Skoči na vsebino

dodatek k olju


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Vse ql, samo ne more? pa primerjat dvotaktnega motorja in 4 taktnega, ker pogoji niti pribli?no niso enaki,sploh kar se mazanja ti?e.Koliko km pa je naredil motor Katerega je na sliki ???

Bom si js vzel malo ?asa in poiskal kak del motorja V6 in poslikal bate, ki niso bili ni? "obdelani" z nobenim aditivom, pa bomo pol ocenl kje je razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 279
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Glede na dolgoletne izku?nje v strojni?tvu, ?e nisem zasledil teko?ine-olja ki bi materijalu pove?al trdoto, brez da ga prej pogreje? na tempereturo katera je prava za kaljenje materijala in potem ohladi? v olju-vodi-zraku. Tole bi prosil nekoga, da mi ?e malo razlo?i, ker potem bi kr cel sod tega kupil, da nam ni ve? treba nosit materijala na cementacijo, pa ?e ni? nam ga na bo "zvilo-skrivilo", samo noter ga namo?imo pa bo povr?ina trda in gladka obenem.

 

Pa no?em nikogar jezit ali karkoli podobnega, samo zanima me.

 

PS. ?e je motor dobro narejen in iz pravih materijalov(se ne ?para), potem brez vsega tega sranja zdr?i nenormalno veliko km. Primer je moja bov?a micra 1.3 16 V - 127 km, je imela 380 kkm in NI popila niti 1 dcl olja. Pri menjavi je olje je bilo par odtenkov temnej?e kot novo ki sem ga nalil.Pri tem avtu nisem uporablajl nobenih aditivov v motorju, samo v menjalnik pa sem ga dodal pri 1. mejavi na 180 kkm, potem pa nikoli ve?.

 

Na napravi za preizku?anje obna?anja pri drsnem trenju Amslar A135 je bil preizku?en 007 z referentnim oljem(dodano 5%) pri kombinaciji materialov rotirajo?i valj ? jeklo; fiksna plo??a -jeklo. (drsna plo??a je oblikovana polkro?no z enakim r kot valj in predstavlja zavoro)

Koeficient trenja je bil pri samem olju min.0,11, max. 1,33

Pri olju + 007 pa min.0,09 max. 0,12

Temperatura olja je bila z ref. oljem po 20 urah 97°C

Ref. olje + 007 po 20 urah 75°C

Gladkost povr?in bistveno izbolj?ana pri preizkusu ref. olje + 007 (preve? podatkov za ta nivo debate)

Povr?inska trdota valja je pove?ana valja z HV10N= 661 na 681

plo??e z HV10N= 543 na 560-615

 

Te podatke navajam YavarYe X6V6-ju, ostali pa »sorry«, ?e ne boste razumeli. Debata je namre? za?la na previsok nivo in mislim, da je v tej smeri nima smisla nadaljevati.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na napravi za preizku?anje obna?anja pri drsnem trenju Amslar A135 je bil preizku?en 007 z referentnim oljem(dodano 5%) pri kombinaciji materialov rotirajo?i valj ? jeklo; fiksna plo??a -jeklo. (drsna plo??a je oblikovana polkro?no z enakim r kot valj in predstavlja zavoro)

Koeficient trenja je bil pri samem olju min.0,11, max. 1,33

Pri olju + 007 pa min.0,09 max. 0,12

Temperatura olja je bila z ref. oljem po 20 urah 97°C

Ref. olje + 007 po 20 urah 75°C

Gladkost povr?in bistveno izbolj?ana pri preizkusu ref. olje + 007 (preve? podatkov za ta nivo debate)

Povr?inska trdota valja je pove?ana valja z HV10N= 661 na 681

plo??e z HV10N= 543 na 560-615

 

Te podatke navajam YavarYe X6V6-ju, ostali pa »sorry«, ?e ne boste razumeli. Debata je namre? za?la na previsok nivo in mislim, da je v tej smeri nima smisla nadaljevati.

 

Jeklo katero ??

Kak?en nivo, jaz prosim da mi razlo?i?,pa ?e to kje ima? tak princip v avtu razen pri zavorah ?

Pove?anje trdote je, ni kaj, samo bat motorja ni iz jekla, pravtako ojni?ni in le?aji na glavni mororni gredi.Zakaj bi nekemu delu motorja pove?eval trdoto, ?e pa je drugi ki "drsa" po njemu ?e vedno mehkej?i ?

Verjetno bi bila ve?ja razlika ?e bi imeli drug materijal za valj in "zavoro",ali pa tudi ne.

 

Ne me pa narobe razumet, verjetno JE bolj?e ?e pa? to doda? v motor, koliko pa ne more noben garantirat, tako da smo potre?niki s5 prepu??eni sami sebi in svojim odlo?itvam, ?e pa nam motor crkne 1000 km zatem ko smo dodali aditiv, smo si pa itaq vdeno sami krivi kaj smo pa verjeli reklami.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj se moram pa spet vme?ati? Kaj vi ste dodali aditiv v dvotakten motor? :hohoho: Kam pa, ?e smem vpra?ati? Med bencin. :P

LabiGT: Pomoje je mislil 0.33 in ne 1.33. :ne vem:

Sirius, zakaj naj bi bila to preve? visoka debata? Z veseljem bomo prebrali vse strokovne podatke, da bodo le v skladu s stroko. Se pravi ne neko natolcevanje in neke ?udne ideje ampak logi?ne stvari. :whatever: Oprosti ampak vse skupaj razlaga? preve? fanati?no vendar neprepri?ljivo. ?e dobro, da se v debato ne vklju?ijo ?e uvozniki/prodajalci QMI-ja in Motor Up-a... Kak?ne cvetke bi ?ele potem ven metali. In ?e dobro, da imamo na forumu kar nekaj gurujev (Apcih,YavarYe X6V6 :rispekt:) ki hitro ugotovijo, da teko?in, ki bi ?ude?no kar pove?ali trdnost jekla ?e ni, da obro?ki SE obrabljajo.... Nakar obra?a? besede, da nisi tako mislil.

Oprosti ampak mene pa? nisi prepri?al. Saj ve? kako pravijo: Dobro blago se samo hvali in s QMI-jem imam dobre izku?nje. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vseen mislim da se spla?a probat, ker slab?e najbr? ne bo, bol? pa ?e bo bo, ?e ne pa? bogpomagi - ne! <_<

 

Drga? pa ovce so za to da dajejo volno, koko?i dajejo jajca, krava pa mleko, tko da vsak izmed nas je kdaj v njihovi vlogi! :P (to sem mislu v smislu ?e zadeva ne obrodi sadov) :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem, meni je vse skupaj zelo zanimivo - tudi razlaga ima neki smisel... ampak brez neodvisnih testov, kjer bi nekdo vse proizvajalce primerjal je te?ko neko tehtno oceno podat...

 

a ima kdo slu?ajno dostop do tega http://www.fs.uni-lj.si/sv/Slovenian/1997/3-4.html

 

 

Druga? pa Sirius, kateri je za nas najbolj uporaben (MB Gold?) pa ne preve? zamert, ?e smo taki nepobolj?ljivi skeptiki, ker nekako nam ne gre v glavo, da vsi obljubljajo izjemne u?inke a noben proizvajalec avtomobilov oz. servis ti nobenih adetivov ne priporo?a.

 

Kar je v bistvu zelo ?udno saj bi s tem na?eloma izbolj?al vse od manj?e obrabe, mirnej?ega teka motorja, ve?je mo?i in od 4-10% manj?e porabe. Zraven dam pa ?e Super FuelMax (debata na http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1416&st=0 ), ki mi tud pr?para 10% goriva pa ?e kaj druzga pa se bom lahko kmalu vozil zastonj s porabo 0 litrov na 100km

:bravo:

 

Ok tole je mal heca ampak res no zakaj noben hudi? izven krogov proizvajalca/prodajalca teh zadev (QMI, Metabond, Power Up,...) ne reklamira?

 

 

 

?e pi kdo rad naredil kak?en preizkus lahko doniram kak?en deci QMI-ja, ki je ?e vedno na polici doma in ?aka na mojo odlo?itev sramezljiv a ga bom zlil v motor ali ne

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v svojega V6 dal qmi in vse kar je druga?e, hladen motor se la?je in hitreje zavrti, ko obrnem klju?. Olja mi itaq ne porablja tako da tega podatka ne morem dat, poraba ista,tlak olja 0.1-0.2 bara vi?ji.Pa dlje se ogreva,o?itno posledica zmanj?anega trenja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj se moram pa spet vme?ati? Kaj vi ste dodali aditiv v dvotakten motor? :hohoho: Kam pa, ?e smem vpra?ati? Med bencin. :P

LabiGT: Pomoje je mislil 0.33 in ne 1.33. :ne vem:

Sirius, zakaj naj bi bila to preve? visoka debata? Z veseljem bomo prebrali vse strokovne podatke, da bodo le v skladu s stroko. Se pravi ne neko natolcevanje in neke ?udne ideje ampak logi?ne stvari. :whatever: Oprosti ampak vse skupaj razlaga? preve? fanati?no vendar neprepri?ljivo. ?e dobro, da se v debato ne vklju?ijo ?e uvozniki/prodajalci QMI-ja in Motor Up-a... Kak?ne cvetke bi ?ele potem ven metali. In ?e dobro, da imamo na forumu kar nekaj gurujev (Apcih,YavarYe X6V6 :rispekt:) ki hitro ugotovijo, da teko?in, ki bi ?ude?no kar pove?ali trdnost jekla ?e ni, da obro?ki SE obrabljajo.... Nakar obra?a? besede, da nisi tako mislil.

Oprosti ampak mene pa? nisi prepri?al. Saj ve? kako pravijo: Dobro blago se samo hvali in s QMI-jem imam dobre izku?nje. ;)

 

Posku?al bon na kratko odgovoriti vsem na vsa zastavljena vpra?anja od zadnjega »javljanja«.

 

Boss kateri je za nas najbolj uporaben (MB Gold?)

Odvisno od prevo?enih km in obrabljenosti. V motor do 100 kkm C,M, Gold, nadaljnjih 50 kkm, M Gold Old, preko 150 kkm Gold, Old , Old special , v menjalnik , M , C, GT pr bolj obrabljenih pa tudi tisti , ki vsebujejo keramiko.

Zakaj proizvajalec avtomobilov oz. servis ti nobenih adetivov ne priporo?a?

Te?ko vpra?anje. Verjetno zaradi profitov pri prodaji rezervnih delov, ki so morda celo ve?ji od zaslu?kov pri avtomobilih.

Zakaj noben hudi? izven krogov proizvajalca/prodajalca teh zadev ne reklamira?

Eden od razlogov je, da proizvajalci ne izhajajo in iz mogo?nih koncernov avtomobilske in naftne industrije, katerim ni pogodu zmanj?anje porabe olj in obrabe avromobilskih delov. Proizvod izhaja iz veje ki se ukvarja s povr?insko proti-obrabno za??ito sestavnih delov z nanosi na torne povr?ine. Ti deli se vgrajujejo v avionske motorje in druge naprave, v katerih je sigurnost delovanja zelo pomembna. Kot banalen primer naj navedem sveder, za??iten s titanovim oksidom, katerega ?ivljenjska doba ve?kratno presega ?ivljenjsko dobo enakega svedra brez nanosa.

YavarYe X6V6 Jeklo katero ??

Mar je pomembno katero? Pomembno je le to, da je pri testiranju uporabljeno jeklo preizku?anih materijalov enake kvalitete, tako za samo olje, kot za olje z 5% 007. Sila trenja, pritisk na zavoro, pa itak mora biti enaka (in je bila 1500N). V tem slu?aju je najpomembnej?e, da 007 v enakih pogojih, daje bolj?e rezultate.

Kak?en nivo?

?e ?e ti kot strojnik nisi imel ?asa, da bi se poglobil v moje navedbe, ne vem zakaj bi ?e druge obremenjevali s takimi detaljnimi razlagami. Prepri?evanje prepri?anih je pa? veliko krat nesmiselno, ker itak ostaneta oba prepri?ana vsak na svojem stali??u. Sliko bata sem ti poslal, ker pa? nimam druge mo?nosti da bi ti dokazal, da 007 ne more zravnati namenoma narejenih risov za zadr?evanje olja in ne zato, da bi midva debatirala o razlikah v mazanju dvotaktnih in ?tiritaktnih motorjev. Verjetno se bo? strinjal, da so pri dvotaktnih, pogoji malo bolj zapleteni, ?e posebej, ko gre za dosego skrajnih zmogljivosti. (?eprav je sistem po zasnovi veliko enostavnej?i)

Kje ima? tak princip v avtu razen pri zavorah ?

Navedeni preizkus (pri tistem koeficientu trenja je ?lo za napa?no postavljeno vejico - ni 1,33 marve? 0,133) jemlje? preve? dobesedno. Navedel sem ti samo del laboratorijskih preizku?anj 007, v katerem so preizku?ene razne kombinacije materialov, ki se, med drugim nahajajo tudi v motorjih in v vseh primerih je 007 dal bolj?e rezultate od samega olja. ?e najmanj se tak?en princip dogaja na zavorah. V motorjih pa je kar precej drsnega trenja: ojnica (zgoraj-spodaj), bat- cilinder, bregasta os-dro?niki, vodila ventilov. Pa dane bo? mislil, da 007 pri krogli?nih(valj?nih) le?ajih in na zobnikih ne deluje….

Pove?anje trdote je, ni kaj, samo bat motorja ni iz jekla, prav tako ojni?ni in le?aji na glavni mororni gredi.

O?itno me nisi dobro razumel. Poglavitna je pove?ana gladkost, ?e pa ?e k temu dodamo povr?insko trdoto, ki je skoraj pri vseh materialih pove?ana, razen pri bronzah, dobimo zdr?ljiv za??itni proti-obrabni film.

Zakaj bi nekemu delu motorja pove?eval trdoto, ?e pa je drugi ki "drsa" po njemu ?e vedno mehkej?i ?

Pa recimo zato, da bosta oba dlje zdr?ala.

Verjetno bi bila ve?ja razlika ?e bi imeli drug materijal za valj in "zavoro",ali pa tudi ne?

Mislim, da sem ?e odgovoril z da, pri paru materiala jeklo-lito ?elezo se je slednjemu pove?ala povr?inska trdota za cca. 32%.

Symon Sirius, zakaj naj bi bila to preve? visoka debata? Z veseljem bomo prebrali vse strokovne podatke, da bodo le v skladu s stroko. Se pravi ne neko natolcevanje in neke ?udne ideje ampak logi?ne stvari. Oprosti ampak vse skupaj razlaga? preve? fanati?no vendar neprepri?ljivo. Oprosti ampak mene pa? nisi prepri?al. Saj ve? kako pravijo: Dobro blago se samo hvali in s QMI-jem imam dobre izku?nje.

Mogo?e se ti res zdi, da razlagam preve? fanati?no, ampak to je zato, ker govorim na podlagi dolgoletnih izku?enj. Preberi ?e enkrat vse, kar sem napisal, meni se ne zdi ni? nelogi?nega, kve?jemu nasprotno. Jaz ne trdim, da »Mazda 323F« ni dober avto, trdim samo to, da je »Mazda RX-8« bolj?i in dokler ga ne preizkusi? te?ko sodi? o tem.

LabiGT ker sem tudi sam strojnik me zanima kako je mo?no da je koeficient trenja ve?ji od 1?

Hvala LabiGT za opa?eno pomoto, gre za 0,133.

Symon Zdaj se moram pa spet vme?ati? Kaj vi ste dodali aditiv v dvotakten motor? Kam pa, ?e smem vpra?ati? Med bencin.

Da, Symon v me?anico od 2-4 ml na liter in to variante C. Testirano na moto-testerju +300 obratov, ve? mo?i, krivulja navora zaobljena in pove?ana.Mislim, da je diagram na »D?emsovi« strani, predvsem pa pove?ana odpornost na zaribavanje.

 

Sedaj pa mislim, da je zadosti teh »dvobojev«, ki so se prelevili v »mnogoboj«. ?e sem koga prepri?al v u?inkovitost 007 ? v redu, ?e pa ne, tudi v redu, vsak ima pravico zadr?ati svoje stali??e in pri nakupu izbirati po svojem prepri?anju eno vrsto ali drugo in celo tudi nobeno.

Predlagam, da to temo zaklju?imo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf...kaj nej re?em kot to da sem kar ostal nad strokovno razlago 007... mene osebno je ?e skorej prepri?alo.... kako si reku da je to dobro pri novej?ih avtih.... Mogo?e ga pa sprovam.... Bravo ?e enkrat!

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kot sm ?e enkrat povedal da je vse lepo in prav da vsak stoji za svojimi besedami in svojo logiko.

 

?e bi bil trend da so drsni le?aji ?ist gladki, pol ne vem zakaj jih ne polirajo in jih samo brusijo (glavna gred, ki je zelo obremenjena), tolerance so tudi zelo majhne, se pravi da se v teh mikro rajsah nahaja olje in da ma?e in hladi. potem ?e te mikro rajse zapolni ta film, potem ni prostora za olje, potem ga pol u bistvu ne rabimo, ampak lahko nalijemo notr vodo da nam hladi sistem, (druga funkcija olja).

 

potem ?e kje gleda vn kak?en mikro hrib?ek in se seveda odbrusi zaradi drgnjenja, ker je pa? prevelik in ni med hrib?ki premal prostora za olje, a je pol prostor za un film?

 

sej u bistvu jst mislm da je to podobna snov kot olje, samo da je bolj mastna oziroma da ima bolj?e drsne lasnosti. popravi me ?e se motim

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ?e slike batov-so od mojih mopedov ja no sta zlo razli?na in tuki se vidi kvaliteta olja

tuki je bila me?anica 2% z huskvarna oljem, vo?eno 2 sezoni z HP (high preformance) Fr?o tastar z original avspuhom 75 km/h

post-154-1137864716_thumb.jpg

 

to je pa po enomese?ni uporabi LP istega f?ija z 60 km/h in pa penasol oljem in 3 mese?ni vo?nji

post-154-1137864893_thumb.jpg

 

 

 

PS ta dva bata ?e dolgo nista v uporabi zato se je ?e lahko na kak?nem ?e za?ela naberat ?kaja

 

od kak?nega ve?jega motorja bat bom pa jutr probu slikat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kot sm ?e enkrat povedal da je vse lepo in prav da vsak stoji za svojimi besedami in svojo logiko.

 

?e bi bil trend da so drsni le?aji ?ist gladki, pol ne vem zakaj jih ne polirajo in jih samo brusijo (glavna gred, ki je zelo obremenjena), tolerance so tudi zelo majhne, se pravi da se v teh mikro rajsah nahaja olje in da ma?e in hladi. potem ?e te mikro rajse zapolni ta film, potem ni prostora za olje, potem ga pol u bistvu ne rabimo, ampak lahko nalijemo notr vodo da nam hladi sistem, (druga funkcija olja).

 

potem ?e kje gleda vn kak?en mikro hrib?ek in se seveda odbrusi zaradi drgnjenja, ker je pa? prevelik in ni med hrib?ki premal prostora za olje, a je pol prostor za un film?

 

sej u bistvu jst mislm da je to podobna snov kot olje, samo da je bolj mastna oziroma da ima bolj?e drsne lasnosti. popravi me ?e se motim

 

Moti? se.... Verjetno si pod vtisom up- ove reklame. Ta stvar zgleda kot olje, varianta s keramiko pa je bolj gosta in ko se preme?a je teko?ina precej gosta, be? barve.

Deluje pa tako kot sem ?e razlagal s tvorjenjem mikro- za??itnega kompaktnega filma, debeline samo toliko kolikor je debelina zdru?ene molekule aditiva in molekule materiala. Pri keramiki pa ?e dodaten kerami?ni film z vsemi pozitivnimi lastnostmi keramike, kateri je s polimerizacijo dodana ?e elasti?nost, ki sicer ni lastnost keramike. Da se razumemo govorimo o filmu skupne debeline 1-2 mikrona, da ne bomo spet odpirali razprave o zmanj?evanju toleranc drsnih povr?in. (asociacija titanov oksid na povr?ini svedra)

 

Ko gre za le?aje na glavni osi ni toliko pomembna gladkost, saj se za??ita (pri sistemih mazanja po pritiskom) izvaja oljnim filmom, ki pod pritiskom odvaja torne povr?ine. Ker se pa kljub temu v dolo?enih pogojih drsne povr?ine dotikajo, je le?aj narejen iz zlitin, ki so odporne proti drsni obrabi (v novej?em ?asi iz bele kovine). V tem slu?aju 007 ne vpliva toliko na gladkost, kot na dodatno pove?ano odpornost povr?ine le?aja. K temu pa pripomore ?e k stabilnosti viskoznosti osnovnega olja z ni?anjem delovne temperature olja. Zato uspeva odpraviti tudi zvok (ropot) ki se pojavlja pri pove?anih zra?nostih le?aja zaradi obrabe pri hladnem in zelo ogretem motorju.

 

K spodnjim slikam (pardon k zgornjim) bi pa dodal, da bi v primeru, ?e bi me?anici dodal 2, oziroma 4 ml 007 variante C, bilo zelo malo mo?nosti, da bi pri?lo do tako hudega zaribavnja, kot je prikazano na spodnji sliki. 98% vrejetnosti je, da sploh ne bi pri?lo do te situacije( koncentracija C je odvisna od stila vo?nje)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vo?nja je bila taka da se je prvih 400m vozilo z zmernim gasom, pol pa kokr so obrati dal.

 

?e si ?tartal hladen motor (verjamem da je bil ute?en, oziroma, da bat ni bil nov), 400m ni dovolj za ogrevanje. V tem slu?aju ni krivo samo olje, si malo tudi ti. Na eni dirki je aprilija 125 do?ivela podobno situacijo, vendar samo za?etno. Vgrajena sta bila nov bat in cilinder, zaradi spleta okoli??in ni bilo ?asa za utekanje. Takoj na ?tartu je na maksimalnih obratih bat stisnilo, potem pa popustilo in voznik je odvozil celotno dirko. Res, da ni imel toliko mo?i na razpolago, kot po navadi, vendar je odvozil celo dirko. Zahvala za to pa gre samo 007 varianta C. Kako je izgledal bat po dirki si lahko ogleda? na Bondovi strani. Druga?e - pogovarjal sem se z fanti, ki se profesionalno ukvarjajo z dirkami z dvotaktnimi motorji in pravijo, da je prava umetnost izbira primernega bata in odnosa med tolerancami in % me?anice.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri nobenem batu ni bilo utekanja oziroma en kestl bencina da je ?lo bol z zmernimi obrati, bru?enje nov bat pol pa gasa.

 

no ja mam tud ?terko- brez 5 pa gre 90

 

se vrti k zme?ana pa sm jo vozu 4 sezone pa gre ?e zmerom, vse gre zahvali huskvarna olju

 

(zakaj bi menjal olje ?e sm pa z obstoje?im prezadovoljen)

 

no ja da ti ?e povem da me nisi prepri?al ne ti in ne reklame na va?i strani, zato ker mora? dodatek vedno dodajat, in ni tako da bi ga mogu dajat vsakih 50k km ali ve?.

 

jst ga ne kupm, k sm z obstoje?im stanjem zadovoljen ?e bo pa kej narobe bom pa popravu, tud brez dodatka lahko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo je to, da sem jaz svoje ?ase imel aprilio RS50, "malenkost" predelano na 16 konjev in vrtela se je do 19 000 rpm.Prevozil sem 9000 kilometrov brez problema, seveda pa sem uporabljal motulovo olje za me?anico.Potem pa sem otor prodal, prej sem naredil ?e servis in zamenjal samo batne obro?ke, ker batu se sploh ni poznalo da je imel ve? kot 1000 kilometrov, tudi mersko je bil samo 1 stotinko ovaljen, tako da menjava ni bila potrebna.Potem sem naredil ?e 600 kilometrov, da sem se prepri?al da je vse ok. Naslednji lastnik je naredil dobrih 500 kilometrov in mu je motor dobesedno za?el ropotati kot traktor, posledica da se mu je obrabil bat in pravtako obro?ki to pa zato ker mu je bilo te?ko kupit tisti liter olja motul in je na pumpi nalil likvimoliy in se odpeljal.Na motorju ni bil uporabljen noben dotatek-aditiv.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo je to, da sem jaz svoje ?ase imel aprilio RS50, "malenkost" predelano na 16 konjev in vrtela se je do 19 000 rpm.Prevozil sem 9000 kilometrov brez problema, seveda pa sem uporabljal motulovo olje za me?anico.Potem pa sem otor prodal, prej sem naredil ?e servis in zamenjal samo batne obro?ke, ker batu se sploh ni poznalo da je imel ve? kot 1000 kilometrov, tudi mersko je bil samo 1 stotinko ovaljen, tako da menjava ni bila potrebna.Potem sem naredil ?e 600 kilometrov, da sem se prepri?al da je vse ok. Naslednji lastnik je naredil dobrih 500 kilometrov in mu je motor dobesedno za?el ropotati kot traktor, posledica da se mu je obrabil bat in pravtako obro?ki to pa zato ker mu je bilo te?ko kupit tisti liter olja motul in je na pumpi nalil likvimoliy in se odpeljal.Na motorju ni bil uporabljen noben dotatek-aditiv.

 

Ni moje mnenje, da ni razlik med motornimi olji. In niti ni moje mnenje, da brez tega, kar zagovarjam ne gre. Gre samo to, da zagovarjam tezo, da gre z 007 v vsakem primeru bolj?e (seveda dopu??am tudi tvoje stali??e). Gre samo zato, da ta sistem predstavlja dopolnitev klasi?nega sistema proti- obrabne za??ite, ki stopi v akcijo (tako kot cepivo) takrat ko so posamezni sklopi najbolj ogro?eni. Ob stilu vo?nje, ki ga omenjate na forumu (gre za vo?njo, pri kateri prihaja do pregrevanja zavornih diskov) je takih situacij na pretek.

 

Mislil sem, da si ve?ji skeptik glede aditivov (glede na tvojo razpravo), vidim pa, da si le uporabil teflon. ?e ima? tak avto, kot je prikazan na eni od slik, je te?ko opaziti u?inek aditiva, ker je ta opazen bolj pri priganjanju do skrajnjih meja in preko. Zato u?inke bolj izrazito opazijo tisti, ki imajo mo? motorja izpod 100KM.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gre samo zato, da ta sistem predstavlja dopolnitev klasi?nega sistema proti- obrabne za??ite, ki stopi v akcijo (tako kot cepivo) takrat ko so posamezni sklopi najbolj ogro?eni. Ob stilu vo?nje, ki ga omenjate na forumu (gre za vo?njo, pri kateri prihaja do pregrevanja zavornih diskov) je takih situacij na pretek.

Kdo je rekel, da se (je) takrat motor najbolj tera(l). Kaj ?e nisi bil v situacijo, ko je bilo potebno na AC naglo zavirati?

Glej v glavnem sam verjamem, da malo pomaga. Ampak dvomim, da je tolik?na razlika med QMIje, Motor Up-om in 007ko kot jo omenja? ti. Da je 007 uber ales. Sicer si se pa prepozno javil ker mogo?e bi celo poizkusil, sedaj ko imam QMI pa ne rabim. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hudo

 

Js sm pa zadn? kr mal jedilnega olja doliv k mi ga je neki mankal pa morm re?t da je kr uredu!!!

 

?e krompir?ek si lahk na tem olju zdj spe?em!! :D:D

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ful priro?no kaj ne??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo je rekel, da se (je) takrat motor najbolj tera(l). Kaj ?e nisi bil v situacijo, ko je bilo potebno na AC naglo zavirati?

Glej v glavnem sam verjamem, da malo pomaga. Ampak dvomim, da je tolik?na razlika med QMIje, Motor Up-om in 007ko kot jo omenja? ti. Da je 007 uber ales. Sicer si se pa prepozno javil ker mogo?e bi celo poizkusil, sedaj ko imam QMI pa ne rabim. ;)

 

Symon ...Ni si bil mi?lejn ti. Mareve? na splo?no (zaklju?ek iz debate o nabavi diskov). Ne bo? me prepri?al, da se od enega ali dveh zaviranj na AC s 140, pa ?eprav do 0km/h, pregrejejo diski. Je pa bolj mo?no, ?e je hitrost bila bli?e 200 km/h in si ve?krat pri?el v situacijo, da te kdo ovira.

Ko je bilo govora o vonju po segretem olju po koncu vo?nje po AC, bi lahko bil vzrok v mastnem (od olja) motorju, ki si ga z "teranjem" nekoliko bolj ogrel. Vidi? v takih pogojih pride prav, ?e ima? dodatno za??ito motorja. Me veseli da si zadovoljen s to, ki jo sedaj ima?.

Mislim, da si nekje navedel, da ti ma?ina rabi olje. Ali ti se je po uporabi aditiva, ki ga sedaj ima?, stanje izbolj ?alo, in, ?e da, za koliko?

 

uklopcic ...Kar se jedilnega olja ti?e, kar naprej...Pazi le, da bo tisto za friteze. Ima W nekje blizu 50. Krompir se v njem ne obrabi niti na 180°C.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, ?e so nove pakne se hitro kaj pregreje. 200 mi avto ne gre, 180 kve?jemu. Takrat je ?lo pa 140-->70 ;)

S tem sem bil zelo zadovoljen v 106ki, ki je bila ?e fejst preterana pa prakti?no ni pappcala NI? olja.

Po AC sem zavohal olje nekaj ?asa, ko sem olje menjal pa se je stvar stabilizirala. To bo pomoje tudi zato, ker avto prej ni bil vajen tak?ne vo?nje (konstantno okoli 150 km/h in na trenutke ve?). Strokovne razlage pa ne obvladam.

Sicer pa tile motorji pa ?e serijsko radi pijejo olje (ker nisem edini, samo drugi ne objavljajo tega tukaj ;)). Sicer pa ga nimam dolgo ?asa notr tako, da bo treba po?akat kak?en mesec, koliko bo potem olja notr. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.