Skoči na vsebino

Letne gume 2014

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jz se vedno gledam kje dobit kej 90-100 po gumi... labi one sem gledal pa na autobild z mojo dimenzijo niso bli navduseni... napram 16" ki so jo hvalili kot boga...

 

ne filozofiraj, good year eagle so top gume...

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear...symmetric-2.htm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jest bi tudi tele GY vzel sam ko ima Mazda tako faking gnilo dimenzijo da bi jim cel avto kar nazaj na Japonsko poslal.

Zato v moji gnili dimenziji 205/50/17 izbiram med:

 

- Pirelli Cinturato P7 - 137 eur po komadu

- Dunlop Sport Maxx RT - 130 eur po komadu

- Bridgestone Potenza RE002 - 128 eur po komadu

 

Continentalke so pa ?e predrage. Aja kupujem gume vi?jega razreda, teh par cm je edini stik med avtom in cesto in se ne mislim razkantat v nepredvideni situaciji zarad 100 eur razlike v ceni kompleta, ?eprav bo od dons moj stroj mal manj ?porten z mal manj navora kot je bil "par let zdej vmes".

Napisano

I??em malenkost bolj ?portne letne gume dimenzij 225/45/17. Najbolj pomembno je da je odli?na v suhem, solidna v mokrem, kotalni upor in hrupnost pa nista pomembni. Z letnimi gumami ne bom prevozil ve? kot 8000 km letno, rad pa bi da zdr?ijo vsaj dve sezone, verjetno bodo videle tudi kak kratek track day. Pla?al bi okrog 100? po gumi.

Najraje bi vzel Potenzo RE050A, vendar znajo postat ?e precej dra?je od 100?. Razmi?lal sem tudi o Toyo T1R in Yokohami S-drive, ki sta cenej?i in gledal sem tudi Continental SportContact 5 in Goodyear F1 As2, ki sta okrog 100?.

 

Kaj mislite o na?tetih gumah oz. katero bi vi priporo?ili? Lahko seveda omenite ?e kako drugo, ?e se vam zdi primerna ^_^

 

Lp, Rok

Napisano

I??em malenkost bolj ?portne letne gume dimenzij 225/45/17. Najbolj pomembno je da je odli?na v suhem, solidna v mokrem, kotalni upor in hrupnost pa nista pomembni. Z letnimi gumami ne bom prevozil ve? kot 8000 km letno, rad pa bi da zdr?ijo vsaj dve sezone, verjetno bodo videle tudi kak kratek track day. Pla?al bi okrog 100? po gumi.

Najraje bi vzel Potenzo RE050A, vendar znajo postat ?e precej dra?je od 100?. Razmi?lal sem tudi o Toyo T1R in Yokohami S-drive, ki sta cenej?i in gledal sem tudi Continental SportContact 5 in Goodyear F1 As2, ki sta okrog 100?.

 

Kaj mislite o na?tetih gumah oz. katero bi vi priporo?ili? Lahko seveda omenite ?e kako drugo, ?e se vam zdi primerna ^_^

 

Lp, Rok

 

ker bo tudi nekaj trackdayev, pol "softici" ala conti, odpadejo...

 

jaz bi pogledal se tole, ker je res super gume (nasploh vredestein je precej underrated)

http://www.novegume.si/Vredestein_225-45_Z...C_VORTI_XL.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj se kaj priporo?a za dimenzijo 205/55 R16 V hitrostni razred? I??em bolj touring gume in ne kak?ne Zero Zero, Potenze, itd.

 

Trenutno izbiram med:

 

- Dunlop Sport Bluresponse

- Continental PremiumContact 5

 

Se za ta denar dobi kaj bolj?ega od Michelina, Bridgestona, Uniroyala?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Kaj se kaj priporo?a za dimenzijo 205/55 R16 V hitrostni razred? I??em bolj touring gume in ne kak?ne Zero Zero, Potenze, itd.

 

Trenutno izbiram med:

 

- Dunlop Sport Bluresponse

- Continental PremiumContact 5

 

Se za ta denar dobi kaj bolj?ega od Michelina, Bridgestona, Uniroyala?

 

oboje kar si nastel, dodal bi se good year efficient grip performance

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Odlocil sem se za Falken ZE914 zaradi ugodne cene in ker je po review-ih dobila vse parametre okrog 90%... Za 85? na gumo nimam kej tuhtat :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Labi, a te adrenalin si ?e probal ali zakaj si prepri?an v njih? Tudi meni se zdijo zanimive za na miato...

 

 

Napisano

Labi, a te adrenalin si ?e probal ali zakaj si prepri?an v njih? Tudi meni se zdijo zanimive za na miato...

 

v miati nisem probal, ampak poleg uniroyala3, se mi zdijo da bojo pasale na mx5...edino ne vem kako je, ker je mx5 lahka brisgestone pa potrebuje nekaj casa da prime, kar je za LJ asfalt lahko usodno

 

po drugi strani pa uniroyal je 'softic' ne bo tok direktna kot bridgestone, ampak je mx5 tko al tko dost ditektna..za rainsport3 spekuliram, da bo bolj ali manj ista kot rs2 z rahlimi izboljsavami pri obrabi in suhem oprijemu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

varijanta 1 je ok (bolje kot ps3)

varijanta 2, ne, ker je podobna kot ps3 (torej "softic" :)

varijanta 3 tud ok

varijanta 4 http://www.novegume.si/BRIDGESTONE_225-40_..._Adrenalin.html

varijanta 5 http://www.novegume.si/Pirelli_225-40_ZR18...NERO_GT_XL.html

varijanta 6 http://www.novegume.si/Vredestein_225-40_Z...C_VORTI_XL.html

pogojno varijanta 7 (ker je re002 cenejsa pa boljsa) http://www.novegume.si/BRIDGESTONE_225-40_...01_Potenza.html

 

sej ne rabis RFT ne?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

varijanta 1 je ok (bolje kot ps3)

varijanta 2, ne, ker je podobna kot ps3 (torej "softic" :)

varijanta 3 tud ok

varijanta 4 http://www.novegume.si/BRIDGESTONE_225-40_..._Adrenalin.html

varijanta 5 http://www.novegume.si/Pirelli_225-40_ZR18...NERO_GT_XL.html

varijanta 6 http://www.novegume.si/Vredestein_225-40_Z...C_VORTI_XL.html

pogojno varijanta 7 (ker je re002 cenejsa pa boljsa) http://www.novegume.si/BRIDGESTONE_225-40_...01_Potenza.html

 

sej ne rabis RFT ne?

 

Bridgestone mi nikol ni bil pisan na ko?o-pizdarije. :angry:

pa v de?ju je recimo slab? kot varijanta 3.

Pirelli, nikol lajkal, tud zdej ne, pa? sem smotan. :zvizga:

 

Mater tele sem opazil, bi blo neki zame C poraba in A oprijem v mokrem, samo kolk ?sa. Pa dimenzija ne ?pila. :angry:

Za vse raje 200? za komplet gum ve? kot da ujamem kak del ceste al pa karkoli okol ceste.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

une super sport so spica po suhem, po mokrem tud gre sam ni prioriteta :)

 

ce bridgestone pa pirelli ti nista vsec, pol vzami dunlop tt...ce so ti ble vsec zakaj menjat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Malo sem v dilemi, ker kanta je te?ja kot prej?nja, recimo PS3 ni dobro prena?ala take te?e, sem skoz imel ob?utek da so prazne gume, ?eprav dr?ala pa brez problema, povsod, sam filing NI bil pravi.

Nimam pojma kako bi se dunlop obna?al, ?eprav pa po ocenah je Michelin PS3 bolj udobna kot Sportmax TT, posledi?no razumem da ima tr?i bok, se motim ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

nc se ne motis, ps3 je sicer super ampak je "softic", tko kot npr sportmaxx rt ali pa conti sportcontact5

 

sej zato ti pravim bridgestone pa pirelli bi bla top (grip je top, pa feeling tudi)

 

mogoce eventuelno se sportmaxx GT (nisem gledal, ce jo delajo v tvoji dimenziji, bos ti pogledal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jest pa po?asi sportmaxx tt nisem ve? zaupal pri ?e cca. 3-4mm profila od minimuma, po suhem je bila kar ok, je pa iz rondoj?ka ?e ?lo malo na po?rek in je izgubljala oprijem, pogoj je pa bil da so bile gume ogrete...hladne pa niso bile ok...da ne govorim o kombinaciji hladne in de?...o fak.....sem moral zelo paziti, pa govorim o mestnih hitrostih....in pa ?e to....zadnje leto, ko so bile ?e bolj ?voh, se je po de?ju vedno in vedno en faking sloj naredil ?ez gumo, in ko si pri 5 km/h zavijal se neki ?uden zvok spu??ale....zdej npr. pri zimskih GY tega ni.

Napisano

pomoje tudi odvisno od letnika...ce si rabil 2-3 leta do 3-4mm pol je tud zaradi tega...ceprav 3mm profila so za kanto tko al tko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Da za kanto so, zato letos menjam..sicer za eno sezono bi ?e ble ampak mi to ni to....sej druga?e so OK in verejtno ?e vedno bolj?e s toliko profila kot kak?na jajca z 1x ve? profila....men je va?n da v kriti?ni situaciji guma naredi svoje, + v de?ju se morajo dobro obnesti.

Napisano

labiGT lp po zimski sezoni :blink: bi rabil dobre letne gume 205 55 16 za MAZDA 5 da dobro dr?ijo tudi po mokrem primorskem asvaltu :D lp ale?

Napisano

labiGT lp po zimski sezoni :blink: bi rabil dobre letne gume 205 55 16 za MAZDA 5 da dobro dr?ijo tudi po mokrem primorskem asvaltu :D lp ale?

 

a mate zimo na primorskem al kaj :D

moker primorski asfalt je kar zajeban, tko kot kaksne LJ ulice...gladko kot ogledalo

rabis nekja kar je mehko sam spet ne prevec, ker imas "kombi"...ala dunlop fastresponse, bridgestone turanza t001

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.