Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti?

 

hvala

Napisano

Kater motor je to, prva serija mazde6, 2.0D 136KM (sklepam iz vzdevka na forumu)? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti?

 

hvala

 

zaganja? se da obnovit ;)

Napisano

Ja ta motor je...l 2003.:)

 

lahko je to lahko je tudi dizl pumpa v keslu. A ko v?ge pa ni? ne ka?lja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime".

 

Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e.

 

Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva.

Napisano

Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime".

 

Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e.

 

Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva.

 

Hvala za odgovor zgleda da je akumulator svoh.

Lp

Napisano

Hvala za odgovor zgleda da je akumulator svoh.

Lp

 

??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.