Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj se ?e cca. 15k km vozim s pokvarjenim EGR ventilom in po?asi bi se rad znebil lu?ke na armaturki zato sem v nabavi "novega" (rabljenega).

 

Na ebayu jih je kar nekaj toda nekako se ne morem odlo?it kaj naj bi vzel, na kaj biti pozoren itd.:

1. http://www.ebay.de/itm/Mazda-EGR-Abgasruckfuhrventil-K5T70871-RF7J-/201151918599?pt=DE_Autoteile&hash=item2ed596b207

2. http://www.ebay.de/itm/61-000-Mazda-Abgasruckfuhrventil-EGR-RF7J-mazda-6-GG-GY-GH-mazda-5-mazda-3-2456-/151386876007?pt=DE_Autoteile&hash=item233f5c6867

3. http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-2-0-Diesel-RF7J-Mazda-6-2005-2008-Facelift-Reconditioned-/140894371007?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20cdf57cbf

 

Po pravici povedano mi najbolj di?i tale 3. iz anglije. Je sicer malo dra?ji in ima? nekaj dela ker "mora?" nazaj po?iljat (?e ho?e? dobit 45? nazaj), toda ima neko garancijo in kolikor vem je vas ?e nekaj kupovalo od tega prodajalca.

 

Ima kdo kak predlog oz. zna svetovat kaj vzet?

Napisano

Js sm mojga dobu z Irske pa je delal, oz. ?e vedno dela. Ko ga bo? menjal ga pa obvezno blindiraj pa nebo? mel nikol ve? problemov z njim :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR danes pri?el....moram re?t da izgleda kot nov. Drug teden do Pelkota, da zmontira in upam da dela tako kot mora.

post-5539-0-68764700-1411750248_thumb.jpg

post-5539-0-16085000-1411750280_thumb.jpg

post-5539-0-46706800-1411750309_thumb.jpg

Napisano

Zapres ga z aluminjasto ploscico ;)

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Napisano

Elektronika mora delat druga?e pa? vidi? lu?ko za check engine (to kar meni sveti ?e 15k km).

Potem pa pa? med ma?ino in EGR da? plo??ico, izpuh ne gre v EGR, EGR se zaradi tega ne zaba?e in je.

 

na ebayu dobi? cel kup teh plo??ic

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-blanking-plate-2-5-Ford-Ranger-MZR-CD-engine-Mazda-WL-WLT-Euro-3-4-/111065457644?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19dc0463ec

 

zgleda tko nekak :D

Napisano

Vseeno ne resi problema ko odpove ventil sam. Sicer pa tisti mojstri ki odstranjujejo dpf poleg sw za dpf odklopijo sw se ventil potem napake sigurno nikoli ni vec ker ni del elektronike vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...

Fora egr-ja, da ti odvecne izpusne pline flikne nazaj skoz sesalni kolektor, to ti pa u bistvu dela sam sranje po masini, ekolosko sranje pac. (skoda da nism sliku pri moji trojki, ko sm mel narazen kok je bil komplet sesalni del cist zabit).

Ce se dela je cist dovolj ce ga spucas. Sej crkne ponavad zarad tega (ce je elektronski), ker se umes nabasejo saje, racunalnik zaznava da je odprt in ga skoz dol tisi, to pa privede do pregretja navitja na motorcku in ga skuri. Se prav ce ga blendiras ga dejansko nemore skurit, pa se avto lazje zadiha.

Napisano

na?eloma se tak ventil kot je na sliki samo spuca. Ima pa? navitje in sprejemljivi upor ki spremlja pozicijo ventila. ?e se zatakne ali ne dela lepo, javi lu?ko.  

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo EGR zamenjan (zraven narejen ?e mali servis), star EGR poslan nazaj v UK (po?tnina je bila 14EUR) in danes dobil vrnjenih 30 GBP.

 

Zaenkrat lu?ke ni in vse dela tako kot je treba.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.