Skoči na vsebino

Enomasni vztrajnik namesto dvomasnega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

If in doubt, flat out... 

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

 

Keri letnik mazde mas in tip motorja ? Pac moc in gorivo ...
Napisano

2004, 2.0, 100kw, 136hp, tip RF5C, dizl

 

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?
Napisano

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?

 

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

ampak mora? dati ?portno enomasno ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

Kaj pa na ebayu ni nic? Ja ma jst mislem dat sportno sklopko not kr bom vse dkp dvignu na 500nm + pa a pole obstaja tudi ksn bolsi vstrajnik pac "sportni" ?

Napisano

za taki navor jo bo dal narediti k sinterju, Vztrajik pa ti bodo v KLS-u naredili oni to delajo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Posteno .. no sej meni ni do tega da 1 2 3 kopa je bol za to da ma navor in zalima v sedez ;) .. ma to si na valckih tolk dobu al p box
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

 

Aja se neki pri kolkih kilometrih si dal ti ta cip not .. in kolk jih ima zdej ta tvoj avto ?
Napisano

kaj so irci kaj odgovorili?

 

Amm a to mene sprasujes nwm nisem se nc sprasavu zdej sm dobu se ono drugo cev za olje z britanije ka tle v slo bi mi prisla skori 100 ? .. zdej morem se intercooler vecji nabavt .. sam nwm a pole bo treba ki avto na valce dat al bo turbo preasure ravno tako ok .. sam un map senzor dam na druge cevi in priklopim a se kdo ki spozna glede tega ?
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

Napisano

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

 

Mimogrede z osnovnim cipiranjem se pridobi 80-100nm takoj :)

 

Btw ne rabim dokazovati sploh pa lepiti po forumu ze to da povem je dosti... ce pa ne verjames pa ne bom jaz slabo spal zaradi tega :harhar: Kdor pozna avto ve zakaj se gre :) Za druge pa mi dol visi nimam casa skenirat pa ga srat... :prstgor:

 

Ce menjalnik pa dif pa akse prenesejo enemu avstrijcu 622nm pa 241hp je vidim razloga zakaj meni neb... Samo da ma 2005 ki ima 6 prestav... blok, bati, gred... vse original...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.