Skoči na vsebino

?etrtstoletja mx5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lepa ta mazda :prstgor: frajerska :D lp ale? B)

Napisano

Rde? autowekov render je zelo kul, ampak tale zadnja zelena... hmm ta je res nekaj posebnega, tako old school ?portno zaobljeno zgleda, malo me na cobro spominja. Huda!

Napisano

Maska je sicer nekam sumljivo 'presene?ena' druga? pa zlo solidno..?e posebi kul so grbine ob straneh havbe :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Nova mx-5 pa ne bo tudi Alfa ampak baje Abarth

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nova mx-5 pa ne bo tudi Alfa ampak baje Abarth

 

Res je, ker naj bi Marchione dejal da nobena Alfa ne bo delana v tujini. Zdej pa ima :) Se pa bojim kaj bosta ustvarila BMW in Toyota ki naj bi delala konkurenta mx-5ki...

 

 

Napisano

mislim ,da vam bo v?e? kanar?ek... :D

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Od spredi je res carska, mogo?e je edin ta ?migovc ?udn k je tko razpotegnen po blatniku in vratih, sam zadi pa res ni neki..auspuh definitivno ne sede na sredino, zrd tablce spodi pa tud mal na s2000 spominja.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Render res, al zgleda mi pa kar realno,v smislu aktualnega hi?nega dizjana.

Bi se je branil ne.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pismo, mal me je strah...neki...visoka zgleda :D

Tuki ?e en render, kar podobna zakamuflirani...

 

 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, ker se po?as bli?a razkritje in ker se mi zdi, da ?e ni bilo objavljeno..

 

?ez teden dni in cca 2 uri bo mo?no v ?ivo spremljati predstavitev ND generacije na naslednjem linku:

 

ni za kej :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e prav vidim bo ob pol treh pono?i? Kdo bo vstal zjutraj oz. ne bo ?el spat? Se dobimo tule, al pa na skypu? :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.