Skoči na vsebino

dodatek k olju


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Boss, tiskarska napaka, najbr? si hotu napisat Viagra (?e obstaja avtomobilska) :hohoho:

 

v bistvu je napaka z namenom, ker sem se hotu izognit pretiranemu reklamiranju :D - si pa dobro opazil na kaj ciljam :prstgor:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 279
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

A je tole reklama? Si se prijavil le za to, da naredi? reklamo svoji firmi? <_<

MODERATORJI!

 

Malo ?e, vendar je bolj pomembno to, da se tisti, ki i??e dodatek za olje seznani z vsemi mo?nostmi, ki jih ima lahko na razpolago. Glede na napisno se informacije v glavnem vrtijo okoli teflonskih dodatkov (?e zgodovinskih) in "famoznega" TV dodatka (ne bom ve? omenjal imen), ki ?e zdale? ni tako u?inovit, kot so nas prepri?evali. "D?ems" je bil preizku?en tudi na Mazdi 323F( skoraj novi) in le ta mu je bila zelo hvale?na, ?e posebej na 6000-7000 obratih. Preizku?en pa je tudi v veliko te?jih pogojih v industriji v pogojih, kjer so drugi aditivi padli na izpitu. Zato, da ne bo reklame poi??ite sebi primeren aditiv na brskalniku pod dodatki za olja, pa se odlo?ite (?e sploh) za tistega, ki vas bo najbolj prepri?al.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaka je pa cena tele 007ke in za kok cajta naj bi bil efektiven? :blink:

 

Od 7350 do 8228 Sit odvisno od variante(+po?ta) za 5 litrov motornega olja. Ne bo vas razo?aral, ?e posebej tistega, ki mu ma?ina papa olje, pa tudi tiste, ki radi navijate obrate. U?inkuje za dvojno menjavo olja (prihrani? eno menjavo olja in 1 filter), pri naslednji menjavi pa doda? samo 2,5% 007ce. Tako zagotovi? konstanten za??itni film. Investicija ti se povrne (najmanj 200%) skozi najmanj 4-5% prihranka goriva (odvisno od vrste goriva).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?i se dobr, edino glede tele 1 menjave olja sem mal skepti?en, ker pol bi biv dejansko finan?no ?e kar lepo na bol?em s tem preparatom in glede na sicer stro?ke kak?nega kokr tok ok olja! Je pa tut ?e neki druzga, npr. ?e ima? obro?ke ?e bl za v skret, pol ne vem kaka je kej situacija?! :ne vem:

 

Prej se je omenjala neka 323 F da je bila testirana z Bondom, pa me zanima kera verzija in motor! :blink:

 

Na obratih pa se ti avti itak morjo vozit, drga? niti ne ve? da sedi? v Maaaazdiiii! :ljubezen:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Na obratih pa se ti avti itak morjo vozit, drga? niti ne ve? da sedi? v Maaaazdiiii! :ljubezen:

 

 

To pa ni res !!!

?e bi to napisal na honda forumu bi to veliko bolj dr?alo. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?i se dobr, edino glede tele 1 menjave olja sem mal skepti?en, ker pol bi biv dejansko finan?no ?e kar lepo na bol?em s tem preparatom in glede na sicer stro?ke kak?nega kokr tok ok olja! Je pa tut ?e neki druzga, npr. ?e ima? obro?ke ?e bl za v skret, pol ne vem kaka je kej situacija?! :ne vem:

 

Prej se je omenjala neka 323 F da je bila testirana z Bondom, pa me zanima kera verzija in motor! :blink:

 

Na obratih pa se ti avti itak morjo vozit, drga? niti ne ve? da sedi? v Maaaazdiiii! :ljubezen:

 

Povej na koliko sedaj menjuje? olje, pa ti bom jaz povedal koliko km sem prevozil brez menjave. Da se ne bomo nategovali, ti bom kar povedal. Na 40.000 km... in ne samo to. Testiral sem to olje na prekinitev mazalnega filma in ?e zmeraj je zdr?alo dvakrat ve?jo obremenitev kot novo olje istega tipa (prekinitev mazalnega filma je indikator sposobnosti olja za zmanj?evanje trenja).

Preizkusi ga ne bo ti ?al. Z enakimi obrati bo? dosegal ve?je hitrosti. Kon?na hitrost na ravnem bo narasla 5-7km, navzdol pa tudi do 20km ( ob?utno zmanj?ano trenje na visokih obratih, zato se motor kar vrti).

 

Glede obro?kov je bolj malo verjetno, da so obrabljeni, saj so narejeni od najtr?ega materiala v primerjavi z batom in cilindrom. Bolj verjetno je da so omejeni v delovanju zaradi koksastih in drugih usedlin (v utorih), ki nastajajo pri izgorevanju. S temi aditivi se bodo sprostili in v povezavi z za??itnim filmom na batih in cilindrih bo? pridobil na kompresiji. Po tvolih navedba sklepam, da si naredil veliko km. Poraba je ?e sedaj ve?ja najmanj 10% v primerjavi s takrat, ko je bil motor nov.

No toliko za danes. Drugi? pa ?e o enem problemu, na katerega verjetno nisi bil pozoren pri vzdr?evanju

.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej na koliko sedaj menjuje? olje, pa ti bom jaz povedal koliko km sem prevozil brez menjave. Da se ne bomo nategovali, ti bom kar povedal. Na 40.000 km... in ne samo to. Testiral sem to olje na prekinitev mazalnega filma in ?e zmeraj je zdr?alo dvakrat ve?jo obremenitev kot novo olje istega tipa (prekinitev mazalnega filma je indikator sposobnosti olja za zmanj?evanje trenja).

Preizkusi ga ne bo ti ?al. Z enakimi obrati bo? dosegal ve?je hitrosti. Kon?na hitrost na ravnem bo narasla 5-7km, navzdol pa tudi do 20km ( ob?utno zmanj?ano trenje na visokih obratih, zato se motor kar vrti).

 

Glede obro?kov je bolj malo verjetno, da so obrabljeni, saj so narejeni od najtr?ega materiala v primerjavi z batom in cilindrom. Bolj verjetno je da so omejeni v delovanju zaradi koksastih in drugih usedlin (v utorih), ki nastajajo pri izgorevanju. S temi aditivi se bodo sprostili in v povezavi z za??itnim filmom na batih in cilindrih bo? pridobil na kompresiji. Po tvolih navedba sklepam, da si naredil veliko km. Poraba je ?e sedaj ve?ja najmanj 10% v primerjavi s takrat, ko je bil motor nov.

No toliko za danes. Drugi? pa ?e o enem problemu, na katerega verjetno nisi bil pozoren pri vzdr?evanju

.

 

Nisem bil pozoren na vsa vpra?anja. Glede testiranja. Testirana so bili trije tipi leta 1998 in sicer 323F, 626 in xedos-6 ( ali 9-tka). Pri Mazda Austrija so bili presene?eni nad u?inkom. Testirani avtomobili so bili skoraj novi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nevem kako ampak mene zanima kako lahko ima? z istimi obrati ve?jo hitrost? razn z brezstopenskim menjalnikom ali vi?jo prestavo?

 

Potem menjava olja ki jo predpi?ejo v tovarni je zato da bo motor obratoval dlje ?asa, ni pa predpisan za to da ?e ti ne bo? olja zamenjal 40 ali ve? tiso? km da bo zaribal oziroma da bo kr crknu. ?e bo? menjaval olje bo motor verjetno zdr?al nekje 200 ali 300 tiso? km namesto 700 000 kmsamo nebo ti pa crknu ?e bo? prekora?u oziroma spustil kak?no menjavo olja. skratka vse pa je tudi pogojeno z na?inom vo?nje.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nevem kako ampak mene zanima kako lahko ima? z istimi obrati ve?jo hitrost? razn z brezstopenskim menjalnikom ali vi?jo prestavo?

 

Potem menjava olja ki jo predpi?ejo v tovarni je zato da bo motor obratoval dlje ?asa, ni pa predpisan za to da ?e ti ne bo? olja zamenjal 40 ali ve? tiso? km da bo zaribal oziroma da bo kr crknu. ?e bo? menjaval olje bo motor verjetno zdr?al nekje 200 ali 300 tiso? km namesto 700 000 kmsamo nebo ti pa crknu ?e bo? prekora?u oziroma spustil kak?no menjavo olja. skratka vse pa je tudi pogojeno z na?inom vo?nje.

 

LP

 

…Mogo?e je res malo nespretno re?eno, mi?ljeno je pri enakem polo?aju stopalke za plin, v isti brzini, skratka pri enaki koli?ini goriva. Dejstvo je, da imata lahko dva enaka avtomobila, z enakima motorjema, v enakih pogojih razli?na performanse. Saj ti je znano tisto »moja pa gre bolj?e od tvoje«… V tem slu?aju gre za razliko, ki nastaja zaradi zmanj?anega notranjega trenja v sled delovanja aditiva na povr?insko gladkost in trdoto. Koeficijent trenja se zmanj?a za 50-60%.

Zakaj pove?an interval menjave olja? Gre za dodatno za??ito drsnih povr?in pred obrabo v trenutkih, ko mazalno olje ne more prepre?iti kontakta med drsnimi povr?inami, brusni efekt povzro?a odna?anje (zelo poenostavljeno pojasnilo) delcev s tornih povr?in. Namre? motorna olja so me?anica baznega olja in ?tevilnih aditivov za izbolj?avo lastnosti, vendar, kljub temu ne opravljajo popolno svojo funkcijo, saj ne morejo v vseh pogojih prepre?iti kontakta med povr?inami, se pravi obrabo (hladni zagon, visoke obremenitve pri povi?anih temperaturah mazalnega olja….). »D?ems« pa stopi v akcijo prav takrat, ko motornemu olju zmanjka sape. Zato se nabere v smem olju veliko manj kovinskega odpada, kot obi?ajno (kovinski odpad v olju je vzrok za dodatno obrabo). Zaradi zmanj?ane delovne temperature olja (manj?e trenje) pa je tudi kemi?na stabilnost olja ve?ja.

Seveda ne priporo?am menjavo olja v avtomobilih na 40kkm (to sem testiral za sebe), je pa realno podalj?anje na 15 do 30kkm pri avtomobilih, ki so imeli predpisano menjavo na 10 oziroma 15kkm…

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

olje se ne menja zato ker bi imel veliko vsebnost kovinskih delcel, ker jih vn pobere filter, potem bi samo menjal filter ne pa tudi olja.

 

olje se pa izrabi, kljub dodatku (kakr?en koli dodatek) in pa zaradi umazanije ki jo prinese sabo tist zrak ki gre mimo bata in batnih obro?kov, prinese raznorazne kisline (ne?isto izgorevanje) in tudi saje, verjetno pa je ?e kak?en del?ek tudi kondenza sam ta se hitro izlo?i.

 

a si ?e kdaj razdiral kak?no ma?ino, ki ni obratovala kak?en mesec?

 

jst sm jo. in vem da olje ostne na povr?ini in ne odte?e, pa ?eprov ni bilo ?e dogo ?asa nobenega mazanja.

 

tako da hladni zagoni niso tako navarni in pa tudi novej?i le?aji ojnic, glavne gredi in odmi?nih gredi imajo ?e tovarni?ko naneseno tanko plast neke kovine z zelo majhnim koificentom trenja.

 

PS: batni obro?ki se znucajo

 

?e najdem kak?en znucan batni obro?ek ti ga slikam in prilepim sliko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O teoriji se mi sicer ne sanja kej dost, sli? se fajn tole vse skupi, drga? pa sem dovzeten za inovacije in bi si znal tole omislit enkrat dost kmalu! :P

 

To je zdej v stilu: n? ne ?tekam, ampak zihr je kul! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

olje se ne menja zato ker bi imel veliko vsebnost kovinskih delcel, ker jih vn pobere filter, potem bi samo menjal filter ne pa tudi olja.

 

olje se pa izrabi, kljub dodatku (kakr?en koli dodatek) in pa zaradi umazanije ki jo prinese sabo tist zrak ki gre mimo bata in batnih obro?kov, prinese raznorazne kisline (ne?isto izgorevanje) in tudi saje, verjetno pa je ?e kak?en del?ek tudi kondenza sam ta se hitro izlo?i.

 

a si ?e kdaj razdiral kak?no ma?ino, ki ni obratovala kak?en mesec?

 

jst sm jo. in vem da olje ostne na povr?ini in ne odte?e, pa ?eprov ni bilo ?e dogo ?asa nobenega mazanja.

 

tako da hladni zagoni niso tako navarni in pa tudi novej?i le?aji ojnic, glavne gredi in odmi?nih gredi imajo ?e tovarni?ko naneseno tanko plast neke kovine z zelo majhnim koificentom trenja.

 

PS: batni obro?ki se znucajo

 

?e najdem kak?en znucan batni obro?ek ti ga slikam in prilepim sliko

 

Filter pobere delce do mejne mikrona?e ostalo pa veselo kro?i z oljem med tornimi povr?inami in predstavlja dodaten faktor, ki pomaga pri obrabi. Ali ni bolj pametno, da ti delci ostanejo tam, kjer so bili in se ne nalagajo pretirano v filtru.

 

Tudi ?istilna funkcija olja, je pomembna, olja pa so ?e zdavnaj presegla zdr?ljivost na kemi?ni razpad in vpliv produktov izgorevanja in »?ivljenjsko dobo 10.000 km, zakaj je pa v novej?ih avtomobilih predvidena menjava na 20.000, 30.000 (ali celo ve?).

 

Omenil si za??ito novej?ih le?ajev ojnic. Zakaj pa ne bi bili vsi torni deli dodatno za??iteni s mikro-filmom pove?ane gladkosti in trdote z nizkim koeficientom trenja. . In prav to skupina 007 naredi. Z nepovratno kemi?no reakcijo nastane mono-molekularni za??itni film sestavljen iz molekule aditiva in molekule povr?ine metala, ki prenese tudi ekstremne obremenitve, tudi ob direktne kontaktu metel-metal, kovina-kovina, se pravi takrat, ko olje ne opravlja zadostno svojo funkcijo.

Hladni zagon ne predstavlja samo v?iga motorja, marve? (po mojem) celoten proces do popolnega ogrevanja motorja. Zakaj misli?, da so ma?ine, ki se vozijo samo na kratke razdalje bolj obrabljene od tistih, ki se vozijo na dolge proge?

 

Nisem trdil, da se batni obro?ki ne obrabijo. Uporabil sem termin verjetno. To pa za to, ker sem prepri?an, da ?e so batni obro?ki obrabljeni je obrabljeno ?e kaj drugega. ?e se drgneta dve povr?ini razli?ne trdote, po logiki stvari nastrada bolj mehkej?a. Jasno, da tudi tr?a (batni obro?ek) ne ostane nedotaknjen, vendar primerjalno manj…

 

Za?li smo v debato o obrabi, ?eprav je bilo vpra?anje (ReDevil), kje dobiti nek dodatek in jaz sem dodal, zakaj ne bi nabavil drugega, ki je preverjeno bolj?i. Sedaj pa naj se Devil odlo?i.

Lp vsem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vse lepo in prav samo mal premal pozna? prakti?nih stvari (kar se ti?e motorjev in podobno)

 

hladni motorji pa vzdr?ijo manj zaradi toleranc, ki so v hladnem motorju mal druga?ne, kokr pa v segretem.

seveda pa to spet ni ne vem kak?na razlika da bi skrbel za vedno ogret motor. sicer bi blo fajn ampak kljub btemu ni problemov ?e bo avto na kratke prge zdr?al nekje 70 % ?ivljenske dobe kar mislm da je ?e vedno zadost

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vse lepo in prav samo mal premal pozna? prakti?nih stvari (kar se ti?e motorjev in podobno)

 

hladni motorji pa vzdr?ijo manj zaradi toleranc, ki so v hladnem motorju mal druga?ne, kokr pa v segretem.

seveda pa to spet ni ne vem kak?na razlika da bi skrbel za vedno ogret motor. sicer bi blo fajn ampak kljub btemu ni problemov ?e bo avto na kratke prge zdr?al nekje 70 % ?ivljenske dobe kar mislm da je ?e vedno zadost

 

Cenim tvoje znanje. Vendar razmisli …., zakaj manj?e tolerance vplivajo na pove?ano obrabo? Ali ni to zato, ker prihaja do tako imenovanega pojava mejnega mazalnega filma, ko motorno olje ne more popolnoma odvajati torne povr?ine zaradi pove?anih pritiskov in ob direktnem kontaktu delov povr?in, mikro-bregov, prihaja do odna?anja delcev z obeh povr?in. Obstaja tam neko Ra, Rz in Rmax, ki prestavljajo odstopanja neravnin torne povr?ine, ki na mikro-ravni predstavljajo hribe in doline. Verjetno se bo? strinjal, da ?e se ti bregovi »popeglajo« s kemi?nim postopkom in se njihova povr?ina dodatno utrdi, bodo bolj odporni proti obrabi, tudi zato, ker zadostuje tanj?i mazalni film za odvajanje povr?in.

Obstaja pa ( po mojem) nevarnej?a situacija, ki vpliva na obrabo. Ta pa je, ko ob pregretem olju obremenjujemo motor do skrajnost, kar se neredko pri »?portnih« voznikih dogaja. Npr. ena od takih situacij je …avtocesta, zunanja temperatura 35°C, najvi?ja prestava, gas »do poda«… Precej nevarnej?a od mrzlega zagona. Ne podcenjujmo pa tudi preganjanje neogretega motorja na -10°C, kar se neredko dogaja po kon?ani »?urki«. In prav v takih situacija pride 007 ?e posebej do izraza.

Upam apcih (in ostali), da sva (smo) se nekaj nau?ila(i) . Od tebe sem zvedel nekaj pou?nega, ?e pa si tudi ti (vi) od mene mi bo v ?ast…

En velik LP tebi in vsem

Va? Sirius

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem se tud kej nau?u, oziroma mogo?e raj? ko ne dobil mal druga?e pogled na kak?no zadeva samo kko motor obratuje ima pritisk olja 3 bare min, vsaj taki k jih jst popravlam tko da v tem primeru bi bl te?ko zmankal mazanja ki ima posebej ?rpalko... pri takih motorjih brez ?rpalk bi blo pa prej nevarno, pa kljub vsemu so tako zgrajeni motorji da se sami ma?ejo tako da razmetavajo olje po ohi?ju in s tem pride do le?ajev...

 

?e se ti pa olje pregreva mor? pa vi?jo viskoznost uzet ne 40 ampak 50- za slovensko podnebje je 40 zadost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse vredu in prav, samo se mi zdi da se je malo preve? vse skupaj zafilozofiralo. Pa kar se ti?e hrapavosti cilindrov, batov in obro?kov, ?e je ni motor enostavno zariba, ker se v vseh tistih malih ?pranjah razpokah(seveda v mikrometerskih velikostih) zadr?uje olje, ki pa posledi?no opravlja svoje delo in ma?e. Zakaj pa potem nimajo avti in ostala prevozna sredstva poliranih cilindrov? Motor up in ostali dodatki samo zapolnijo ve?je razpoke, tako da manj olja pride v zgorevalni prostor, povrh tega pa ?e izgubo tlaka olja zaradi obrabljenih delov zman?ajo. to je to, ?ude?ev od zadev ki se samo vlijejo v motor ni za pri?akovati,vsekako pa podalj?ajo ?ivljensko dobo motorjem, eni bolj enim ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem se tud kej nau?u, oziroma mogo?e raj? ko ne dobil mal druga?e pogled na kak?no zadeva samo kko motor obratuje ima pritisk olja 3 bare min, vsaj taki k jih jst popravlam tko da v tem primeru bi bl te?ko zmankal mazanja ki ima posebej ?rpalko... pri takih motorjih brez ?rpalk bi blo pa prej nevarno, pa kljub vsemu so tako zgrajeni motorji da se sami ma?ejo tako da razmetavajo olje po ohi?ju in s tem pride do le?ajev...

 

?e se ti pa olje pregreva mor? pa vi?jo viskoznost uzet ne 40 ampak 50- za slovensko podnebje je 40 zadost.

 

Ne pozabi da gre za odprt sistem mazanja (kar se pritiska ti?e), in da se pritisk olja vzdr?uje do mazalnega mesta in se nato spro??a ter se zliva v karter. ?e je na ojni?nem le?aju pritisk od 2-4,5 bar pa na cilindru prav gotovo ni ve? takega pritiska. Jaz redno spremljam rezultate testov zdr?ljivosti avtomobilskih motorjev, oziroma avtomobilov. Ponavadi je to na 50.000km. ?e bi bilo res vse odvisno samo od pritiska olja, se ne bi dogajala obraba bata in ovalnost cilindrov za 2-3 stotinke, ?eprav je to zelo malo, vendar pa kljub temu dokaz, da olje kljub pritisku ne opravlja svoje vloge v polni meri. Ta obraba s porastom ?tevila prevo?enih km, pa strmo nara??a. Zato nekatere Mazde (drugi tipi niso izklju?eni) »papjo olje«(drugi vzroki za oljno ?ejo niso izklju?eni). Zakaj pa ne bi ta pojav upo?asnil, v nekaterih primerih celo prepre?il, oziroma saniral z 007, ki je pogojno zastonj saj prihranek pri gorivu in olju (?e ga ma?ina rabi) ve?ji od cene aditiva, tudi v slu?aju, da ne pove?uje? interval menjave olja.

Glede na to, da je ?utiti, da ve? ?lanov spremlja to debato, ?eprav se aktivno ne vklju?ujejo, predlagam apcih, da prvi?, ko bo? odpiral kako zmatrano ma?ino naredi? par fotk ventilov in zgornjega dela batov, da fantje vidijo kako zgleda notranjost izgorevalnega dela po ve?jem ?tevilu prevo?enih km.

Mogo?e imam tudi za to delno re?itev problema (poudarek je na delno).

 

Za bolj jasno ponazoritev o ?em debatiramo bom jaz prikazal sliki mikroskopsko pove?ane torne povr?ine brez in z obdelavo z 007. Prva slika je brez. Pozornost usmerite na vi?ino hribovja.

 

 

Na drugi sliki pa se vidi u?inek 007. Hribovje je v dobri meri popeglano.

 

To kar se na sliki ne more ugotoviti je, da ima ta bolj gladka povr?ina tudi ve?jo povr?insko trdoto.

 

post-483-1137765821.jpgpost-483-1137765894.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na dolgoletne izku?nje v strojni?tvu, ?e nisem zasledil teko?ine-olja ki bi materijalu pove?al trdoto, brez da ga prej pogreje? na tempereturo katera je prava za kaljenje materijala in potem ohladi? v olju-vodi-zraku. Tole bi prosil nekoga, da mi ?e malo razlo?i, ker potem bi kr cel sod tega kupil, da nam ni ve? treba nosit materijala na cementacijo, pa ?e ni? nam ga na bo "zvilo-skrivilo", samo noter ga namo?imo pa bo povr?ina trda in gladka obenem.

 

Pa no?em nikogar jezit ali karkoli podobnega, samo zanima me.

 

PS. ?e je motor dobro narejen in iz pravih materijalov(se ne ?para), potem brez vsega tega sranja zdr?i nenormalno veliko km. Primer je moja bov?a micra 1.3 16 V - 127 km, je imela 380 kkm in NI popila niti 1 dcl olja. Pri menjavi je olje je bilo par odtenkov temnej?e kot novo ki sem ga nalil.Pri tem avtu nisem uporablajl nobenih aditivov v motorju, samo v menjalnik pa sem ga dodal pri 1. mejavi na 180 kkm, potem pa nikoli ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse vredu in prav, samo se mi zdi da se je malo preve? vse skupaj zafilozofiralo. Pa kar se ti?e hrapavosti cilindrov, batov in obro?kov, ?e je ni motor enostavno zariba, ker se v vseh tistih malih ?pranjah razpokah(seveda v mikrometerskih velikostih) zadr?uje olje, ki pa posledi?no opravlja svoje delo in ma?e. Zakaj pa potem nimajo avti in ostala prevozna sredstva poliranih cilindrov? Motor up in ostali dodatki samo zapolnijo ve?je razpoke, tako da manj olja pride v zgorevalni prostor, povrh tega pa ?e izgubo tlaka olja zaradi obrabljenih delov zman?ajo. to je to, ?ude?ev od zadev ki se samo vlijejo v motor ni za pri?akovati,vsekako pa podalj?ajo ?ivljensko dobo motorjem, eni bolj enim ni?.

 

Glede neravnin, namerno narejenih, namenjenih zadr?evanju olja se strinjam s tabo, da morajo biti. 007 jih ne zapolnjuje niti popolnoma zgladi. Zgladi samo povr?inski sloj, tisti del ki prihaja v kontakt z nasprotno povr?ino. Po?iljam sliko bata 125 ccm dvotaktnega motorja, ki je uporabljal enega od 007. Povr?ina v praksi zgleda, kot bi bila lakirana s prozornim lakom, kar na sliki verjetno ne bo dobro vidno. Videlo pa se bo, da 007 ne deluje v globino, saj so namerno narejene paralelne brazde ?e dobro vidne.

( po?kodbe vidne na povr?ini so nastale kasneje po prenehanju uporabe)

 

post-483-1137772131.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.