Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

 

Vedno se jo menja,ker drugace se radi pojavijo fleki pod motorjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

 

To ja. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dimenzije? Pa kje to kupim?

 

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

 

Ma, kje imam ?as ?e ko mi to olje pa to menjava okrog zaradi podlo?ke laufati. No, mogo?e ?e kje potuhtam kake so. lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

 

Ja ?e ni tista za 1X uporabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

 

Ima? prav.

 

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

 

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.

 

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

 

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Jp, pa tuki ne rabis nobene bakrene podlozke! :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)

 

Tud js se vsak dan kj novega nau?im, najraje pa spoznavam POKVARJENOST folka.

Foruma?i izklju?eni !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.