Skoči na vsebino

Project Miata

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj glede na razvijanje debate administrator prestavi temo v tisto rubriko, kamor spada.

 

Torej! :)

 

Cetudi avta ta trenutek se nimam, se pa po zelo dolgih raziskavah, ter vsemu kar spada zraven, zacenja. Namen je bil ze preteklih 5 ali 6 let, da si sestavim miato, kot drugo (oz. tretje) vozilo, za vsakdanjo voznjo, ki bo uporabna tudi za kaksen dan na dirkaliscu. Zadnji dve leti sta bili porabljeni intenzivno v velike kolicine branja, raziskovanja, ucenja in pa tudi dela, na drugih avtih. Praksa vedno pride prav.

 

Poleg ostalih stvari, je najvecja predelava, ki jo bo avto dobil, vgradnja turbopolnilnika. Nekaj materiala je ze "doma", nekaj pa ga se treba zvrtati.

 

Turbina je doma (oz pri kolegu v angliji), megasquirt tudi, ter nekaj ?rota, oljne cevi, vodne cevi, zra?ne cevi in spojke, vakum cevke itd. Treba je se nabaviti injektorje od RX-8, intercooler ter ostali ?rot, kolektor in izpuh se delajo pa custom doma.

 

Fajn je ker imam na voljo za lastno rabo avtomehanicno delavnico pri dobrem prijatelju, ter zelo dobre prijatelje varilce, kar bo prislo zelo prav za kolektor in izpuh.

 

Ciljani konnji so 160-200, absolutno pa ne vec. Ce bo pa masina kW happy, bomo dali manjso turbino.

 

 

Zazeljeni vsi komentarji, mnenja, predlogi in tudi kritike, dobre in slabe, ter vprasanja.

 

 

Zaenkrat toliko, v nadaljevanju seveda tudi izboljsave podvozja, varnosti, inovacije in izboljsave sistemov itd., veliko vec pa ko bo avto na dvoriscu.

 

 

 

 

LP

Napisano

Pozdravljen!

 

Dr?im pesti, da bo ?lo vse ?imbolj po planih :prstgor:

 

 

Pa ne pozabit sproti objavlat kakih fotk :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

No me veseli, da se je nekdo opogumil in spoznal potencial Miate. Nisi omenil katero generacijo miate in motorno izvedbo bo? vzel? Glede na to na koliko konjev cilja? ugibam da 1.6? Ti motorji itak zdr?ijo 180-200hp kar brez te?av, ?e je kvalitetno sestavljeno in zmapirano (in motor v dobri kondiciji). To bo? dal T25, T28 in dobre pol bara boosta? Megasquirt bo? verjetno mapiral sam glede na to, da je to njegov plus, doda? wideband o2 in gasa.

Pod dirkali??a smatra? raceland ali Grobnik, RBR itd? Jaz ?e skozi govorim, da bi bila miata na kakem RLju s pravim podvozjem ena bolj okretnih avtov.

Mogo?e bo? kak nasvet na?el tudi tule. ?al so fotke/scani in shrani.si izginili, k sre?i je mazdaman vrgel tudi v PDF.

 

PS: Sam bi dal temo pod predstavitev, ali pa pod tuning.

Napisano

Res je Symon, skoraj vse si zadel :)

 

Generacija NB, 1.6L, turbine ma kolega kar dve, T28 in TD04L od impreze, in verjetno bomo sli slednjo montirat.

 

Res je, wideband in mapirat sam, vsaj osnovno mapo. Ciljam pa na grobnik in podobne piste ja. Raceland je pa premali, sploh ko bo torsen vzadi z malo daljsimi prestavami.

 

 

Zaradi zakonske plati zgodbe nekaj razmisljamo da bi mel dve locene mape, bypass izpuha mimo turbine in Y ventil na intake-u, tako da bi lahko cel turbo sistem izklopil po potrebi, vendar baje da ni cisto enostavno in prinasa s sabo se ostale probleme.

 

 

Ko smo pri meni meli ze vse nastudirano, pa po dolgih prosnjah na Mighty car mods, pa so tudi oni naredili krasen tutorial prav za miato, ki povzame skoraj vse bistveno pri predelavi.

 

Ce se kdo ni videl:

 

 

 

Napisano

Ja glede na to da bo turbina je res vseeno ?e da? dalj?i diff, itak bo? rabil kupiti ?pero. ?eprav bo pa dovolj navora, jaz osebno bi ?el vsaj probati na RL. ?e ne drugega je dovolj tehni?en in rabi? za optimalen ?as biti res natan?en z gasom in volanom. Grobnik je pa supadupa hiter je skoraj vseeno a gre? nekje mal bolj po levi, desni, vseeno gre? 100 ali ve?. Edino ovinek pred rije?kim je bil meni vedno malo scary (ko gre? cca 140 ?e se prav spomnim) visi na not in ?uti? da si na meji ampak ko te tam katapultira te fajn. Dva meseca nazaj sem bil ko je ?el en na streho. Ko smo pri tem, predvidevam da bo? dal kletko, pa ne uno style bar ampak rollbar, z oja?itvami zadaj.

 

Tole mapirati mimo turbine se jaz ne bi ?el. Priznam, da prvi? sli?im. Itak nima smisla, ?e ima? enkrat pod haubo turbino je konec debate na tem podro?ju. Potem samo prijateljski namig, da podvozje, feltne, kak avspuh in mogo?e celo kak ?portni filter homologira?. ?E te ustavijo, da za vse kar je bolj opazno ima? vpisano, potem pa samo lepo kima? in ?im manj prca?. Nisem pa nikoli se ?el teh predelav, edinkrat ko sem mel turbo avto je bil raje ?e serijsko, potem je ?lo pa od tam naprej

 

MCM sta pa faci ja. :lol: Sicer ne spremljam ?isto skoz ampak vsake toliko ?asa.

Napisano

Vsekakor ja, nekaj v smislu hard-dog, predlogi zazeljeni, bomo pogledali kaj se dobi itd, vsekakor homologirati vse ostalo, izvedbo turbine pa narediti cim bolj diskretno, brez kakih piskajocih blow off ventilov in podobne krame. Stilsko pa tudi pod havbo in pod motorjem lepo pokriti kjer se da in vse narediti cim bolj lepo da ne vzbuja pozornosti, sleeper varianta :)

Napisano

predlagam, da se projekt prestavi v "secret spot" :ninja:

 

Se strinjam, ali vsaj tja kamor se javnosti ne vidi, majo pa dostop ?lani foruma...

 

Druga?e pa:

 

Objavljena slika

 

Da vidmo kaj bo ratal :)

Podpis.png

 

Napisano

Dr?im pesti, da vam bo ?el projekt po na?rtih in bo vse tako kot mora, da bo ena res hitra Miata na cesti. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.