Jump to content

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD


Senad
 Share

Recommended Posts

Pozdravljeni

 

Trenutno sem lastnik Mazde CX-5 175D AWD AT, letnik 2018. Sedaj se odločam za menjavo in sicer za bencinarja 194 AT AWD. Zanima me če je velika razlika med odzivnostjo motorja in poraba med dizlom in bencinarjem. Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora, kaj pa bencinar a je treba zelo stopiti po gasu da gre kam?

Hvala za diskusijo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vozim M6 G192 in sem pred nakupom probal tudi CX-5 G194. Gre malo slabše, ker je AWD, tako da se ti zna poznat na porabi. Jaz imam relacijo in AC povprečje 8,6l/100km, praktično nič mestne vožnje. Motor je super, rad se zavrti v obrate in je res preverjen brez težav. Pospeški so dobri, je pa drugačen filing kot pri dizlu - odvisno od tebe, kaj ti paše. Če hočeš da se premakne, boš moral pritisnit na 5 jurjeu obratov. Takrat čudovito zapoje :wub:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 25 minutami je NevLado napisal:

Vozim M6 G192 in sem pred nakupom probal tudi CX-5 G194. Gre malo slabše, ker je AWD, tako da se ti zna poznat na porabi. Jaz imam relacijo in AC povprečje 8,6l/100km, praktično nič mestne vožnje. Motor je super, rad se zavrti v obrate in je res preverjen brez težav. Pospeški so dobri, je pa drugačen filing kot pri dizlu - odvisno od tebe, kaj ti paše. Če hočeš da se premakne, boš moral pritisnit na 5 jurjeu obratov. Takrat čudovito zapoje :wub:

 

Sedaj mi moja 175D AT AWD pije povprečno 7, 2 litra. Na daljše ture tudi 5 litrov. Tako da bi za bencinsko pričakoval nekje 8 litrov

Edited by Senad
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hehe, spet bo burna debata...

 

Enostavno povedano, bencinarja boš moral voziti bistveno drugače, da bodo konji zaživeli. Nič več lenarjenja pri 2000-2500 obratih, ampak stisnt, da bo šel na 6000 obratov, kjer je tehle 192 vrancev doma.

  • Like 7

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami je Boss napisal:

Hehe, spet bo burna debata...

 

Enostavno povedano, bencinarja boš moral voziti bistveno drugače, da bodo konji zaživeli. Nič več lenarjenja pri 2000-2500 obratih, ampak stisnt, da bo šel na 6000 obratov, kjer je tehle 192 vrancev doma.

Tako je. 😊 In poraba ne bo več 7,2, ki je precej visoka tudi za dizla, ampak bo bolj proti 9 litrom po tvojem bolj dinamičnem načinu vožnje, sklepam. 

Sam sem "prestopil" med benzinarje (zastonj, brez kupnine😊) in se moraš res navaditi potem vožnje na obratih.

Če si tako zelo navajen navora, boš kar razočaran, ker ima ta motor skoraj pol manj Nm kot trenutno tvoja. 

 

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Sem imel prej dizelsko sestico D175 z avtomatskim menjalnikom, sedaj pa ze skoraj 5 let bencinsko CX-5 G194 AWD AT… glede na to, da je avtomatik, vozim podobno kot prej z dizlom… navora je nekaj manj… le bolj na obrate gre med pospesevanjem… Poraba prej z dizlom je bila v povprecju okoli 7,5… sedaj s CX-5 G194 pa je okoli 8,5 l/100 km… pri podobnem rezimu voznje… Sem generalno gledano bolj zadovoljen sedaj z bencinarko, kot prej z dizelsko sestico… 

 

Pri rocnem menjalniku pa se je verjetno treba malo drugace navaditi voziti… 

 

Ce si prej s sestico imel povprecno porabo 7,2 bos po mojem mnenju pri CX-5 G194 AWD AT imel kaksen liter vec… pri bencinarju porabo dvignejo kratke voznje in po mestu… Ce imas vec relacijske voznje, je poraba jitro manjsa za par decilitrov…

  • Like 4

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Senad, najboljše ti bo testirati ciljno vozilo in doživeti v prvi osebi, če ti zadeva ustreza, saj so mnenja ponavadi zelo subjektivna. Ne ga šparat na testu, naj zapoje kot Frajtonerca! :)))

  • Like 2
  • Love 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to comment
Share on other sites

dne 6. 9. 2022 ob 20:04 je Z M A J napisal:

Senad, najboljše ti bo testirati ciljno vozilo in doživeti v prvi osebi, če ti zadeva ustreza, saj so mnenja ponavadi zelo subjektivna. Ne ga šparat na testu, naj zapoje kot Frajtonerca! :)))

Saj bi ga, če pa ga nimajo kje za testno vožnjo

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dne 6. 9. 2022 ob 15:06 je Alex napisal:

Tako je. 😊 In poraba ne bo več 7,2, ki je precej visoka tudi za dizla, ampak bo bolj proti 9 litrom po tvojem bolj dinamičnem načinu vožnje, sklepam. 

Sam sem "prestopil" med benzinarje (zastonj, brez kupnine😊) in se moraš res navaditi potem vožnje na obratih.

Če si tako zelo navajen navora, boš kar razočaran, ker ima ta motor skoraj pol manj Nm kot trenutno tvoja. 

 

 

7,2 za AWD in avtomatika je super!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami je Senad napisal:

Saj bi ga, če pa ga nimajo kje za testno vožnjo

 Ce bos kaj okoli Medvod… se lahko zmeniva, pa probas mojo… CX-5 … Za nek prvi vtis ustvarit je ze … ce saloni nimajo nobene testne s takim motorjem… Motor je G194, ni pa zadnji facelift…

  • Like 3

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

dne 8. 9. 2022 ob 13:38 je Jest napisal:

 Ce bos kaj okoli Medvod… se lahko zmeniva, pa probas mojo… CX-5 … Za nek prvi vtis ustvarit je ze … ce saloni nimajo nobene testne s takim motorjem… Motor je G194, ni pa zadnji facelift…

Čez vikend sem v Kranjski gori in bi v nedeljo mogoče namesto čez Korensko sedlo šel domov čez Jezersko ali pa skozi Ljubljano in bi te lahko prosil za probo.

Edited by Senad
Link to comment
Share on other sites

dne 6. 9. 2022 ob 13:08 je Senad napisal:

Pozdravljeni

 

Trenutno sem lastnik Mazde CX-5 175D AWD AT, letnik 2018. Sedaj se odločam za menjavo in sicer za bencinarja 194 AT AWD. Zanima me če je velika razlika med odzivnostjo motorja in poraba med dizlom in bencinarjem. Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora, kaj pa bencinar a je treba zelo stopiti po gasu da gre kam?

Hvala za diskusijo.

Pozdravljen Senad

 

Malce me je zmotila tvoja izjava: "...Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora..."

 

To je "mnenje dieselašev",katero se je na žalost od leeeeet "rekla čula kazala" usidralo v glavah tistih,kateri pač ne vedo drugače.

V bistvu je čista fizika.

Navor nima veze z pospeškom,ampak moč motorja....moč pa je navor krat obrati (sila x pot).

 

 

Jaz ti bom pa samo opisal "prigodo" ko sem "dirkal" 😁po ljubljanski Zaloški cesti mimo Fužin z svojim starim Fordom C-Max 1,6TiVct (115konjev/165Nm) vštric z Golfom-7 TDI 4-motion (tisti z rdečim "D" in "I" cca. 145konjev in cca. dvojni navor).

In 3x od semaforja do semaforja....in 3x je za dolžino dveh avtov Golf zaostal...pazi to-od semaforja do semaforja na Založki!!!

Na kratko-kaj je problem pri Diesel-ih...res je imajo veliko navora pri nizkih-srednjih obratih,a se ne vrtijo tako visoko kot bencinarji (moč=navor x obrati)...in v primeru moje "tekme z golfom" sem pri 90Km/h prestavil iz druge v tretjo prestavo😁...Golf pa najmanj v tretji ali pa četrti.

Jaz se pri pogovorih ob kavi z kolegi rad hecam in pravim,da so Dieseli le za traktorje,tovornjake in bagerje...OK-je le hec,a ni brez razloga dejstvo,da na Rally-ju,pri Formuli-1 (in ostalih "formulah"),pri motociklih itd...ne boš videl Diesel-ov.

 

In kje je pa problem pri bencinarjih....pri voznikih,kateri jih vozijo kot Diesel-e!

 

Druga prigoda-sem strojevodja na SŽ,in nas naša služba mora včasih peljati iz Lj. v moste,Zalog itd....in je en službeni kolega k je šofer in nas prevaža enkrat pljuval čez službeni avto (Mitsubishi Lancer-karavan 1,6L bencinar z 100konji)....."ne gre nikamor...pije k kamela...itd...moj Touran gre pa k raketa..."....(tanajšvohnejši TDI!!!).

In me je ta sodelavec moral enkrat zelo pozno zvečer peljati iz centra v Moste....in mu razlagam o tej temi...in mu na cepišču Založka/Kajuhova na semaforju rečem,da naj pohodi,in da "šalta" zmeraj pri 5000 obratih...in je Mitsubishi "letel",sodelavec je pa samo buljil od presenečenosti.

 

In še nekaj o Turbo-jih...kolikor so dobri,so tudi slabi!!! ker večina "smrtnikov" ne ve-kaj "dela" Turbo? Veliko ljudi misli,da poveča moč,in to "čudežno" celo z enako ali pa celo manjšo porabo. Ni res-Turbo nam pri enaki kubikaži omogoča  večjo količino zraka in z tem kurjenje večje količine goriva in z tem seveda večjo moč.

In negativna stvar,katera mene celo bolj moti od večje porabe je slabša odzivnost oz. "nenadnost"....t.i. "Turbo-luknja".

Tukaj poglej točno od 2:10 tip razloži razliko med enakim Turbo in ne-turbo motorjem pri CX-5

 

 

OK-dosti "nakladanja"😉...upam,da ta prispevek ne boš narobe razumel...žaljivo ali pa kaj v tej smeri...

 

Še informacija-pri avtohiši Interclass Cars v Lj. na Gorjupovi imajo eno CX-5 2,5/194,samo je oprema Newground z Zircon Sand-rjavo...res ni lepa🙄👎...je kot "za vojsko".

So si komaj,komaj izborili eno pri uvozniku,tako da so vseeno veseli zanjo.

 

Aja-😁😉...

...tale je pa že moja😀-2022 Revolution Top G194 AWD

 

Po dveh mesecih uporabe še okoli porabe-vozim praktično samo po mestu...na začetku je bilo 10,7L/100km (sem bolj "živ" voznik😁,in tudi kdaj dam na "Sport" in "do pleha"))...pa smo pred kratkim stegnili za dva dni na Krk in nazaj-torej relacija...pa je vseeno bilo veliko "cincanja"...in gužva čez cel Krk...in je na tem tripu bila poraba 8L/100km...če bi bile lepše razmere bi lahko komot bilo še kak liter manj.

No in skupna poraba in tudi mestna po tej relaciji (resetiran trip-B )je padla na 10L/100km...mater-to je pa že super...toliko porabi moj stari C-Max...pa ni primerjave z Mazdo🤔

 

V nedeljo?-Lj.-Zalog...nekih posebnih planov nimam🤔...pa imaš že dve na voljo😉

 

L.P.

Edited by skritikrt
  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je skritikrt napisal:

Pozdravljen Senad

 

Malce me je zmotila tvoja izjava: "...Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora..."

 

To je "mnenje dieselašev",katero se je na žalost od leeeeet "rekla čula kazala" usidralo v glavah tistih,kateri pač ne vedo drugače.

V bistvu je čista fizika.

Navor nima veze z pospeškom,ampak moč motorja....moč pa je navor krat obrati (sila x pot).

 

 

Jaz ti bom pa samo opisal "prigodo" ko sem "dirkal" 😁po ljubljanski Zaloški cesti mimo Fužin z svojim starim Fordom C-Max 1,6TiVct (115konjev/165Nm) vštric z Golfom-7 TDI 4-motion (tisti z rdečim "D" in "I" cca. 145konjev in cca. dvojni navor).

In 3x od semaforja do semaforja....in 3x je za dolžino dveh avtov Golf zaostal...pazi to-od semaforja do semaforja na Založki!!!

Na kratko-kaj je problem pri Diesel-ih...res je imajo veliko navora pri nizkih-srednjih obratih,a se ne vrtijo tako visoko kot bencinarji (moč=navor x obrati)...in v primeru moje "tekme z golfom" sem pri 90Km/h prestavil iz druge v tretjo prestavo😁...Golf pa najmanj v tretji ali pa četrti.

Jaz se pri pogovorih ob kavi z kolegi rad hecam in pravim,da so Dieseli le za traktorje,tovornjake in bagerje...OK-je le hec,a ni brez razloga dejstvo,da na Rally-ju,pri Formuli-1 (in ostalih "formulah"),pri motociklih itd...ne boš videl Diesel-ov.

 

In kje je pa problem pri bencinarjih....pri voznikih,kateri jih vozijo kot Diesel-e!

 

Druga prigoda-sem strojevodja na SŽ,in nas naša služba mora včasih peljati iz Lj. v moste,Zalog itd....in je en službeni kolega k je šofer in nas prevaža enkrat pljuval čez službeni avto (Mitsubishi Lancer-karavan 1,6L bencinar z 100konji)....."ne gre nikamor...pije k kamela...itd...moj Touran gre pa k raketa..."....(tanajšvohnejši TDI!!!).

In me je ta sodelavec moral enkrat zelo pozno zvečer peljati iz centra v Moste....in mu razlagam o tej temi...in mu na cepišču Založka/Kajuhova na semaforju rečem,da naj pohodi,in da "šalta" zmeraj pri 5000 obratih...in je Mitsubishi "letel",sodelavec je pa samo buljil od presenečenosti.

 

In še nekaj o Turbo-jih...kolikor so dobri,so tudi slabi!!! ker večina "smrtnikov" ne ve-kaj "dela" Turbo? Veliko ljudi misli,da poveča moč,in to "čudežno" celo z enako ali pa celo manjšo porabo. Ni res-Turbo nam pri enaki kubikaži omogoča  večjo količino zraka in z tem kurjenje večje količine goriva in z tem seveda večjo moč.

In negativna stvar,katera mene celo bolj moti od večje porabe je slabša odzivnost oz. "nenadnost"....t.i. "Turbo-luknja".

Tukaj poglej točno od 2:10 tip razloži razliko med enakim Turbo in ne-turbo motorjem pri CX-5

 

 

OK-dosti "nakladanja"😉...upam,da ta prispevek ne boš narobe razumel...žaljivo ali pa kaj v tej smeri...

 

Še informacija-pri avtohiši Interclass Cars v Lj. na Gorjupovi imajo eno CX-5 2,5/194,samo je oprema Newground z Zircon Sand-rjavo...res ni lepa🙄👎...je kot "za vojsko".

So si komaj,komaj izborili eno pri uvozniku,tako da so vseeno veseli zanjo.

 

Aja-😁😉...

...tale je pa že moja😀-2022 Revolution Top G194 AWD

 

Po dveh mesecih uporabe še okoli porabe-vozim praktično samo po mestu...na začetku je bilo 10,7L/100km (sem bolj "živ" voznik😁,in tudi kdaj dam na "Sport" in "do pleha"))...pa smo pred kratkim stegnili za dva dni na Krk in nazaj-torej relacija...pa je vseeno bilo veliko "cincanja"...in gužva čez cel Krk...in je na tem tripu bila poraba 8L/100km...če bi bile lepše razmere bi lahko komot bilo še kak liter manj.

No in skupna poraba in tudi mestna po tej relaciji (resetiran trip-B )je padla na 10L/100km...mater-to je pa že super...toliko porabi moj stari C-Max...pa ni primerjave z Mazdo🤔

 

V nedeljo?-Lj.-Zalog...nekih posebnih planov nimam🤔...pa imaš že dve na voljo😉

 

L.P.

Moram te malo popraviti. Na 24 ur Le manse so že nastopili  tudi dizli, tako Peugeot, audi in celo Mazda. 😉

Ta tvoja poraba je pa kar konkretna. 😊

 

 

  • Like 5

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 47 minutami je Alex napisal:

Moram te malo popraviti. Na 24 ur Le manse so že nastopili  tudi dizli, tako Peugeot, audi in celo Mazda. 😉

Ta tvoja poraba je pa kar konkretna. 😊

 

 

Audi je z TDI motorjem zmagoval na Le mansu več let zapored.

Tako, da ja dizli so bili kar popularni in uspešni v motorsporu eno desetletje se mi zdi. 

 

Potem je pa prišla doba hibridov:rolleyes:

  • Like 3

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Audi je z TDI motorjem zmagoval na Le mansu več let zapored.

Tako, da ja dizli so bili kar popularni in uspešni v motorsporu eno desetletje se mi zdi. 

 

Potem je pa prišla doba hibridov:rolleyes:

Zanimivo je, da je imela mazda za osnovo tega dirkalnega motorja kar blok skayactiv 2,2 dizel. In zapisali so, da niso imeli nikoli problemov z pokanjem bloka ali česa podobnega. 

Tako, da izgleda, da je to bolj izjema pri nekaterih,ki so imeli probleme s tem. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Alex said:

Moram te malo popraviti. Na 24 ur Le manse so že nastopili  tudi dizli, tako Peugeot, audi in celo Mazda. 😉

Ta tvoja poraba je pa kar konkretna. 😊

 

 

Ja če dirka z golfi od semaforja do semaforja :)

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Ja če dirka z golfi od semaforja do semaforja :)

Res je..."konkretna" poraba,ker tudi konkretno vozim😋...se rad šalim in rečem,da ..."pri meni vidiš le auspuh"...😁

Kot že pri mojem prvem prispevku tukaj,sem omenil,da sem resno nameraval kupiti Focusa ST...pa mi očitno ni bilo sojeno,k so jih eno leto po predstavitvi nehali prodajati😡👎...in sem tako pristal na Mazdi...bo že držalo,da je vsaka slaba stvar tudi za nekaj dobra😀

 

2-3 stvari bi še omenil...ne vem,kako je pri ostalih,kateri so kupili nov avto...a konkretno za Toyoto sem izvedel,da so avtomobili tovarniško nastavljeni tako,da na začetku malenkost več "pijejo".

Sedaj...ne vem,a za to,da se motor lepše "ulaufa" ali kaj...je pa zanimiv podatek....jaz samo vem,da trenutno pri meni poraba počasi in vztrajno pada...ali zaradi "ulaufanja",ali zaradi elektronike (prilagajanje krmiljenja menjalnika glede na navade voznika🧐🤔)...ali pa se jaz počasi privajam na avto....nimam pojma🙄...je pa super,čeprav mi je v bistvu vseeno,ker za tisti 1-2 litra me "boli pimpek",ker pri mestni vožnji se ne da kaj veliko "čarati".

Sem pa ugotovil,da pri vožnji z radarskim tempomatom poraba občutno zraste....ker avto pač ne more vedeti,ali bo "rdeča" in kaj bo "butelj" pred tabo naredil...zadeva je super za "lezenje v zastojih",za avtocesto ( se ne pozna tako zelo)...za drugje pa se temu izogibam ravno zaradi porabe.

 

Pa še nekaj o Diesel-ih...da "zabijem še zadnji žebelj v krsto"🤣...ne vsega tako resno jemati,kar pišem😉

Kar marsikdo ne ve,je tudi dejstvo,da če je menjalnik pravilno izračunan,ima menjalnik pri Diesel-u "daljše" prestave kot jih ima primerljiv bencinar. To pa za to,ker imajo Diesel-i veliko manjše območje obratov,katere lahko koristiš-npr. tudi če ga "pokaš" je pri 4000 obratih konec,in moraš prestaviti,ker ni občutne koristi "na kolesih"...ker je največja moč in navor v območju cca 2500 obratov.

Pozitivni efekt tega dejstva je seveda udobna vožnja z "lenim" prestavljanjem (dolga prestavna razmerja)...a negativna stran tega je dejstvo,da se veliko večji del (v primerjavi z bencinarji) od motorja oddane energije porabi na menjalniku. Mogoče vas veliko ne ve,a določeni večji-močnejši Diesel motorji imajo celo hladilnik olja menjalnika!!!

In še nekaj...sicer je koncept diesel motorja res "genialen"😀👍,a kot rečeno "vsaka medalja ima dve plati" oz "nič ni zastonj"...in ti veliki navori katere diesel-i zmorejo so tudi ena vrsta prekletstva. Kdor je že kdaj videl krivuljo kakega močnejšega Diesel motorja,kateri so značilni za npr. večje dostavnike ipd.,bo mogoče kje opazil,da je marsikatera krivulja na vrhu "odrezana" oz. ima izraziti "plato". To je zaradi tega,ker so proizvajalci prisiljeni zaradi ogromnega navora motorja le tega elektronsko omejiti,če ne bi motor od vse te moči dobesedno "razneslo".

Tudi vsa ta "hajka" za navorom je iz tehničnega vidika le do določene mere produktivna,ker....a boš vgradil tako velike zobnike v menjalnik (v cilju,da jih od navora nebi polomilo),da bo menjalnik na koncu težek 300-400kg?!

 

Zanimivo,a ne😉

 

Še ena zanimiva informacija-Mazda bo v Avstraliji (in po moje tudi drugje po svetu🧐🤔) v trojko nehala vgrajevati 2,0L motorje,in bo počasi začela ponujati le še 2,5L motorje...vse v kontekstu optimiranega izklapljanja valjev v širšem območju delovanja motorja in posledično nižje porabe in izpustov CO2....

 

Dovolj za danes😅

 

L.P.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@skritikrt Zanimivo, da drugim razlagaš kaj se jim je usidralo v glavo a sam počenjaš isto. Kakšnih 4000 obratov za Mazdine dizle. Skyactiv-D ima limiter na 5200 obratih in zaradi Biturba so uporabni obrati od 1300 do 5200. To s 4k obratih je neka stara zgodba.

 

Drugače pa je res moč tista, ki daje pospešek, ampak nikakor pa ne določa karakteristiko motorja. To določi le krivulja moči, ki pove pri katerih obratih imaš te konje. Vem, da je tu gor nekaj 🤡🤡🤡, ki se že režijo, ko omenjam krivuljo, ampak edino to je tisto kar ti pove kako bo avto pospeševal. Ja na papirju že res, da piše recimo 194KM, ampak kje so ti konji - pri 6000 obratih. Koliko jih je pri 3000, pa koliko pri 4000?

 

Za pospeške so dejansko uporabni le konji od 100Km naprej in recimo 2.5 mašina doseže 100KM "šele" pri 3000 obratih, 150KM dizel pa že pri 1750 obratih. Se pravi je uporabnih obratov za dobre pospeške pri bencinarju nekje od 3000 do 6200 torej v rangu 3200 obratov. Dizel pa od 1750 do 5200 ali slabih 3500 uporabnih obratov pri tem moramo vedeti, da je teh maksimalnih 150KM razpotegnjenih od 2750 obratov do 5200. Se pravi imaš maksimalno moč na voljo kar 2500 obratov.

 

2.5 motor doseže 150KM pri 4200 obratih, 160KM pri 4500, 170KM pri 4900, 180KM pri 5300, 190KM pa pri 5600. Maks 194KM pa se le dodatkne pri 6000 obratih.

 

Zato pa se pogovarjamo kako je treba določene motorje vozit in če človek ne pozna karakteristik motorja ne bo nikoli dosegal performance, ki jih navaja tovarna.

  • Like 2
  • Love 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

@Boss...po eni strani imaš prav,a generalno nimaš,ker primerjaš hruške z jabolki!

Tistemu dieselu vzami stran tista dva turboja,da bo fer primerjava,pol pa tudi če dieselu povečaš kubaturo na 2,5 nima smisla primerjati....

Ali pa če vzameš 2,5 Turbobencinarja ki ga v EU na zalost ne prodajajo...mah,saj veš🥺...bi ga takoj vzel,če bi ga le ponujali....čeprav zna biti ta 2,5 brez turba čez leta bolj "hvaležen" ravno zaradi mehanskih rezerv🤔

Je res,da je bil odnos proizvjalcev do bencinarjev desetletja krivičen zaradi bolj subvencionirane nafte (in temu posledično nižje cene goriva)...in k je folk hotel prišparati je bolj kupoval diesel-e...in so tudi proizvajalci veliko več vlagali v razvoj le teh....ok Honda v 80'ih Mazda zadnjih nekaj let sta svetle izjeme,a generalno gledano so to dejstva...

 

L.P.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hmm, ne vem boš rekel, da tole kar sem napisal niso dejstva? Da obrati, krivulja moči in navor ne štimajo?

 

Primerjamo to kar imamo za vozit, V Slo pač Mazde 2.5T ni, kot tudi ne obstaja dizel brez biturba. P sej tole kar se pogovarjamo ni merjenje tičev ampak naštevamo zgolj to kar upam, da se strinjaš, drži. In to je tisto kar ves čas razlagam. Kdor vozi 2.5 bencinarja od Mazde ležerno brez obratov bo razočaran nad odzivnostjo. Kdor ga pa goni kot osla pa ne bo imel pripomb kot jih nimaš ti. Edino kar trpi je pač poraba, ker, da bo mašina letela na 5000 in 6000 obratih varčno pač ne more bit bo pa vsaj nasmeh do ušes.

 

Ampak za zaključek: kaj želim povedat je le to da je zelo dobro, da se preveri karakteristike motorja pa naj bo 2.5 mašinca al pa 2.0 Skyactiv-X, ki imata podoben graf. Če se ljudje vozijo z njima pod 3000 obratih tudi 100 konj nimata in nihče mi ne bo rekel, da je takrat vožnja dinamična in uživancijska.

  • Like 2
  • Thanks 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Boss napisal:

Hmm, ne vem boš rekel, da tole kar sem napisal niso dejstva? Da obrati, krivulja moči in navor ne štimajo?

 

Primerjamo to kar imamo za vozit, V Slo pač Mazde 2.5T ni, kot tudi ne obstaja dizel brez biturba. P sej tole kar se pogovarjamo ni merjenje tičev ampak naštevamo zgolj to kar upam, da se strinjaš, drži. In to je tisto kar ves čas razlagam. Kdor vozi 2.5 bencinarja od Mazde ležerno brez obratov bo razočaran nad odzivnostjo. Kdor ga pa goni kot osla pa ne bo imel pripomb kot jih nimaš ti. Edino kar trpi je pač poraba, ker, da bo mašina letela na 5000 in 6000 obratih varčno pač ne more bit bo pa vsaj nasmeh do ušes.

 

Ampak za zaključek: kaj želim povedat je le to da je zelo dobro, da se preveri karakteristike motorja pa naj bo 2.5 mašinca al pa 2.0 Skyactiv-X, ki imata podoben graf. Če se ljudje vozijo z njima pod 3000 obratih tudi 100 konj nimata in nihče mi ne bo rekel, da je takrat vožnja dinamična in uživancijska.

Boss, točno tako. Prav danes sem hotel ugotoviti, ali je teh 186 konjiček res nekje skritih. In sem ga nateral na obrate. In res, kot praviš, nasmeh do ušes. Do 140/uro si prej kot z mazdo 6.

Nekako bolj hitro pospešuje. Je pa tudi res, da ga moraš v visoke obrate terat. 

Takrat si z lahkoto kos vsem "ta hitrim"  voznikom. Seveda, takrat poraba gre v nebo. 😊

  • Like 4
  • Love 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

@Boss...vse drži kar praviš,le primerjava ni fer...za to pa sem jaz primerjal svojega "inferiornega" C-Maxa z veliko novejšim TDI-jem...pač kot praviš-to pač imamo...žal nam EU stiska vrat😟

In tudi kar se odzivnosti tiče se tudi nebi strinjal...za to pa se mazda izogiba turbo polnilcu-ravno zaradi odzivnosti...k preden turbo prime tudi traja...in šaltaš,in ga spet loviš...in spet...

To je en od razlogov,za kaj bi vseeno vzel Focusa-STja (eden redkih turbojev k bi ga vzel...ali pa seveda z kompressorjem),k ima poseben turbo...ne vem točno🤔,a mislim da je bilo rečeno,da še 6 sekund drži pritisk,k mu loputo ne zapre in ga ne "zabremza",in se tako izogne turbo luknji...drugače pa če se le da brez turboja...pa mi je relativno vseeno za porabo,samo,da takoj skoči...pač ne maram tistega "gumijastega" odziva na gas-ga pohodiš,se ne zgodi kaj dosti,pol čez 2-3 sekunde se mu pa čisto "strga"-lih tega ne maram.......ne vem kako bi to razložil...upam,da veš kaj mislim🙄

In seveda tudi bencinarji imajo svoje probleme...sam zame k se mi res včasih "utrga"...pa samo po mestu-jaz bi Diesela hitro fental😕...sem ga enkrat tako "pokal"😆...da se je razletela elektromagnetna sklopka kompresorja od klime...mi na servisu niso verjeli ko sem rekel kaj je verjetno "šlo"...so kar nekaj časa rabili...in na koncu ugotovili,da je točno to...so rekli,da tega še niso imeli😂🤣

Bom rekel...ajde,saj me počasi mineva...in kot praviš za normalni promet in vožnjo ne rabiš veliko...samo tu pa tam bi pa vseeno še "rad vedel"😅...in ne bomo več ne vem kako dolgo živeli,pa kdaj paše imeti kakega "konjička" več pod haubo😁....in na rožice je tudi treba paziti,da bodo imele dovolj CO2-ja😂

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 22 urami je Senad napisal:

Čez vikend sem v Kranjski gori in bi v nedeljo mogoče namesto čez Korensko sedlo šel domov čez Jezersko ali pa skozi Ljubljano in bi te lahko prosil za probo.

 

Naceloma bi se dalo zmenit... le ta trenutek se ne vem, ce bom cel dan doma :D  ...

 

Sporoci preko zasebnega sporocila, kdaj priblizno si imel v mislih... 

  • Like 1

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.