Skoči na vsebino

Eno vulkanizersko vpra?anje...


Boss

Priporočeno sporočilo

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

 

 

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

 

Pelji do kaksnega vulkanizerja... Pa bo povedal... Jaz sem imel enkrat tudi eno gumo poskodovano na boku, ko sem sel preblizu robnika... Pa so jo pri Boltezu v Kranju popravili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem bil v taki situaciji. Odvisno od velikosti lukne da ti grejo popravljat. Je pa iz varnosti bolje da jo zamenja? z novo ;)

 

druga?e pa le prej pra?aj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Praviloma se bok gume ne popravlja.

 

Ena milost je, ?e je prepiknjeno, ?e je pa prerezano, pa je te?ko tako dobro popraviti, da bi bilo res varno.

 

Koga pa to zanima?

 

A, Boss, ja, ni problema, ti kar s tako vozi naprej, ne sekiraj se ?isto ni?.

 

Jaz pa lahko lopato pospravim... :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm imel tud sam nekaj izku?enj z 'odkru?enimi' gumami, ker sem se umikal nasproti voze?im norcem in zadel oster kamen. Re?eno mi je bilo, da ?e dr?i pritisk in ne spu??a, bo na?eloma ok, v nasprotnem primeru menjaj ?imprej, ker se na kak?nih grbinah/le?e?ih lahko tud tolk nahitr sprazne, da jo feltna pre??ipne..naprej pa je potem vpra?anje kaj se zgodi z avtom. (Graben, maline..ipd.)

 

Pri meni je bilo na sre?o po?kodovanih samo kak?ne 2-3cm boka, ker pa ?e tko al tko ni blo ve? velik profila sem v roku enega leta zamenju.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na belki sem po 5tkm odkru?il ?ist novo zimsko gumo nokian prej?nje leto. Luknja je bila povr?ine za mazinec na roki, globine pa cca 3mm. Mi jo je vulkanizer Perhaj na Ra?ci popravil in zalil in se zdaj vozim z njo ?e drugo sezono brez problema. Je pa blo to na sredini boka, ampak notri ni bila ni? pokodovana. More vidt en strokovnjak pa ti bo takoj povedal al se bo kej dal al ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

 

no, to je men naredil z luknjo pa je ok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutro. Najraje imam pa vonj po turški
    • Ne da bi vedel za vakum. Male, ki so nedostopne,  z lepilom. Če jih je več ali večje, pa gre strop ali/in vratne obloge dol, pa se mehansko masira. To ima take "palčke" kovinske in masira pločevino, da skoči na mesto. Lahko na YouTube pogledaš kako posnetek, če te zanima.   Slabi mojster, ti bo avto potegnil z grobo polir pasto. To se je meni zgodilo. Groza.   Lahko ti dam cifro od mojstra, doma v Zgornji Ložnici (proti Oplotnici). Pa pokličeš, če še dela.....
    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.