Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Mi lahko nekdo pomaga, sem lastnik mazde 6 dizel 2.0 sportcombi 143km letnik 2006

 

Imam te?ave z v?igom, ko je avto mrzel v?ge, ko se pa motor zagreje pa ni mo?nosti da ga v?ge?.

 

Avto samo vergla v prazno, kot da enostavno ne dobi goriva, mehanik pa se u?i na mojem avtu.

 

Pravi da bi naj zato bil kriv senzor obratov.

 

Jaz sem pa bral te forume in videl da nekdo omenja regulator tlaka nafte v prostem teku.

 

Ma kdo izku?nje da mi lahko pomaga, ra?unalnik pa ne poka?e nobene napake na avtu

 

lp

Napisano

Ej vidim da se ta tvoj mehanik res u?i na tvoji mazdi..?koda avta zato predlagan da pelje? mazdo na?emu mojstru Dr. Pelkotu v Medvode.ti bo pomagal..LP Ale??

Napisano

Ej vidim da se ta tvoj mehanik res u?i na tvoji mazdi..?koda avta zato predlagan da pelje? mazdo na?emu mojstru Dr. Pelkotu v Medvode.ti bo pomagal..LP Ale??

Pozdravljen

 

Z veseljem bi ga odpeljal ampak avto ve? ne v?ge od v?eraj in je lahko samo vle?na slu?ba.

 

Ima? mogo?e kak njegov kontakt, da ga povpra?am za nasvet.

 

Hvala

Napisano

Pozdravljen

 

Z veseljem bi ga odpeljal ampak avto ve? ne v?ge od v?eraj in je lahko samo vle?na slu?ba.

 

Ima? mogo?e kak njegov kontakt, da ga povpra?am za nasvet.

 

Hvala

 

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/avto-pelko-d-o-o/

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

evo avto sem pripeljal od mehanika, baje je samo zamenjal neke varovalke

 

sedaj spet ho?em v?gat avto pa sem na enakem, s tem da danes pa se poka?e napaka avta in sicer

 

utripa kontrolna lu?ka varnostnega sistema

 

ma kdo idejo kaj narest, je mel kdo primer

 

post-8064-0-35586700-1410011678_thumb.jpg

Napisano

Tole ni IMV

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole ne bo IMV ampak je verjetno ?ist elektri?ni problem... oziroma klju?avnica ne prepozna "magnetka" na klju?u in zato ne izklopi imobilizatorja. Probaj z rezervnim klju?em.

 

Po moje bo tole stvar za kak?nega avtoelektri?arja.

33112_1.png

Napisano

Tole ne bo IMV ampak je verjetno ?ist elektri?ni problem... oziroma klju?avnica ne prepozna "magnetka" na klju?u in zato ne izklopi imobilizatorja. Probaj z rezervnim klju?em.

 

Po moje bo tole stvar za kak?nega avtoelektri?arja.

Pozdravljen

 

sprobal sem rezervni klju? in stvar je enaka

 

ta lu?ka vedno utripa ko je avto vgasnjen, sredi vo?nje ?e seveda avto sploh v?ge pa ne gori, signalna lu?ka za KEY pa gori zeleno

 

mislim za znoret

Napisano

Centrala za kljuc potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.