Skoči na vsebino

mazda 323f - 1.6 16v nima nobene mo?i pri speljevanju


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.

 

Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo.

 

Ali ima kdo kak predlog?

 

LP MARKO iz Celja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cev med zra?nim filtrom in loputa za gas je nekje pretrgana.

 

Ko pa ga pohodi? do daske pa dela tako kot mora, je tako ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko, zapelji do na?ega kolega Alja?a (Zazo na tem forumu), fant obvlada Mazde, ti bo hitro in ugodno po?timal. Dobi? ga: 031731556

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cev med zra?nim filtrom in loputa za gas je nekje pretrgana.

 

Ko pa ga pohodi? do daske pa dela tako kot mora, je tako ?

Verjetno je loputa tut za scistit :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Loputo pa si ne upam sam ?istit se bom obrnil na Zazo-ta.

 

 

Lep ve?er Marko.

sej ni ni? takega, odpre? loputo in s cunjo o?isti? umazanijo okrog :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ni ni? takega, odpre? loputo in s cunjo o?isti? umazanijo okrog :)

No danes sem se opogumil in ??istil loputo, motor?ek prostega teka in pregledal cev za zrak. Loputa je bila res konkretno zapacana, cev pa je popolnoma cela. Ko sem zadevo sestavil je videti, kot da sem odpravil napako pri speljevanju. Sedaj zagrabi gas, a je ?e vedno malo zaspan avto. Kot da bi se vozila kaka stara mama z njim. Ni tistega pospe?ka. Saj vem, da ma zadeva le 100 KM, a ga ?enin 60 KM polo pri speljevanju na??ije full.

 

?e kak predlog?

 

LP Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.