Skoči na vsebino

V?igalni kabli

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, v prtlja?nik bi si rad zlo?il v?igalne kable (?e slu?ajno kdaj kak?ni bejbi avto ne v?ge...), pa me zanima na kaj moram vse paziti pri nakupu.

 

Ve?ina, kar sem na?el izmed "ugodnih" ponudb, je ve? ali manj repa in si odkrito povedano nebi upal pri?igati maminega mikserja prek tistih ?i?k.

 

Trenutno se odlo?am med 300A in 500A, vendar ?e sam ne vem kaj dejansko pomeni tistih 500 amperov. Vem samo, da ne sme biti pretanek kabel, saj se druga?e lahko v?ge kabel in ne avto :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Kupil carpoint za oba avta na petrolu pred cca 6leti in z njimi uspesno resil po moje cca 20+ vzigov brez pozara.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

500 A pomeni, da v?iga? tovornjak...

 

Na take kable lahko obesi? elektromotor z mo?jo 6000W, ?esar pa osebni avtomobili zagotovo nimajo.

 

Pri 300A kablu pa 3500W elektromotor, kar je ?e vedno povsem zadosti.

 

Seveda, ?e so le kvalitetno narejeni spoji, ki so najve?krat najbolj problemati?ni in ti tam najprej zakuri. Mislim na tisti spoj, kjer so kleme pritrjene na kable.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Se pravi, bodo 300A ?isto dovolj za osebne avtomobile. :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Se pravi, bodo 300A ?isto dovolj za osebne avtomobile. :D

 

Ja itak!

 

Jaz "ku sem ?tromar" sem pa enkrat na terenu ostal z praznem akumulatorjem od opel kadeta. In kaj zdaj :zvizga: Slu?ajno sem v prtlja?niku imel dva 12V 7.2Ah akumulatorja in 15 m kabla 2.5mm2.

Akumulator?ka sem zvezal vzporedno in povezal z kablom na akumulator od kadeta. Po?akal 2 min. in v?gal :prstgor:

 

Ampak, tega nikar ne po?nite z va?imi vozili :jezicek:

Napisano

Ja itak!

 

Jaz "ku sem ?tromar" sem pa enkrat na terenu ostal z praznem akumulatorjem od opel kadeta. In kaj zdaj :zvizga: Slu?ajno sem v prtlja?niku imel dva 12V 7.2Ah akumulatorja in 15 m kabla 2.5mm2.

Akumulator?ka sem zvezal vzporedno in povezal z kablom na akumulator od kadeta. Po?akal 2 min. in v?gal :prstgor:

 

Ampak, tega nikar ne po?nite z va?imi vozili :jezicek:

 

Hehe, verjetno so ti kabli zgledal skoraj kot varovalka :P

Napisano

Hehe, verjetno so ti kabli zgledal skoraj kot varovalka :P

 

Niti ne, saj 2.5mm2 kratkotrajno zdr?i tudi ?ez 30A. Ve? pa itak niso dala tista dva akumulator?ka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.