Skoči na vsebino

vijaki


Strela

Priporočeno sporočilo

Mogo?e zna malo ?udno gledati.....pri meni so tudi ?e zasrali in so dali vijaki od original 17 na zimske 16 (oboje alu)....in gledam da nekaj ni ?timalo :) ...nato sem peljal nazaj da so vijake od 16tk gor dali....druga?e bi pa normalno dr?alo vse skupaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V cem pa je razlika pri vijakih? Jaz sem imel pri taprvi sestici originalne 17", za zimski komplet pa sem takrat kupil navadna platisca in radkape, 15" ... in so bili isti vijaki...

 

Pri sedanji imam letne gume na originalnih 19" platiscih, sedaj pa imam gor zimski komplet na 17" (take, ko sem jih imel na taprvi sestici)... in tudi z istimi vijaki ...

 

 

Na letnih 19kah:

Objavljena slika

 

 

Na zimskih 17kah:

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V cem pa je razlika pri vijakih? Jaz sem imel pri taprvi sestici originalne 17", za zimski komplet pa sem takrat kupil navadna platisca in radkape, 15" ... in so bili isti vijaki...

 

 

Vijaki so enaki, razli?en je le konus s katerim se sede vijak na plati??e.

V ve?ini primerov pa se lahko za original plati??a uporabljajo oz. so ustrezni enaki vijaki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vijaki so enaki, razli?en je le konus s katerim se sede vijak na plati??e.

V ve?ini primerov pa se lahko za original plati??a uporabljajo oz. so ustrezni enaki vijaki.

 

Ja sedaj na alu 15" imam na videz ?ist druga?ne vijake od teh original ki so ostali od 16". Nisem se poglabljal ampak je mo?no da te alu kaj so sedaj gori sploh niso original in da vijaki tako ali druga?e ne bi pasali. V tem primeru hvala bogu da imam originalne ki jih lahko uporabim. lp.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Va?no je pri vijakih ali kugel ali kegel oblika, ki centrira vijak v sredino.

 

kugel

Objavljena slika

 

kegel

Objavljena slika

 

in ?e ena

 

Objavljena slika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Mene pa zanima, ?e ima kdo izku?nje s kupovanjem vijakov/matic iz ebaya (ve?inoma so kitajci). Imam namre? samo en komplet vijakov in bi za letne feltne rad nabavil nove pa mal cvikam, da nebom dobil neko kitajsko sranje. Spra?ujem pa zato, ker je na ebayu zelo pestra izbira glede barv, oblike pa tudi cena se mi ne zdi neki pretirana :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bi tud rabil ene 'tuner lug nuts' za nov set felten..Bi imel kaj proti ?e se pridru?im pa razdeliva po?tnino? :zvizga:

Niti malo, samo upam da se bova obadva v iste zagledala :D. Bi pa rabil sive barve, ker imam te GT original feltne. ?e se prav spomnem imava iste feltne,samo nevem ali ima? ti tovarni?ko sive barve ali ima? prebarvane na ?rno.

V mislih sem imel neki na to foro :)

http://www.ebay.com/itm/360798855354?redirect=mobile

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj iste, js ubistvu rabim za mx5 in bi raje take modre:

http://www.ebay.com/itm/20-x-Blue-Racing-Wheel-Rim-Screw-Extended-Lugs-Nut-M12-x-1-5MM-CIVIC-INTEGRA-/310802693690?vxp=mtr&hash=item485d48be3a

Al pa rde?e ker je ?e tow hook rde?, se v kratkem odlo?im :)

 

Glavno da je isti prodajalec in skupaj po?lje, ?eprav me ubistvu pol bol skrbi carina, da bo skupna vrednost ravno ?ez mejo in ?e to zara?unajo, pol sva pa na slab?em kot ?e vsak posebej naro?i :D Kolk je ?e omejitev, kdo ve? 25-30??

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo more isti prodajalec imeti na voljo tudi v drugi barvi :). Nad 22e je DDV nad 150 pa carina. Sam fora je v tem, da znesek po?iljke ne sme presegati 22e in se ?teje tudi po?tnina. Sepravi, ?e bo? ti kupil neko stvar za 10e pa bo po?tnina 15e, ti bo ?e carina opalila DDV. V primeru pregleda paketa ti pa zara?unajo ?e dodatnih 5e, ?e ni ra?un prilo?en in so te morali kontaktirati :D. Po doma?e povedano naju isto pride ali naro?iva skupi ali posami?no, saj pride 30e v vsakem primeru ( DDV vklju?en)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha hvala za info. Ja te zgoraj prilimane sm najdu pri istem prodajalcu in ima zaenkrat ?e dost zaloge.

?e sm prov izra?unu je pa tukaj potem DDV v vsakem primeru, ?e naro?iva skupaj al pa posebej, tko da se lahko dalje na privat zmenva ?e glede logistike in bo zadeva re?ena :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

OK, zdej si bom tole temo mal sposodil.

Tud sam gledam rde?e "JDM" vijake s Kitajske (na ebay.de :vskalo:) in so aluminjasti. Malo se mi poraja vpra?anje...A zdr?i to? Res jih je 5kom na kolo, samo ?e vedno, ?e malo podvomi? v hudo kvaliteto materiala, a bi to sploh bilo varno? :) Recimo, da ga pri premonta?i mal pretegne?, za kolk sezon so potem dobri...

Gledam pa telele: http://www.ebay.de/itm/20pcs-JDM-D1-Spec-Radmuttern-M12-x-1-5-mm-fuer-Honda-Acura-Civic-Neu-Rot-GY-/262704531848?hash=item3d2a690988:g:caEAAOSwB09YHJDL

 

So mi sicer dizajnsko drugi bolj v?e? in niso aluminjasti, tko k teli, ampak so tud 3x dra?ji :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Viperju so se po hitrem postopku malenkost ukrivil pa tudi kolikor slisim je folk pri hondah imel z istimi vijaki identicne probleme. Jest sem isto razmisljal o nakupu, ampak jih ravno zaradi tega potem nisem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.