Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Baby Viper bo pravi specialist za izpu?ni zvok :)

 

A je kak?en film?ek, predpostavljam da ima na svojem neki custom narejenega?  :prstgor:

Napisano

Zadnje leto sm se res bolj kot ne edino js s tem ukvarjal in nekak uspe?no zrihtal, pa da je seveda ?e vse legalno :)

Za za?etek poglej mojo temo; http://www.mazda-si.net/topic/7285-baby-viper-predstavi-svoj-vozni-park/?p=305857

 

Posnetka ?al ni, pa tud vpra?anje kolk in katere frekvence bi se sli?ale..najbol, da se zmenva enkrat za test v ?ivo ;)

 

?e zdj pa raj povem, da ra?unaj na vsaj 700-800? za nekaj pametnega in kvalitetnega, ?e bi pa rad ?e kolektorje, da je potem vse v kompletu zamenjano in izpuh do konca spedenan kokr se da, pa cca 1000?.

 

 

Aja, nimam pa edini miate z aftermarket izpuhom;

-peri?nik iz jevnice ima na svoji oran?ni tud zlo lep zvok, ampak bo o tem raj sam povedu, da ne bo kaj preve? javno :D

-stepski volk z jesenic ima dvojni izpuh, prav tako homologiran

-moja biv?a mx5-rde?i vrag je bla ubistvu brez cata in imela sredinsko name??en straight-through Remus lonec, ampak je blo tist ?e res mal extremno dretje (trenutno mislm, da je nov lastnik nazaj cat dodal in ma tud pre?no name??en en drug izpuh, ki pa ga ?e nism sli?u)

-?e kdo??

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok ponovno se je pojavil en problem, ?e dobro, ker ?e ne bi mi bilo dolg?as  :glare:

 

Opazil sem, da mi med vo?njo kazalec za hitrost niha. Recimo vozim lepo 90, pa kazalec pade malo na 0, pol malo do 50, pa nazaj na 20, pa pol na 100, pa pol gre nazaj na 90 in tam ostane. Potem drugi? se vozim 50 in je nonstop na 0, potem kar naenkrat se spomni, da je njegova naloga, da ka?e hitrost in se nazaj postavi na svoje mesto. 

 

Pomoje gre samo za kak?en slab kontakt, slabo varovalko, rele??? 

 

Drugi kazalci pa so vsi v redu, noben ne niha in je tam, kjer more bit.

 

EDIT: ok na?el: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=326252

 

Senzor na menjalniku za hitrost za?ne nagajat, ko postane vro?e :) Nekateri pravijo, da je dovolj, ?e ga na?prica? z sprejem za kontakte. Bo treba to probat ta teden :)

Napisano

Ob?asno se je tud men to dogajal, ko je bil pa avto enkrat dvignjen pri mehaniku sm mal razmigal kabel, ki gre na konektor za ta senzor na menjalniku in je od takrat vse ok.

 

To je blo k?n let nazaj in mi je ob?asno zarad tega tud CEL pri?gal, ko sm pa premigal kabel pa je zadeva zginla, tko da bi znal bit kej s kontakti.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj to?no pa bi? a ni blo re?eno, da i??e? nekaj za zamenjat to slamco? :D

 

Zdej, ?e ti je sam do izgleda gre? lahko skor do katergakol auspuh mojstra in ti na?vasa samo lep?i/ve?ji nastavek. To bi blo cca 50-100? se mi zdi, ?e bi pa tud zvok in performance rd, sm pa neki ?e napisu na to temo. Lahko si pa tud tole prebere?, ko sm sam isku za svojo:

http://www.mazda-si.net/topic/11372-mx5-?portni-lonec-mnenja/

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ma ne samo za izgled se mi gre, rad bi se re?il te grde rje, dokler ne naberem malo ve? financ za drug izpuh :)

 

Lahko bi tudi kupil samo kak?en nastavek za izpuh, nekaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/400470230166?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Ampak mogo?e pridem "ceneje" skozi, ?e to rjo dol pobrusim, pa nama?em s kak?nim odstanjevalcem rje, pa potem s kak?nim sprejem za izpuhe ?ez :)

Napisano

Lej tut pr nastavkih ne ?parat, ker ?e kupi? pocen, bo tut ta takoj rjav :) sploh kak Leclerc tunning :D

Podpis.png

 

Napisano

Lej tut pr nastavkih ne ?parat, ker ?e kupi? pocen, bo tut ta takoj rjav :) sploh kak Leclerc tunning :D

 

Ja sej zato bi raje tega zrihtal, da bo zdr?al ?e eno leto, dokler ne kupim nekaj iz nerjave?ega jekla  :D  Ker zdej mi ful pogr?a izgled avtomobila ta rjav izpuh. Pa ?e vsi pol neki te?ijo, da sigurno je cel avto tak.  :glare:

Napisano

Ja sej zato bi raje tega zrihtal, da bo zdr?al ?e eno leto, dokler ne kupim nekaj iz nerjave?ega jekla  :D  Ker zdej mi ful pogr?a izgled avtomobila ta rjav izpuh. Pa ?e vsi pol neki te?ijo, da sigurno je cel avto tak.  :glare:

 

Moja ideja:

$T2eC16Z,!zUE9s38+E8!BRY0vE8w2w~~60_12.J

 

Odre?e? svojo cev in pritrdi? gor to. Zare?e? na ve? mestih na o?jem delu, natakne? na svojo cev in objemka okoli. 

 

?ir?i del mora biti ?im dalj?i, da se ne opazi zo?anja. To pa dobi? tam kjer prodajajo cevi za izpuhe. 

Napisano

@vicjo: tudi to sem ?e pomislil. A imamo sploh kak?nega izpuharja tu na Obali? Axle vem da ima nekaj v ponudbi, ampak k njim ne grem, zaradi njihovih zlatarskih cen.

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano
Napisano

Mohair je tak semi?, ne vem pa kaka je razlika prot vinilu, zgleda mal lep?e. :D Na ?rn avto tud rde?a pa?e. :P

 

Je pa to sam prevleka brez okvirja, z menjavo je dost dela kokr sem bral po netu. Mogo?e se ti spla?a kako rabljeno v brezhibnem stanju dobit k je ?e na okvirju pa sam to premenja?.

 

Recimo kej tazga ?e je brez lukenj in po?kodb: http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=2722

Napisano

Bullet ma se pomojem. Najraje bi novo pa, da mam pol neki casa mir.

 

Sem pa novinec na tem podrocju tako, da lahko razmisljam v napacni smeri.

 

Do pomladi je se nekaj casa tako, da bom se malo tuhtal.

Napisano

Vseeno, ?e ne ?para? daj malo ve? za mohair. Se te?je natrga, tako kot se te na?e. Mislim da ima celo uporabnik metachlone neko podobno fabriko, ?e se ne motim :)

Podpis.png

 

Napisano

Mohair bi rekel da je bolj vzdr?ljiv kot vinyl kot je napisal Wankel, seveda pa zraven spada redno vzdr?evanje. Jaz ga na za?etku sezone prema?em z za??ito - letos sem ga ?e pobarval, ker je bila barva malo zbledela (pozimi imam hardtop).

 

LPB

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A ima ?e kdo probleme z rosenjem ?ip? Jaz zve?er vedno sedim v avtu 10 min s pri?gano klimo, pa traja in traja... zadnji? pa sem imel notranjo ?ipo mokro, kot kondenz z notranje strani. Kje bi lahko bil problem?

Napisano

Ja po malem mamo vsi probleme, ?eprav eni ve?je eni manj?e, eni skor da ne. Majhen avto. Pa voda je povsod, pri meni se na uni gumi nabere in to rosi cel avto, al pa recimo da ma? de?nik v avtu je tut adijo pamet. ?e sm sam nimam problemov, ?e je pa kdo zraven se pa tut kar fajn rosi :D

Podpis.png

 

Napisano

A ima ?e kdo probleme z rosenjem ?ip? Jaz zve?er vedno sedim v avtu 10 min s pri?gano klimo, pa traja in traja... zadnji? pa sem imel notranjo ?ipo mokro, kot kondenz z notranje strani. Kje bi lahko bil problem?

V avtu je nekje voda, ki ne more ven....vsaj predvidevam da govoris o vlagi po tem ko avto stoji ti pa se not vsedes a ne?

Preglej pri rezervni gumi

Odmasi vse odtocne kanale na bokih z zico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.