Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni! zanima ma kaj bi lahko bilo narobej z mojo 6-ko l.03. namra? danes popoldne ko sem ?el iz slu?be avto odklenem dam kontakt za?ne piskat tako kot med vo?njo ko nisi privezan. kontrolne lu?ke delajo normalno edino kazalci na VSEH ?tevcih so bili na nuli plus tega mi ni kazalo prevo?enih kilometrov. avto se normalno pelje brez cukanja ali kakr?nih koli drugih znakov.

doma sem pregledal varovalke ( vse od a-? ) dam kontakt piska ne ve? ?tevci delajo edino ?tevec za prevo?ene kilometre ?e vedno ne dela so same ?rtice.

Napisano

Hm, upam da tole ne pomeni, da je ?el akumulator tja kjer ni ve? muh. :o

 

Takrat vem, da ga ?tev?ki in kazalci biksajo ko sto mater. ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko je akomulator hin kazalce samo zabija do konca i nazaj na zacetni polozaj..tako da ni akomulator...

www.trziskisladoled.si

Napisano

preglej, ?e ti vse lu?ke delajo (pepelnik, ventilacija...) nazadnje sm mel js podobn problem na Mazdi 3, piskal skoz, pa je blo treba sam pregoreto lu?ko v pepelniku zamenjat pa je bla zadeva re?ena ;)

Napisano

Nekje se je znela kak ?ica, zato tud ne delajo samo ?tevci, ?e priklopi? na teste ti bo pokazalo "bad or no comm to tacho"

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler.    Ta motor je uporabljen v precej vozilih: - Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014 - Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023 - Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023 - Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024 - Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021 - Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023 - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024   Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.   Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)...    Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne.    So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...
    • Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km. Pa to je še atmosferski motor. 
    • A napisem na citroenovega?
    • Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.