Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Ker je bilo leto naokoli, sem se lotil menjave olja in filtrov. Zamenjal sem filter zraka, filter olja, olje, filter nafte in filter kabine. Pa ?e obe spodnji roki, ker so bli sileni ?e tako dotrajani, da se je vse skupaj premikal levo desno za par centimetrov. Da o groznih zvokih sploh ne govorim...

 

Kakorkoli. Po opravljenem servisu se je z mojo Mazdojko za?elo nekaj ?udno dogajat. Kot da naenkrat nimam ve? diesel ma?ine, ampak bencinarja.

 

Prej mi je za?ela turbina grabit pri cca 1800 rpm in mo?i ni zmanjkalo nekje do 3500 rpm. Po servisu pa kot da bi ma?ino nekaj konkretno bremzalo/du?ilo. Za?ne vle?t ?ele pri 3000 rpm in imam ob?utek, da bi vlekla tudi ?ez 4000 rpm (raje nisem probaval).

 

Kakorkoli, zgubil sem ves navor in mo? v obmo?ju, kjer je prej vlekla. In vse skupaj se je zgodilo po menjavi filtrov. Pa?, ne znam pravilno diagnosticirat in si logi?no razlo?it zakaj je pri?lo do tega.

 

Senzor zraka, egr, morda napa?ni filtri (filter goriva...) ali pa celo po nekem ?udnem naklu?ju turbina ?la po servisu (ampak dvomim, ker potem tudi v visokih obratih nebi vleklo..).

 

Ima kdo kake ideje mogo?e?

Napisano

malo preglej forum,takoj ti bo jasno...jst se na dizle ne spoznam,vem da je problem neki v nekem filtru al whatever.

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora :(

Napisano

Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora :(

 

Preveri se kej okrog turbine cevi

Napisano

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani razpokane.

Napisano

Pa tudi se zgodi da ta neroden air box ne zappres kot je treba, filter ne sedi notri v redu pa take butalske... :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani rapokane.

 

Tole kot je napisano bo.

Ti kaj kadi ko pohodis,ce ja pol je kak cevka.okrog airboxa al pa na dveh ventilih ki sta na hladilniku poleg luknje za nalivanje antifriza.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se jutri mal zapodim v ma?ino in sprobam kar ste rekli. Poro?ilo sledi... Aja, kadi pa ni?... (sicer ?e nevem kje to?no je locirana turbina in cevke, ampak pomoje bom najdu)

 

Update: Sem se zapodil v ma?ino in na?el nekaj, kar je lahko krivec za leno ma?ino. Poglejte slikce, ?e je to to...

 

Odtrgana cevka na T ?lenu. Del, na katerega se cev natakne je odlomljen in ostal v cevki.

Objavljena slika

 

Lokacija senzorjev/ventilov zraven kilerja.

Objavljena slika

 

Cevka vodi od zgoraj omenjenih senzorjev/ventilov do filtra zraka.

Objavljena slika

 

Kje bi dobil zdaj jaz tako cevko oz. kje dobit tisti polomljeni T-?len? Se da sploh menjat brez da menjam tist senzor/ventil zraven?

 

:vskalo:

Napisano

cevke i T komade so mel v inposu :P Druga?e mam pa 2 T komada vi?ka :) Samo sem s celja...

 

Je pa skor 99% to krivo ker to so ventili ko vakum preusmerjajo in ?e ne dela vakum spu??a in turbinski ventil ne dela ker vakuma nima :cheers:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?

Napisano

?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?

 

Pametno bi bilo sam morem na moji pogledat kak je tocno T komad da te ne naserjem :) ventile se ne menja ampak samo cevko :)

If in doubt, flat out... 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Odli?no. Se veselim odgovora ;)

 

?ivjo!

 

Imam podoben problem. Ali si to zadevo re?il? Sedaj deluje?  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.