Skoči na vsebino

Eno vulkanizersko vpra?anje...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

 

 

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

33112_1.png

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

 

Pelji do kaksnega vulkanizerja... Pa bo povedal... Jaz sem imel enkrat tudi eno gumo poskodovano na boku, ko sem sel preblizu robnika... Pa so jo pri Boltezu v Kranju popravili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam sem bil v taki situaciji. Odvisno od velikosti lukne da ti grejo popravljat. Je pa iz varnosti bolje da jo zamenja? z novo ;)

 

druga?e pa le prej pra?aj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Praviloma se bok gume ne popravlja.

 

Ena milost je, ?e je prepiknjeno, ?e je pa prerezano, pa je te?ko tako dobro popraviti, da bi bilo res varno.

 

Koga pa to zanima?

 

A, Boss, ja, ni problema, ti kar s tako vozi naprej, ne sekiraj se ?isto ni?.

 

Jaz pa lahko lopato pospravim... :zvizga:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Sm imel tud sam nekaj izku?enj z 'odkru?enimi' gumami, ker sem se umikal nasproti voze?im norcem in zadel oster kamen. Re?eno mi je bilo, da ?e dr?i pritisk in ne spu??a, bo na?eloma ok, v nasprotnem primeru menjaj ?imprej, ker se na kak?nih grbinah/le?e?ih lahko tud tolk nahitr sprazne, da jo feltna pre??ipne..naprej pa je potem vpra?anje kaj se zgodi z avtom. (Graben, maline..ipd.)

 

Pri meni je bilo na sre?o po?kodovanih samo kak?ne 2-3cm boka, ker pa ?e tko al tko ni blo ve? velik profila sem v roku enega leta zamenju.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

na belki sem po 5tkm odkru?il ?ist novo zimsko gumo nokian prej?nje leto. Luknja je bila povr?ine za mazinec na roki, globine pa cca 3mm. Mi jo je vulkanizer Perhaj na Ra?ci popravil in zalil in se zdaj vozim z njo ?e drugo sezono brez problema. Je pa blo to na sredini boka, ampak notri ni bila ni? pokodovana. More vidt en strokovnjak pa ti bo takoj povedal al se bo kej dal al ne.

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

 

no, to je men naredil z luknjo pa je ok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Postavi Milan lojtro ob hiši, vzame dvocevko, se povzpne in nameri skozi okno stranišča. Žena ga vidi in ga vpraša, kaj se ga gre? Pa ji odvrne: - "Gledam tega najinega sina, od kar je prišel iz Ljubljane, se nekam čudno obnaša, samo se nekaj rihta, pudra, maže, ima uhan, čakam samo še, da vidim, če se bo na stranišču usedel, pa da ga ustrelim ko psa..."
    • Dizel bo vedno črn... na 10kkm menjaš če imaš dosti kratkih relacij ali pa na 15kkm če dlje voziš pa je mir     Pohvalno, obvezno slikat egr, me zanima kak je pri tej kilometrini
    • Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal   Servis: - menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah. - spucan zračni K&N filter - Spucane cevi intercoolerja - spucana loputa (Shutter Valve) - spucane prednje zavore - spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor - pločevinka DPF čistila spuščena v DPF - v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren    Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri   Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu  Srečen!!!    Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km  Potem pa naprej.
    • si moral že menjat kaj nestandardnega? lepa kilometrina, pomoje edini na forumu s 6ko s temi kilometri!
    • Očitno se res pozna vpliv lune...   Razlaga en sodelavec: - "Zvečer se uležem zraven ene, zjutraj se zbudim zraven druge. Zdaj pa ne vem, a je to alkohol al puder in šminka..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.