Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj se ?e cca. 15k km vozim s pokvarjenim EGR ventilom in po?asi bi se rad znebil lu?ke na armaturki zato sem v nabavi "novega" (rabljenega).

 

Na ebayu jih je kar nekaj toda nekako se ne morem odlo?it kaj naj bi vzel, na kaj biti pozoren itd.:

1. http://www.ebay.de/itm/Mazda-EGR-Abgasruckfuhrventil-K5T70871-RF7J-/201151918599?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed596b207

2. http://www.ebay.de/itm/61-000-Mazda-Abgasruckfuhrventil-EGR-RF7J-mazda-6-GG-GY-GH-mazda-5-mazda-3-2456-/151386876007?pt=DE_Autoteile&hash=item233f5c6867

3. http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-2-0-Diesel-RF7J-Mazda-6-2005-2008-Facelift-Reconditioned-/140894371007?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20cdf57cbf

 

Po pravici povedano mi najbolj di?i tale 3. iz anglije. Je sicer malo dra?ji in ima? nekaj dela ker "mora?" nazaj po?iljat (?e ho?e? dobit 45? nazaj), toda ima neko garancijo in kolikor vem je vas ?e nekaj kupovalo od tega prodajalca.

 

Ima kdo kak predlog oz. zna svetovat kaj vzet?

Napisano

Js sm mojga dobu z Irske pa je delal, oz. ?e vedno dela. Ko ga bo? menjal ga pa obvezno blindiraj pa nebo? mel nikol ve? problemov z njim :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR danes pri?el....moram re?t da izgleda kot nov. Drug teden do Pelkota, da zmontira in upam da dela tako kot mora.

post-5539-0-68764700-1411750248_thumb.jpg

post-5539-0-16085000-1411750280_thumb.jpg

post-5539-0-46706800-1411750309_thumb.jpg

Napisano

Zapres ga z aluminjasto ploscico ;)

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Napisano

Elektronika mora delat druga?e pa? vidi? lu?ko za check engine (to kar meni sveti ?e 15k km).

Potem pa pa? med ma?ino in EGR da? plo??ico, izpuh ne gre v EGR, EGR se zaradi tega ne zaba?e in je.

 

na ebayu dobi? cel kup teh plo??ic

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-blanking-plate-2-5-Ford-Ranger-MZR-CD-engine-Mazda-WL-WLT-Euro-3-4-/111065457644?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19dc0463ec

 

zgleda tko nekak :D

Napisano

Vseeno ne resi problema ko odpove ventil sam. Sicer pa tisti mojstri ki odstranjujejo dpf poleg sw za dpf odklopijo sw se ventil potem napake sigurno nikoli ni vec ker ni del elektronike vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Fora egr-ja, da ti odvecne izpusne pline flikne nazaj skoz sesalni kolektor, to ti pa u bistvu dela sam sranje po masini, ekolosko sranje pac. (skoda da nism sliku pri moji trojki, ko sm mel narazen kok je bil komplet sesalni del cist zabit).

Ce se dela je cist dovolj ce ga spucas. Sej crkne ponavad zarad tega (ce je elektronski), ker se umes nabasejo saje, racunalnik zaznava da je odprt in ga skoz dol tisi, to pa privede do pregretja navitja na motorcku in ga skuri. Se prav ce ga blendiras ga dejansko nemore skurit, pa se avto lazje zadiha.

Napisano

na?eloma se tak ventil kot je na sliki samo spuca. Ima pa? navitje in sprejemljivi upor ki spremlja pozicijo ventila. ?e se zatakne ali ne dela lepo, javi lu?ko.  

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR zamenjan (zraven narejen ?e mali servis), star EGR poslan nazaj v UK (po?tnina je bila 14EUR) in danes dobil vrnjenih 30 GBP.

 

Zaenkrat lu?ke ni in vse dela tako kot je treba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.