Skoči na vsebino

Slaba nafta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?ase je veliko govora o slabi kvaliteti nafte, ki na bi v okolici Novega Mesta povzro?ala okvare predvsem pri Renaultih. Sli?al sem tudi, da nekateri proizvajalci nem?kih avtomobilov ne priznvajo garancije pri okvari ?rplak za gorivo z izgovorom, da je kriva slaba kakovost dieselskega goriva pri nas. Na drugi strani se proizvajalci goriv izgovarjajo, da njihova goriva upo?tevajo vse standarde in predpise. Stro?ke pa na koncu seveda krijejo lastniki avtomobilov sami.

Znanec, ki je bil letos na smu?anju v Italiji ravno v ?asu, ko je Dolomite zajel val nenavadno nizkih temperatur mi je pripovedoval o mno?i?nih okvarah avtomobilov. Zanimivo pri vsej zgodbi je, da so bili vsi pokvarjeni avtomobili ravno slovenski ...

Kako je s temi re?mi pri Mazdi? Jaz mojo vozim od maja letos, tako da izku?enj z nizkimi temperaturami ?e nimam. Je tudi moj prvi diesel. Ali na?e gorivo zdr?i temperature do -20 ali uporabljate kak?ne dodatke?

 

LP

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

O tem smo kar velik napisal. Na kratko: Na Petrol ne grem vec (razen vode sem dobu se pesek not v filtru) , OMV ma isti diesel kot Petrol tko da tud ne, ko sem v Sloveniji tankam edino na Agipu. Ni blo problema tud pri -27°C in skoraj 2000m, pa polno snega...

Najboljsi diesel je pa definitivno Shell Vpower...

--slisal sme tud za MOL da je dober, probal pa nisem.. :ne vem:

Pol je se ena stvar, jaz vedno zahtevam naj mi menjajo filter goriva na sevisih (se pravi vsakih 20.000km). sicher ist sicher :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@dando - a ne da...drugi? raj?i malo pomisli kaj napi?e?...In zakaj je dizel ?it avto??

@labi - moj filter pa je bil ?isto ok,ko sem ga zdaj menjal na servisu...sam pa zadnje cajte tankam kr na TU?evi ?rpalki,prej pa tam kjer je pa? zmanjkalo, pa dosedaj nobenih problemov.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ja sj Alesi pa Ferrari sta mela itak najraj? Agip kokr se spomnim.

 

Ne vem pa zakaj bi biv dizel ...., pa? za vsak namen je kak?en drug avto in nekdo ma raj? to, en pa neki druzga, trenutno so dizli IN, kermu pa niso v?e? ga pa ?e vedno ne kupi :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz sem se odlocil za diesel (govorim za Mazdo 6) ker: v primerjavi z Mazdo 6 1.8 je moj prava raketa, v primerjavi z Mazdo 6 2.0 benz je Formula, Mazda 6 2.3 je definitvno najboljsa izbira sam je bil meni predrag. (Zelo dvomim na tovarniske podatke).

Se dva plusa za diesel: v primerjavi z benz 1.8, in 2.0 je CD tisji in ma itak nizjo porabo....

In evo zakaj diesel...ni tezko ane ? :D

 

Pa se to tema topica je "Slaba nafta" ne pa "ne maram naftase" :D

Objavljena slika

:vesel:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@dando - a ne da...drugi? raj?i malo pomisli kaj napi?e?...In zakaj je dizel ?it avto??

 

To lahko samo tak?en govori ko ?e ni peljal Mazde Diesel, glavno da ostali vemo da dizel "lepi" v sede?! Ko ga enkrat pelje? pozabi? na zvok traktorja, saj veste zakaj. B):rolleyes:
Napisano

Jz sicer ne maram dizlov, sam ta komentar se nana?a na generacijo dizlov v stilu Golf II, ko je res samo tresl pa ropotal pa nikakor n? od n? od njega.

 

NO u?eri sm vozil od gospodi?ne Korso CDTI 75 KM in je res precej tiha stvar pa tut vle?e solidno, da ne re?em da je poraba res sme?no nizka. Predvidevam pa da Mazda v tehniki za Opelico zihr ne zaostaja, pol teli va?i "traktorji" res ne morjo bit zgre?ena investicija! :)

 

Je pa res da sem ugotovu da po?teno sune od ccca. 2.200 pa do nekaj mal ?ez 3.000 obratov, pol pa je treba ?altat in naslednjo prestavo v iste obrate, ne vem kako pa je treba rokovat s traktorjem mejd in Japan!

 

Ful pa ne maram lastnikov TDI-jev koncerna VW, audi in ostali ?morn, ker ko pa je en tak na prehitevalnem pasu, se ti pa ne umakne nikol ve?, ker je pa? dosegu svojih 190 al pa mal ?ez in to je to. Ma sploh ne ?tekam teh zakompleksancev, ker men je glih scena ko vidm da je en bol nor od mene in pa predvsem hitrej?i.

Npr. enkat ko sem jahal konja do konca, cca. 220 kmh, pa uleti rumen M3 do fula po gasu, sem se mu z veseljem umaknu, pa gledu kako je zdej to ?udo! :))))

 

Sori mal sem se preve? v?ivel v temo!

Aja sej nafta pa je res slaba :))

Dobrodo?li na forumu!

  • 7 let kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

Za nek starodobni stroj bi radi poustvarili imitacijo 86 oktanskega goriva. Lastnik je pri?el na idejo, da bi 95 oktanskemu gorivu dodali nafto in tako zbili oktane. Oktani namre? pomenijo, koliko se gorivo upira samov?igu pri komprimiranju. Pri nafti pa je ravno obratno - ne sme se preve? upirat ampak mora ?im prej lepo zagoret, da "eksplozija" sledi batu, ki se premika navzdol in tako ohranja enak pritisk kljub pove?evanju volumna valja.

 

Bi torej res lahko z dodajanjem nafte bencinu dobili 86 oktanski bencin? Dobro, ne bo osvin?en, ne bo original, bo pa vsaj pribli?ek.

 

In koliko nafte bi morali dodati?

 

Je kak strokovnjak, ki bi znal dat kak?en nasvet?

 

Sirius?

Napisano

Sej navzgor gre? lahko na?eloma brez te?av tako da bi moral biti 95 ?ist okej. Edino un aditiv za simulacijo osvin?enga bencina se not zlije - kako se mu ?e reće? Ventil plus al neki tazga... sej bodo na pumpi vedeli.

33112_1.png

Napisano

Ja, navzgor gre? res brez te?av. A baje je ta stvor imel zanimiv zvok pri 86 oktancu. Najprej si ga spravil na obrate, potem pa razbremenil in odvzel "gas". In takrat je imel zelo zanimiv zvok. Ki ga pri 91 oktancu ni ve? imel (no, ?e si ga res precej mu?il, je bilo slutit malo tega zanimivega zvoka), pri 95 oktancu pa sploh ne.

 

Zato bi mi radi nadomestek za 86 oktanca. Tudi ?e se malo bolj kadi, glavno, da ropota... ?e drugega ne, pa z lopato komu po glavi... :hudicek:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.