Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Moja sestra ima Mazdo 3, letnik 2003. Motor je 1.6. Dogajajo se te?ave z lu?mi in osvetlitvijo.. Tole je njen opis simptomov:

 

Desna sprednja lu?:

- najprej je bilo tako, da je lu? delala ali pa ne, ko se je pri?gal avto. Npr, doma je delala, ?ez 20 minut pa ne ve?.

- sedaj pa lu? ugasne kar med vo?njo in se lahko ?ez nekaj ?asa spet nazaj pri?ge.

 

Osvetlitev armature:

med vo?njo kar crknejo in se po nekaj ?asa spet pri?gejo:

- vsi trije merilci za volanom, razen okence, kjer so napisani prevo?eni kilometri

- na srednji konzoli crknejo vsi gumbi za radio (glasnost, FM, 1, 2, 3...) in nekaj lu?k na klimi (oba kroga za uravnavanje temperature in pihanja), ne crknejo pa display ra?unalnika oz. radia in ostale lu?ke na klimi, in sicer tiste, ki ozna?ujejo, kam piha zrak (noge, ?ipa...), in vse tiste v vrsti, kjer je tudi gumb, da je klima pri?gana. Sicer pa klima in radio ves ?as delata normalno, crknejo samo lu?ke.

 

Spomnim se pred ?asom, da ima mazda ?e v originalu nekaj ?udno vezano to elektriko, ker ko je ?la ?arnica v predalu, je ves ?as piskal alarm za pri?gane lu?i ko si ugasnil avto.

 

Preden vse skupaj razdrem in za?nem od A do ? preverjati, me zanima, ?e je to kak?en znan simptom, ki bi mi prihranil kar nekaj dela pri iskanju te?ave?

 

Hvala vsem za odgovore!

Napisano

Pozdravljeni,

 

Moja sestra ima Mazdo 3, letnik 2003. Motor je 1.6. Dogajajo se te?ave z lu?mi in osvetlitvijo.. Tole je njen opis simptomov:

 

Desna sprednja lu?:

- najprej je bilo tako, da je lu? delala ali pa ne, ko se je pri?gal avto. Npr, doma je delala, ?ez 20 minut pa ne ve?.

- sedaj pa lu? ugasne kar med vo?njo in se lahko ?ez nekaj ?asa spet nazaj pri?ge.

 

Osvetlitev armature:

med vo?njo kar crknejo in se po nekaj ?asa spet pri?gejo:

- vsi trije merilci za volanom, razen okence, kjer so napisani prevo?eni kilometri

- na srednji konzoli crknejo vsi gumbi za radio (glasnost, FM, 1, 2, 3...) in nekaj lu?k na klimi (oba kroga za uravnavanje temperature in pihanja), ne crknejo pa display ra?unalnika oz. radia in ostale lu?ke na klimi, in sicer tiste, ki ozna?ujejo, kam piha zrak (noge, ?ipa...), in vse tiste v vrsti, kjer je tudi gumb, da je klima pri?gana. Sicer pa klima in radio ves ?as delata normalno, crknejo samo lu?ke.

 

Spomnim se pred ?asom, da ima mazda ?e v originalu nekaj ?udno vezano to elektriko, ker ko je ?la ?arnica v predalu, je ves ?as piskal alarm za pri?gane lu?i ko si ugasnil avto.

 

Hvala vsem za odgovore!

 

tole poznam, se mi je zgodilo pred kratkim :D verjetno ma kak?na ?arnica slab stik in dela pizdarije :blink:

 

kar se ti?e sprednje desne lu?i, ima xenon?

Napisano

Pozdravljeni,

 

Moja sestra ima Mazdo 3, letnik 2003. Motor je 1.6. Dogajajo se te?ave z lu?mi in osvetlitvijo.. Tole je njen opis simptomov:

 

Desna sprednja lu?:

- najprej je bilo tako, da je lu? delala ali pa ne, ko se je pri?gal avto. Npr, doma je delala, ?ez 20 minut pa ne ve?.

- sedaj pa lu? ugasne kar med vo?njo in se lahko ?ez nekaj ?asa spet nazaj pri?ge.

 

Osvetlitev armature:

med vo?njo kar crknejo in se po nekaj ?asa spet pri?gejo:

- vsi trije merilci za volanom, razen okence, kjer so napisani prevo?eni kilometri

- na srednji konzoli crknejo vsi gumbi za radio (glasnost, FM, 1, 2, 3...) in nekaj lu?k na klimi (oba kroga za uravnavanje temperature in pihanja), ne crknejo pa display ra?unalnika oz. radia in ostale lu?ke na klimi, in sicer tiste, ki ozna?ujejo, kam piha zrak (noge, ?ipa...), in vse tiste v vrsti, kjer je tudi gumb, da je klima pri?gana. Sicer pa klima in radio ves ?as delata normalno, crknejo samo lu?ke.

 

Spomnim se pred ?asom, da ima mazda ?e v originalu nekaj ?udno vezano to elektriko, ker ko je ?la ?arnica v predalu, je ves ?as piskal alarm za pri?gane lu?i ko si ugasnil avto.

 

Preden vse skupaj razdrem in za?nem od A do ? preverjati, me zanima, ?e je to kak?en znan simptom, ki bi mi prihranil kar nekaj dela pri iskanju te?ave?

 

Hvala vsem za odgovore!

 

Preveri lu?ko v pepelniku, kadar ?tevci delajo in kadar ne delajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Deeyan Nima xenon lu?i.

@YavarYe Bom preveril. V soboto se lotim avta.

 

Je ?e kaj takega, kar bi mi prihranilo ?as? (predvsem za sprednjo desno lu?, ki je najbolj problemati?na)

 

Hvala!

Napisano

Pozdravljeni,

 

Moja sestra ima Mazdo 3, letnik 2003. Motor je 1.6. Dogajajo se te?ave z lu?mi in osvetlitvijo.. Tole je njen opis simptomov:

 

Desna sprednja lu?:

- najprej je bilo tako, da je lu? delala ali pa ne, ko se je pri?gal avto. Npr, doma je delala, ?ez 20 minut pa ne ve?.

- sedaj pa lu? ugasne kar med vo?njo in se lahko ?ez nekaj ?asa spet nazaj pri?ge.

 

Osvetlitev armature:

med vo?njo kar crknejo in se po nekaj ?asa spet pri?gejo:

- vsi trije merilci za volanom, razen okence, kjer so napisani prevo?eni kilometri

- na srednji konzoli crknejo vsi gumbi za radio (glasnost, FM, 1, 2, 3...) in nekaj lu?k na klimi (oba kroga za uravnavanje temperature in pihanja), ne crknejo pa display ra?unalnika oz. radia in ostale lu?ke na klimi, in sicer tiste, ki ozna?ujejo, kam piha zrak (noge, ?ipa...), in vse tiste v vrsti, kjer je tudi gumb, da je klima pri?gana. Sicer pa klima in radio ves ?as delata normalno, crknejo samo lu?ke.

 

Spomnim se pred ?asom, da ima mazda ?e v originalu nekaj ?udno vezano to elektriko, ker ko je ?la ?arnica v predalu, je ves ?as piskal alarm za pri?gane lu?i ko si ugasnil avto.

 

Preden vse skupaj razdrem in za?nem od A do ? preverjati, me zanima, ?e je to kak?en znan simptom, ki bi mi prihranil kar nekaj dela pri iskanju te?ave?

 

Hvala vsem za odgovore!

 

Jst sm imel podoben problem preveri rele za poziciske luci pac je skupi z unimi za zadnjo stran .. cene ce bos rabil se sprednjega imam jst novga ka sm unkrt kupil oba sam je bil sam zadnji fuc... je pa za mazdo 6 in en tak rele pride 80 ? ... se pa nahaja pri motorju u uni skatli z varovalkami ..

  • 4 let kasneje...
Napisano

mene pa moti na mazdi 3 2005 osvetlitev tipk.... ponoci ne vidis kam pritisnit da zbiras kam piha zrak...ne vidis kje je tipka za klimo...itd itd.. nevem kako bi si to osvetliv?

Napisano

...itd itd.. nevem kako bi si to osvetliv?

Tako, da zamenja? ?arnice v gumbih

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sej k prtisne? gumb sveti lucka v njemu... tista mala ?rtica.... sam problem je ko je tema ne vidi? tipke.... ?e je ?rna ..nimam kj menjat, glupo je narjeno da glava pe?e

Napisano

Led-lenser-MH6-polnilna-naglavna-svetilk

 

 

:P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ne delajo ledice :/

pomoje je neki skurjeno? ker tam kjer je krog za hitrost ventilatorja sveti zelena lucka, spodaj pa ne kjer je se ena ledica kvadratna... varovalke so vse vidt cele....

post-7279-0-37348000-1525882423_thumb.jpg

post-7279-0-08966100-1525882434_thumb.jpg

post-7279-0-33385600-1525885304_thumb.jpg

Napisano

Zej ce prav razumem, ce ti osvetlitev tistih 5 tipk kjer izbiras kam ti bo pihalo in pa gretje zadnje sipe ne dela se preprosto zamenjajo zarnice in potem dela. Ce ti pa spodnja linija stirih tipk ne dela je pa potrebno zamenjati komplet stikalo, ker so ledice notri v vezju.  A na tistih treh ledicah nisi imel nobenih rdecih "tulcev"  in je bila svetloba bela ? Tista zelena lucka ti po vsej vrjetnosti sveti zato, ket je AUTO funkcija vkljucena, ker ko si stikalo nazaj priklopil in dal kontakt se avtomaticno prizge klima in pa auto funkcija. Ti pa sveti na krogu za temperaturo in ne na krogu za hitrost ventilatorja.Ce prav vidim so tiste tri zarnice bulb 74. Jih imam nekaj doma ce rabis.

 

post-7623-0-50094700-1525908253_thumb.jpg

Napisano

tocno take ledice kot imas ti sem kupil... samo ne delajo.... sem jih obracal 100x in se vedno ne... ker vem da je vazno kako je obrnjena. sem tud na stropu jih menju in dela lepo....

ugl.tiste 3 ki ne delajo so navadne zarnice z rdeco gumico cez...ena od njih je bila skurjena dve pa cele ... danes bom probu dat nove navadne vse 3 in da vidim....

Napisano

Jst sem na m3 ?e tudi menjaval te ?arnice za osvetlitev klime, so navadne majhne ?arnice noter pa rde?a guma ?ez. So mi v teh letih ?e 2 crknile, nazadnje sem kar dal kar vse ?arnice nove, da ne razdiram 100x.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Halogenke ti delajo led pa ne ? Hmm. Pri mazdi 3 je se dobr k ima take zarnice k jih prakticno dobis povsod. Mazda 6 ima takega hudica notri, da jih ni nikjer. Na uradnemu servisu ti pa lahko prodajo samo zarnico z ohisjem (15?), rabs jih pa 5 :D

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Sem lastnik mazde 3 bl (2010), pred kratkim sem menjaval avtoradio, in od takrat mi ne dela osvetlitev na komandah za klimo, osvetlitev na volanu tudi ne, pravtako ne dela osvetlitev stikal za dsc, afs, rvm, in osvetlitev na avtoradiu. Delajo pa vse lucke oranzne barve, torej da je ac vklopljen itd.. Avtoradio ki sem ga vgradil mu dela osvetlitev par sekund po tem ko nastavim barvo osvetlitve, nato se izklopi, torej predvidevam da ne dobi signala za vklop osvetlitve. Na stevcu dela osvetlitev normalno, da se tudi nastavlat jakost osvetlitve na stevcu. Vse otalo kar je osvetljeno v rdeci barvi pa se ne vklopi. Zdaj sem tudi nazaj vgradil original radio, mislec da je bila mogoce v tem tezava. Ugotovil sem tudi da je bila skurjena 15A varovalka za vzigalnik, ki je zamenjana vendar tezava ostaja. Sprobal tudi ce se kaj spremeni pri osvetlitvi ko preklaplam stikalo za luci iz off na auto, pozicija, kratke, dolge luci ampak ni spremembe.

 

Vesel bi bil vsakega nasveta.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.