Skoči na vsebino

GLEDANJE TESTOV VARNOSTI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Gledam malo TESTE avtov in moram priznati da se mazda ni ravno obnesla.

Mislim zelo zelo slabo.

Med izbranimi ?e bi moral izbrati varen avto bi mazdo postavil na zadnje mesto.

Vsem avtomobilom se odprejo airbag in zavese. Kaj je z mazdo da se ji niso odprle zavese ob strani ali kako se ?e re?e tem airbagu.

 

Sem mislil da se bo kaj bolje obnesla

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Bla?, tuki je ?e tastara ki?ta od Mazde6 (2.gen.), verjemi da so precej popravili zadnjo generacijo, ki je teste odli?no opravila. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Gledam malo TESTE avtov in moram priznati da se mazda ni ravno obnesla.

Mislim zelo zelo slabo.

Med izbranimi ?e bi moral izbrati varen avto bi mazdo postavil na zadnje mesto.

Vsem avtomobilom se odprejo airbag in zavese. Kaj je z mazdo da se ji niso odprle zavese ob strani ali kako se ?e re?e tem airbagu.

 

Sem mislil da se bo kaj bolje obnesla

 

Tole bo ameriska mazda, za ta trg je znano da so to skorajda polizdelki....na primer ameriski model nikoli ne mores prodati v eu...vse pod standardi

 

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to?n tko ja, tole so ameri?ki testo...poleg tega je tole highway crashtest, ki ga o?itno izvajajo pri vi?jih hitrostih kot pri Euro NCAP, ki ga naredijo pri 62 kmh al tam nekje. ?e se motim, naj ne prosim kdo poporavi. Teste raje glej na euroncap.com. Evola, link za 2. generacijo mazde6: http://www.euroncap.com/results/mazda/6/2009/345.aspx

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.