Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

 

Ostal brez nafte!?
Napisano

Ostal brez nafte!?

 

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

Napisano

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

 

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

Napisano

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

 

Pol pa sumim, da te egr zajebava, sm mel podobne tezave, na racunalniku ni zaznal napake dokler ni dokoncno krepnu ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.