Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Pred 6 meseci sem kupil Mazdo CX-5. Prevo?enih ima 21.000 km, pri 19.000km se je za?elo pojavljati opozorilo "Low oil pressure, posible engine damage, check oil level". Olja je bilo preve?. Pri 20.000km sem avto odpeljal na poobla??en servis, tam so mi dejali da je to nekaj obi?ajnega, da bi naj zaradi visokega tlaka nekaj dizla pri?lo mimo batnih obro?kov in se je zato dvignil nivo olja. To naj bi avto sam namensko naredil, ?e da se ma?ina uteka ?e sem prav razumel. ?e preden je za?el z servisom je avto priklju?il na tester in je pokazal da je olje slab?e kakovosti.

 

 

Po rednem servisu, sem dobil ob?utek da avto nima ve? toliko mo?i. Za servisom dva tedna avta nisem vozil jas ampak ?ena, in ko sem v?eraj probal speljat pod polnim gasom, sem bil za?uden da avto ne potegne nikamor. Ves ?as se zaganja oz. med tem ko pospe?uje rahlo cuka. Pa tudi ko menja? recimo v vi?jo prestavo za hip potegne, potem pa takoj izgubi mo? in ?isto po?asi vle?e.

 

Gre se za Mazdo CX-5, 2,2l motor / 150HP, pogon na vsa kolesa. 

 

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe. Hvala za odgovore.

Napisano

Tester pokaze kakovost olja?

 

Tebi gre v standby zaradi necesa, cevke, turbina ali mogoce dpf, ker to da raste olje je simptom tega da ne zakljucuje regeneracij, oziroma ti ugasnes avto preden se konca.

Delas malo km na dan?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovor. 

 

Zraven sem bil, ko je priklju?il ra?unalnik in je pa? rekel, da je pokazalo slabo kakovost olja, to mene tudi ?udi ker dvomim da bi imel sam avto mo?nost "testiranja" olja. Sam pa nisem gledal v ekran..

 

Kilometrov delam zelo razli?no, v?asih mogo?e samo 10, povpre?no pa 50km, ve?krat pa tudi po nekaj 100km na dan.

 

Tistega problema z nizkim pritiskom olja pa ve? ne ka?e od servisa dalje. 

 

Standby pomeni kaj ? 

Napisano

Hvala za odgovor. 

 

Zraven sem bil, ko je priklju?il ra?unalnik in je pa? rekel, da je pokazalo slabo kakovost olja, to mene tudi ?udi ker dvomim da bi imel sam avto mo?nost "testiranja" olja. Sam pa nisem gledal v ekran..

 

Kilometrov delam zelo razli?no, v?asih mogo?e samo 10, povpre?no pa 50km, ve?krat pa tudi po nekaj 100km na dan.

 

Tistega problema z nizkim pritiskom olja pa ve? ne ka?e od servisa dalje. 

 

Standby pomeni kaj ? 

zmanj?anje mo?i, ker je v avtu nekaj narobe (avtomatski preklop)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ravno pred nekaj dnevi je @mazdaman pisal, da mu je crknila baterija mild hibrid sistema na CX-60…       
    • Če jaz prav zastopim vozilo shranjuje energijo pri zaviranju in prostem upočesnejevanju v majhno baterijo, nato pa to energijo poravi za električne porabnike, pomaga pri pospeševanju, i stop sistemu ipd. Vglavnem prrihranek je minimalen, ni pa skrbi d abi ta beterija crknila, ker nisem še zaznal, da se je komu to zgodilo.
    • se pravi je odpadel vijak ker si slabo servis naredil?
    • Tole je že za v razpiz... Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...   Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.  Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.  Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.