Skoči na vsebino

Vpoklic 3, 5, CX-5?


morje

Priporočeno sporočilo

Problem se manifestira prilikom ubrzavanja, kada je moguće osjetiti pote?koće, a ozbiljnijih posljedica, osim ga?enja motora, nema

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem se manifestira prilikom ubrzavanja, kada je moguće osjetiti pote?koće, a ozbiljnijih posljedica, osim ga?enja motora, nema

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

stari ne pi?e od katerega letnika naprej bo treba na pregled Mazde :blink:za zdaj deloje ok. :prstgor: lp ale? B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari ne pi?e od katerega letnika naprej bo treba na pregled Mazde :blink:za zdaj deloje ok. :prstgor: lp ale? B)

 

moji smejkoti se smejijo temu, da ni ni? takega, samo v?asih med pospe?evanjem ugasne motor....pa to...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moji smejkoti se smejijo temu, da ni ni? takega, samo v?asih med pospe?evanjem ugasne motor....pa to...

 

ok. :prstgor: lp ale? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpoklicani bodo samo avtomobili ki imajo vgrajen sistem i-ellop (za shranjevanje energije), zaradi programske napake.

 

http://ride.asiaone.com/news/general/story...gramming-glitch

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bol? vpoklic, kot da na cesti ostane?.

 

Ja, to je res. Splo?en vpoklic je tudi bolj?i od tistega pri raz?irjeni nem?ki znamki, kjer je za eno okvaro odpoklic v Nem?iji bil, v Sloveniji pa ne. Sicer pa je vpoklice pri modelih, ki so prvo leto zunaj, za pri?akovati. Prvo leto redne uporabe v tovarnah smatrajo za zadnje obdobje testiranja. Vsaj Nemci po prvem letu naredijo redizajn motorja.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sem ravno prisel domov in me je cakala priporocena posta... z vabilom na vpoklic zaradi i-Eloop ... Tako da bo treba se enkrat do Majesa, da se to uredijo .. Ravno prisel iz servisa, ker sem imel redni servis pri 40.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno da ti ?e danes niso to naredili, saj najbr? so ?e vedeli kako in kaj ..

 

Sej sem Jureta to vprasal... pa je rekel, da so pri meni to ze naredili... V mislih pa je imel tisti vpoklic, ki je bil za nek senzor... ki so ga morali menjati... Tega so mi menjali takrat sproti... DSK pa ravno ni delal... in mogoce zato ni vedel, da je moja sestica tudi med tistimi "prizadetimi" :) ... Pise pa, da je za tiste sestice z i-Eloop, ki so bile narejen med 31. julijem 2013 in 22. januarjem 2014.. ceprav moja sestica je prvic registrirana v zacetku januarja 2013... torej je morala biti proizvedena ze konec 2012 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.