Skoči na vsebino

Power box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem prebral ?e cel forum na temo Power boxa, ki si ga bom nabavil ?ez kaki mesec ali dva.

 

Zanima me kaj pravite na ta PB http://www.racechip.de/chiptuning/mazda/6/2-gh/2-2-mzr-cd-120kw/index.php se spla?a ali ne? Priporo?ate kaj bolj?ega, nasploh izku?nje z va?imi PB in katere imate?

 

I??em cenovni rang tega PB, seveda preverjenega, ki nebo vplival na motor, turbino,...

 

LP Bla?

 

 

Napisano

?e nima? dpf je ok, ?e ma? je priporo?ljivo nastavljivega.

 

to o L/100 pa pozabi.......poraba je enaka na dolgi rok, to se poka?e predvsem pri kaki vleki, vo?nji vklanc itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z dpfjem tisti ki imamo nastavljivega ni nobenih problemov. S fiksnimi so pa bili....kar nekajkrat DPF lucka in potreben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo tako sem upostil PB in se odlo?am za tuning, nekje pribli?no ista cena je pri Tunerc Chiptuning in Vstuning. 

 

Kolega je dal ?ipirat pri Vstuning (ima megana 1.5 dci), naredil je 90kkm in dela brez problema, pridobil je na mo?i okoli 30ps, poraba se mu je zmanj?ala za nekaj decilitrov.

 

Kaj priporo?ate za mazdo oziroma je kdo dal pri kerem ?ipati in kako je narejeno?

Napisano

Se enkrat IMAS DPF!!! Ne reci da nisem napisal, ta isto ti ga lahko tudi ven vrze.

Vprasaj icemana in se koga kaj pomeni dpf + tuning na full. To ni reno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A nimajo dizl neki full navora, zakaj pol rabi? met ?e konje, Pomoje je to odve?na te?a.

Pa baje tud tolk mal porabijo, da tist deci-dva ne pomenita ni?..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

Napisano

js sm cipiral pri CCS performance in lahko ti recem da je avto res bolj vleku in vse lepo in prav ampak ce sm ga tiscal dlje kot 100km se je pojavla takoj DPF lucka.. potem sm se odlocu da to dam vn in sm nabavu pac nastavljivi cip in od takrat nimam vec tezav.. mam pa mazdo 6 CD140 letnik 2008.

www.trziskisladoled.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

A dizel da se pod malo obrati fura ?  :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Evo sedaj sem se odlo?il, grem na tuning z Mazdo.

 

Zanima me, ?e mi lahko kdo pove kakr?ne koli izku?nje kako je z tuningom? Kje ste ga dali, kako se avtomobil obna?a, cena, kvaliteta, poraba...

 

pozanimali smo se pri CSS v mestinjah, cena bi bila okrog 300?. 

 

Nekje sem prebral na forumih, da so ?e bolj?i tunerji v sloveniji. Predlogi? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
    • Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.   Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
    • Jaz bi si želel, da bi vsi navajali realno ceno. Tko pa prodajalec avtomatsko pričakuje cenkarje in navija ceno, kupci so si pa tudi že zapekli v glavo, da nikoli ni zadnja cena. In potem smo kjer smo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.