Napisano

kaj so irci kaj odgovorili?

 

Amm a to mene sprasujes nwm nisem se nc sprasavu zdej sm dobu se ono drugo cev za olje z britanije ka tle v slo bi mi prisla skori 100 ? .. zdej morem se intercooler vecji nabavt .. sam nwm a pole bo treba ki avto na valce dat al bo turbo preasure ravno tako ok .. sam un map senzor dam na druge cevi in priklopim a se kdo ki spozna glede tega ?
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

Napisano

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

 

Mimogrede z osnovnim cipiranjem se pridobi 80-100nm takoj :)

 

Btw ne rabim dokazovati sploh pa lepiti po forumu ze to da povem je dosti... ce pa ne verjames pa ne bom jaz slabo spal zaradi tega :harhar: Kdor pozna avto ve zakaj se gre :) Za druge pa mi dol visi nimam casa skenirat pa ga srat... :prstgor:

 

Ce menjalnik pa dif pa akse prenesejo enemu avstrijcu 622nm pa 241hp je vidim razloga zakaj meni neb... Samo da ma 2005 ki ima 6 prestav... blok, bati, gred... vse original...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.