Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

 

Vedno se jo menja,ker drugace se radi pojavijo fleki pod motorjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

 

To ja. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dimenzije? Pa kje to kupim?

 

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

Napisano

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

 

Ma, kje imam ?as ?e ko mi to olje pa to menjava okrog zaradi podlo?ke laufati. No, mogo?e ?e kje potuhtam kake so. lp
Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

 

Ja ?e ni tista za 1X uporabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

 

Ima? prav.

 

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

 

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ima? prav.

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

 

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.
Napisano

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.

 

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

 

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

Napisano

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

 

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Jp, pa tuki ne rabis nobene bakrene podlozke! :D

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)
Napisano

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)

 

Tud js se vsak dan kj novega nau?im, najraje pa spoznavam POKVARJENOST folka.

Foruma?i izklju?eni !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.