Skoči na vsebino

mazda ba v6 2.0 problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jest sm mel isti problem sicer gre za 1.8 ma?ino vendar mi je isto pilo pribli?no 3L/mesec. Avto je bil redno servisiran in tudi vzdr?evan sicer konc koncou je v pri hi?i ?e od samega za?etka in se je ves ?as uporabljalo isto olje. Pelu sm ga sicer na uradni servis ,da mi samo povejo kaj je narobe in mi prbijejo da bo to stalo cirka 1.500 do 1.600 ? no nato sm se odloću da ga pelem pelkotu on je pa porihtu za 800e cela generalka motorja itd. skratka zej je motor kot nov :prstgor:

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

ja to bo to...tist, ko jo je prodal, je vedel zakaj..

 

Pozdravljen,

 

jst sm vsakemu po telefonu povedal da pije olje ko sem jo prodajal, tudi na forumu nisem skrival dejstva da pije olje. Prodal sem jo pa zato, ker sem ?el na zadnji pogon, tako da te prosim da se vzdr?i? neumnih komentarjev. Je pa od mene ?la ?e preko minimalno 2 lastnikov, vem pa samo zakaj jo je prodal Bobi, dalje pa nisem ve? spremljal situacije ker mi je odkrito povedano ?e dol visel po vsem tem preprodajanju. V najlep?ih ?asih je pa zgledala tkole:

post-657-1395955071_thumb.jpg

Lep pozdrav

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
Napisano

Krasno, dobr da ni ratala kurba na poklic. Za ?koljko vem da je bla ok, notranjost je bla pa sploh top, kokr gledam dandans te znotri pokozlane avte po 2 letih uporabe se mi ?elodc dvigne. Moj 21 let str bmw je meu lep?o notranjost kokr 8/10 dana?njih avtov po 2 letih.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljen,

 

jst sm vsakemu po telefonu povedal da pije olje ko sem jo prodajal, tudi na forumu nisem skrival dejstva da pije olje. Prodal sem jo pa zato, ker sem ?el na zadnji pogon, tako da te prosim da se vzdr?i? neumnih komentarjev. Je pa od mene ?la ?e preko minimalno 2 lastnikov, vem pa samo zakaj jo je prodal Bobi, dalje pa nisem ve? spremljal situacije ker mi je odkrito povedano ?e dol visel po vsem tem preprodajanju. V najlep?ih ?asih je pa zgledala tkole:

post-657-1395955071_thumb.jpg

Lep pozdrav

 

kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume...

 

Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse :) Problem?

 

Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda...

Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dobr ti mas dizla, ki ga je treba mrzuga se bolj pazit. Ventili so hidravlicni in se stelajo sami. Pa ja, zna bit ta pistopek problem, ker nima vsak orodja za motor podret in terena za motor vn vzet ;)

Napisano

Dobr ti mas dizla, ki ga je treba mrzuga se bolj pazit. Ventili so hidravlicni in se stelajo sami. Pa ja, zna bit ta pistopek problem, ker nima vsak orodja za motor podret in terena za motor vn vzet ;)

 

?mego, ali pa da je "malo" razlike med teoreti?no razpravo in pa dejanskim posegom, a ne? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu :cheers: Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km

If in doubt, flat out... 

Napisano

zmaj nekok ni problem... ?e sm jz mojo C-jko mel narayn vse do batov... je na V6 samo 1x toliko dela... Pa se C-jka ?e zdej vozi po novem mestu :cheers: Pije 2-4dl na 15.000km, prej pa skor liter na 12.000km

 

Sam tam nisi rabu motorja ven jemat :)

Napisano

Sam tam nisi rabu motorja ven jemat :)

 

mazda 323 crew pravi da gre brez se pa jebe? :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

glih za V6 majo slike gor da gre :D

 

pol mi pa prid na f-ki pokazat kok se tazadno glavo razdere brez da da? motor vn :rulam:

Napisano

pol mi pa prid na f-ki pokazat kok se tazadno glavo razdere brez da da? motor vn :rulam:

 

Sli?i se kot ideja za piknik pri teb v hi?ki, Qwerty bo mozgal in si mazal roke, mi pa jedli ?evape s kajmakom. :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sli?i se kot ideja za piknik pri teb v hi?ki, Qwerty bo mozgal in si mazal roke, mi pa jedli ?evape s kajmakom. :hohoho:

 

?ak mal, najprej jo je trebdo doma spravit.... pa tut nebom lih gorak da se kej ?ara po njej, ker bo lih ulavfana :D

Napisano

Podvratnik pripelje svojo, pa bo a ne. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.

Napisano

Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora.

 

Tocno tko je na 323 forumu opisano, prikazano in posneto... malo.privzdignes in ven k sebi zadnjo glavo potegnes... malo je jebanja gre pa :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tocno tko je na 323 forumu opisano, prikazano in posneto... malo.privzdignes in ven k sebi zadnjo glavo potegnes... malo je jebanja gre pa :)

 

Rajs ven uzamem, ko pa da se zajebavam z nekim nagibanjem...

Napisano

Rajs ven uzamem, ko pa da se zajebavam z nekim nagibanjem...

 

Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje ne rab? cel dan ?raufat, vsaj glede na tale pou?en tutorial :hohoho:

 

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To velja sam za ?vabe. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dej ?lovek, raje cel dan BREZVEZE ?raufa?, al pa naredi? tako da je moped not, ker NI tako te?ko kot se sli?i, NI NOBENA ZNANOST, nobenega posebnega orodja.

 

Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.